koldbruna Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #41 Skrevet 11. februar 2005 Så hyggelig å se deg ;menighetens overhode vår alles kjære væren.og så koselig at du har satt frem forfriskininger,pærebrus og gullepler. Bamsemums og reker er vel også snart på plass tenker jeg. Håper mange av englene nå vender hjem til kos ved bassengkanten,tur til Den Blå Lagune og til bading med delfinene. Og kjære Enkefrue smak nå bare på Pærecideren vår,jeg skal love deg at bedre Cider.Det finnes ikke. Men nå skal jeg se om ikke gullsyklene er i stand slik at det går ann å sykle seg en tur? Flere som blir med? Koldbruna
liv Skrevet 11. februar 2005 #42 Skrevet 11. februar 2005 Jo kan vel alltids være med på en sykkeltur!Og når vi kommer hjem igjen så er det på tide med en dukkert!
koldbruna Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #43 Skrevet 11. februar 2005 Så koselig at du ble med på sykkelturen liv. Væren vår menighetens overhode har gjort alt i stand ved bassengkanten så en dukkert etter sykkelturen gjør bare godt. Koldbruna
Gjest baby-E Skrevet 12. februar 2005 #44 Skrevet 12. februar 2005 jeg er veldig omsorgsfull, kjempe god på å lage strawberry daiquiri, flink til å holde orden, spesialist på shopping, flink til å ta i mot nye engler,....kan lange ut i det uendlige så om dere har en stilling som passer noen av mine kvaliteter sier jeg ja, på rappen!
Gjest Lompa Skrevet 12. februar 2005 #45 Skrevet 12. februar 2005 *Slenger meg ned ved bassengkanten og serverer dagens bakst av nystekte lomper og lefser, med alt mulig og umulig tilbehør;smør,sukker,kanel,ost..*
Sofia Skrevet 12. februar 2005 #46 Skrevet 12. februar 2005 Det hørtes godt ut Lompa, tror jeg kommer med en gang. Må bare måke meg gjennom noen meter med snø først... Det gir seg bare ikke i dag.... nå er det skikkelig ille her... Så en liten tur ved bassengkanten med nysmurte lefser er akkurat det jeg trenger...
Gjest Emera Skrevet 12. februar 2005 #48 Skrevet 12. februar 2005 Ja. Og så setter vi oss rolig ned og kjenner litt på følelsene våre før vi går videre... Å kaste seg slik inn i lompespising og pærebrusdrikking etter så langt fravær kan bli et mentalt sjokk. Det kan motvirkes ved at vi tar et øyeblikk og bare er til stede i nuet... Bare er... Emera-hobbypsykologengel...
Gjest Lompa Skrevet 12. februar 2005 #49 Skrevet 12. februar 2005 Å ja... Slik som salig Doffen måtte dra på landet og KJENNE på hvordan det er å ta vare på seg selv...? (Lenge leve Doffen!)
Bettie Skrevet 12. februar 2005 #51 Skrevet 12. februar 2005 Er ikke Doffen på landet???????? Du mener ikke at han har daua, Væren? Når var begravelsen? Sukk - har altså gått glipp av noe igjen.
Væren Skrevet 12. februar 2005 #52 Skrevet 12. februar 2005 Beklager, Bettie... Det endte dessverre trist med Doffen. Trodde du visste det. Du får sette deg her hos meg og ta deg en pærecider på bassengkanten, så kan vi snakke om det...
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #54 Skrevet 12. februar 2005 Jeg er pæretørst! *Arbeidsledig englevingevasker*
liv Skrevet 12. februar 2005 #55 Skrevet 12. februar 2005 Jeg tenkte jeg skulle plukke pærer, noen som vil hjelpe til?
Væren Skrevet 12. februar 2005 #56 Skrevet 12. februar 2005 Jada, jeg hjelper til, så klart! Har snart plukket en hel bøtte allerede!
liv Skrevet 12. februar 2005 #57 Skrevet 12. februar 2005 Tusen takk. Dn brusen vi hadde begynte å bli gammel så det var på tide å lage no ny!
liv Skrevet 13. februar 2005 #60 Skrevet 13. februar 2005 men nå har vi nok pærer for i dag. Begynner å bli tid for å skrelle de så det tar vel resten av natta! Bare å sette i gang.. Vi har skrellere for både høyre og venstre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå