Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å se deg ;menighetens overhode vår alles kjære væren.og så koselig at du har satt

frem forfriskininger,pærebrus og gullepler.

Bamsemums og reker er vel også snart på plass tenker jeg.

Håper mange av englene nå vender hjem til kos ved bassengkanten,tur til Den Blå Lagune og til bading med delfinene.

Og kjære Enkefrue smak nå bare på Pærecideren vår,jeg skal love deg at bedre Cider.Det finnes ikke.

Men nå skal jeg se om ikke gullsyklene er i stand slik at det går ann å sykle seg en tur?

Flere som blir med?

Koldbruna

Skrevet

Jo kan vel alltids være med på en sykkeltur!Og når vi kommer hjem igjen så er det på tide med en dukkert!

Skrevet

Så koselig at du ble med på sykkelturen liv.

Væren vår menighetens overhode har gjort alt i stand ved bassengkanten så en dukkert etter sykkelturen gjør bare godt.

Koldbruna

Skrevet

jeg er veldig omsorgsfull, kjempe god på å lage strawberry daiquiri, flink til å holde orden, spesialist på shopping, flink til å ta i mot nye engler,....kan lange ut i det uendlige :wink:

så om dere har en stilling som passer noen av mine kvaliteter sier jeg ja, på rappen!

Skrevet

*Slenger meg ned ved bassengkanten og serverer dagens bakst av nystekte lomper og lefser, med alt mulig og umulig tilbehør;smør,sukker,kanel,ost..*

Skrevet

Det hørtes godt ut Lompa, tror jeg kommer med en gang. Må bare måke meg gjennom noen meter med snø først... Det gir seg bare ikke i dag.... nå er det skikkelig ille her...

Så en liten tur ved bassengkanten med nysmurte lefser er akkurat det jeg trenger...

Skrevet

Ja.

Og så setter vi oss rolig ned og kjenner litt på følelsene våre før vi går videre...

Å kaste seg slik inn i lompespising og pærebrusdrikking etter så langt fravær kan bli et mentalt sjokk. Det kan motvirkes ved at vi tar et øyeblikk og bare er til stede i nuet... Bare er...

Emera-hobbypsykologengel...

Skrevet

Å ja...

Slik som salig Doffen måtte dra på landet og KJENNE på hvordan det er å ta vare på seg selv...?

(Lenge leve Doffen!)

Skrevet

Er ikke Doffen på landet????????

Du mener ikke at han har daua, Væren?

Når var begravelsen?

Sukk - har altså gått glipp av noe igjen.

Skrevet

Beklager, Bettie...

Det endte dessverre trist med Doffen. Trodde du visste det. Du får sette deg her hos meg og ta deg en pærecider på bassengkanten, så kan vi snakke om det...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er pæretørst!

*Arbeidsledig englevingevasker*

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle plukke pærer, noen som vil hjelpe til?

Skrevet

Jada, jeg hjelper til, så klart! Har snart plukket en hel bøtte allerede! :hoppe:

Skrevet

Tusen takk. Dn brusen vi hadde begynte å bli gammel så det var på tide å lage no ny!

Skrevet

men nå har vi nok pærer for i dag. Begynner å bli tid for å skrelle de så det tar vel resten av natta! Bare å sette i gang.. Vi har skrellere for både høyre og venstre :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...