liv Skrevet 10. februar 2005 #21 Skrevet 10. februar 2005 Står ingen ting når jeg er å redigerer litt
Væren Skrevet 10. februar 2005 #22 Skrevet 10. februar 2005 *Det lyder en fanfare, og løperen rulles ut* Reis dere, alle engler! Her kommer deres lystige overhode og alles englemamma: VÆREN!!! Så gøy at noen skaper litt liv og røre i menigheten igjen! Setter fram litt reker og pærebrus her, så det er bare å forsyne seg!!! <--- pærebrus :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: <---reker
Enkefru Siving. Due-Jebse Skrevet 11. februar 2005 #23 Skrevet 11. februar 2005 Å nei! Nu gir jeg meg ende over. :o Jeg var sikkert på at Englemenigheten var uyttryddet en gang for alltid. Men hva skuer mitt øye? En ny engletråd! Georg! Gi meg en ekstra portvin er du søt. Her er det bare en ting å gjøre: Nemlig å kvesse heklenålene og gjøre seg klar til kamp!
Gjest Lompa Skrevet 11. februar 2005 #24 Skrevet 11. februar 2005 Jeg hadde ikke fått noen stillingsetegnelse og foreslår herved lompe og lefsebakerengel. Så vi kan bombardere enkefrua med lefser, det ville være sånn passe engleaktig lompent.
Lille frk Tussi Skrevet 11. februar 2005 #25 Skrevet 11. februar 2005 Kan jeg få være teddybjørn-engel eller kanelbolle-engel? Elsker nemlig sånne "snurrer"
liv Skrevet 11. februar 2005 #26 Skrevet 11. februar 2005 Jeg hadde ikke fått noen stillingsetegnelse og foreslår herved lompe og lefsebakerengel. Så vi kan bombardere enkefrua med lefser, det ville være sånn passe engleaktig lompent. Hmm, har du søkt om opptak da?
Lille frk Tussi Skrevet 11. februar 2005 #27 Skrevet 11. februar 2005 Ok, her er min "CV" Jeg har bakt "snurrer" i 2 år (jeg er blant de yngste her) og passer på å ta på riktig mengde kanel og sukker Jeg elsker dyr og teddybjørner og vil gjerne bli dyr-og-kosedyr-beskytter-engel. Hvorfor jeg vil bli med i de lystige engler: Fordi det virker som om det er mange morsomme og hyggelige folk med der! :-)
Sofia Skrevet 11. februar 2005 #28 Skrevet 11. februar 2005 Vil bare påpeke til eventuelle nye medlemmer: Selv om det står oppvasksjef på meg, så er det i overført betydning. Dersom noen altså blir uenige om noe... så tar jeg meg av den type oppvask.... Bare sånn for å ha det på det rene.....
koldbruna Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #29 Skrevet 11. februar 2005 Å nei! Nu gir jeg meg ende over. :o Jeg var sikkert på at Englemenigheten var uyttryddet en gang for alltid. Men hva skuer mitt øye? En ny engletråd! Georg! Gi meg en ekstra portvin er du søt. Her er det bare en ting å gjøre: Nemlig å kvesse heklenålene og gjøre seg klar til kamp! Jeg skjønte at du kom også Enkefru Siving. Due Jebse. Er det ikke trivelig at englene igjen er samlet til stunder ved bassengkanten og pærecider. I stedet for Portvin foreslår jeg ett glass Pærecider,smaker mye bedre. Koldbruna
Gjest Lompa Skrevet 11. februar 2005 #30 Skrevet 11. februar 2005 Hmm, har du søkt om opptak da? Jupp. I fjor. Og ble tatt med i det lystige lag, men fikk ingen stillinsbetegnelse. Dere har visst fortsatt mitt gamle "navn" 040904, jeg har skiftet til Lompa nå.
Gjest baby-E Skrevet 11. februar 2005 #31 Skrevet 11. februar 2005 jeg slenger inn en søknad, om det blir noen ledig stilling!!
Enkefru Siving. Due-Jebse Skrevet 11. februar 2005 #32 Skrevet 11. februar 2005 Jeg skjønte at du kom også Enkefru Siving. Due Jebse. Er det ikke trivelig at englene igjen er samlet til stunder ved bassengkanten og pærecider. I stedet for Portvin foreslår jeg ett glass Pærecider,smaker mye bedre. Koldbruna Næmen gid av meg. *slår hendene sammen* Der er jo unge koldbruna som alltid er så dannet og høflig. Det er alltid koselige å se deg lille venn. I motsetning til diverse bakevarer som kaster lefser på meg. Uff, det er vel en engel wannebe tenker jeg. Ungdommen nå til dags...... Jeg vil også bemerke at mitt egentlige navn er Enkefru Siving. Due-Jebsen. Den unge kvinnen som driver dette stedet, fru direktør Heggelund, var så frekk å stjele den siste bokstaven i etternavnet mitt en gang hun gjorde om her inne. Jeg husker jeg klaget, men det hjalp ikke. Hmrph! Hun virker ellers som en dannet ung kvinne, så jeg vet ikke helt hvorfor hun stjeler bokstaver i eldre enkefruers etternavn. Pærecider sier du? Kan jeg drikke det da, etter all portvinen jeg har hatt til lunsj? *hikk*
liv Skrevet 11. februar 2005 #34 Skrevet 11. februar 2005 Jupp. I fjor. Og ble tatt med i det lystige lag, men fikk ingen stillinsbetegnelse. Dere har visst fortsatt mitt gamle "navn" 040904, jeg har skiftet til Lompa nå. fikset
liv Skrevet 11. februar 2005 #35 Skrevet 11. februar 2005 jeg slenger inn en søknad' date= om det blir noen ledig stilling!! Det er alltid noe ledig! Hva er dine kvaliteter?
liv Skrevet 11. februar 2005 #36 Skrevet 11. februar 2005 Ok, her er min "CV" Jeg har bakt "snurrer" i 2 år (jeg er blant de yngste her) og passer på å ta på riktig mengde kanel og sukker Jeg elsker dyr og teddybjørner og vil gjerne bli dyr-og-kosedyr-beskytter-engel. Hvorfor jeg vil bli med i de lystige engler: Fordi det virker som om det er mange morsomme og hyggelige folk med der! :-) Du er herved dyr-og-kosedyr-beskytter-engel.
liv Skrevet 11. februar 2005 #37 Skrevet 11. februar 2005 mmm jeg og? Det er plass til alle! Bare å komme med en søknad!
Væren Skrevet 11. februar 2005 #38 Skrevet 11. februar 2005 Liv, jeg er veldig glad for at jeg ansatte deg som personalansvarlig, du gjør en kjempejobb! Nå er det helg, og ny forsyning med bamsemums og reker er underveis. På langbordet langs lysthus-veggen har jeg satt fram diverse forfriskninger; pærebrus og reker og en skål med gullepler! Som menighetens overhode er det meg en fornøyelse å spesielt ønske enkefru Siv.ing. Due-Jebsen velkommen på et glass forfriskende pærebrus i skyggen på bassengkanten! Det går fint an å drikke pærebrus selv om du har hatt noe annet til lunsj, kjære deg! Så nå håper vi du ikke takker nei til vår lille invitasjon! De av dere som har vært medlemmer riktig lenge, vil også kunne huske agurkstativet. Jeg har nå blåst støvet av dette, og montert det fast på lysthus-veggen. Det er bare å forsyne seg med genmanipulerte agurker etter behov, men husk: Bob-Kåre er reservert menighetens overhode ettersom han er sjefsagurken! Kanskje vi kan få i gang de populære bussturene inn i Gullepleskogen, hvis vi greier å få bussjåføren vår i sving! Turene har vanligvis hatt sin endeholdeplass ved Den Blå Lagune, slik at de som har ønsket dette har hatt mulighet til å bade sammen med de tamme delfinene. Gullsyklene er tatt fram fra skuret, og det er fritt fram å låne disse for en liten sykletur. De oppblåsbare bassengstolene med kunstig palme på ligger og flyter rundt, så nå skulle alle ha mulighet for å få en fin helg!
Litago Skrevet 11. februar 2005 #39 Skrevet 11. februar 2005 ..... En ku kom slentrende inn fra venstre. En jazztrompet klinger i bakgrunnen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå