Gjest Rikkemor Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Alejandro Javiero Fuentes (16) fra Kristiansand. Link: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol2005/f...ticle334457.ece Han sang en nydelig sang på audition i Oslo, noen som aner hvilken jeg mener? Evig takknemlig for forslag, har nemlig leita etter den! Mann som synger, omtrent eneste jeg vet :oops:
Lady Lovelylocks Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Vet ikke om det stemmer.. Men i en tidligere tråd står det at sangen heter This years love... Jepp det var den.. Kjempebra sang..
Malou Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Dette er en av mine absolutte favorittsanger. Har sett flere filmer/serier den har blitt brukt.
Gjest Rikkemor Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Takk for alle svar! Men det er ikke den :-( Den er også fin, men det er en annen. Noe alla dette: " The simple things... what have we donne...? Im getting tired and theres no one tto re lay on..." Teksten er nok helt halv 8, menmen..
Malou Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Jeg ser ikke på Idol, men er det 'Somewhere only we know' med Keane du mener?
Mistyen Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Jeg ser ikke på Idol, men er det 'Somewhere only we know' med Keane du mener? Jeg tror også det var den
Gjest Rikkemor Skrevet 11. februar 2005 #8 Skrevet 11. februar 2005 Yess!! Det var den keane sangen! Tusen takk for hjelp, kjempeglad nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå