Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere, hvis det var den eneste måten dere kunne få sex og nærhet? Hvis dere følte dere ensomme? Hvis det bare var veldig lenge siden sist? 

For meg hadde det vært helt utenkelig. Jeg ville aldri klart å nyte sex med en person jeg visste gjorde det kun for pengene. Da ville jeg mye heller levd i sølibat resten av livet. Orgasmer kan man fikse selv.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ingenting ut av sex uten at jeg har følelser for den jeg er med. Føler sex ikke er noe som skal deles med alt og alle. Har vært et par år uten forhold nå og dermed et par år uten sex. Greier meg fint jeg. Bestiller meg vanlig ryggmassasje på spa nå og da, og men synes til og med det er litt rart at noen jeg ikke kjenner er borti kroppen min. 

Anonymkode: 8bf2e...64a

• Liker 9
Skrevet

Aldri. Jeg får ikke noe ut av å ha sex med en fremmed som ikke veit hva jeg liker. Dessuten hadde jeg ikke klart å slappe av nok til å få noe ut av det. 

Anonymkode: 7440e...5d1

• Liker 5
Skrevet

Jeg kunne ha vært fristet, men ville ikke ha gjort det, nei. Hadde meldt meg inn i en av disse venneklubbene i stedet. Finnes flere alternativer for ensomme mennesker.

Anonymkode: fb047...223

Skrevet

NEI! Sannsynligheten hadde vært at jeg heller hadde drept et menneske enn å kjøpe sex fra noen, og det sier sitt om hvor mye det aldri hadde skjedd. Jeg har levd 9 år i sykdom og isolasjon uten nærhet og sex  (da mener jeg ingen sosial kontakt i hverdagen som på en øde øy, ingen nærhet i form av klemmer, samtale, bekreftelse noe som helst, bare 2 faste hjelpepleiere som kom 2 ganger i mnd å hjalp med praktiske ting) og det å kjøpe sex var ikke engang en tanke. ÆSJ........ Greit at man har et jævlig liv uten nærhet, men man er virkelig en jævlig PERSON i tillegg om man faktisk KJØPER SEX :kvalm:

Anonymkode: 9bb02...d67

• Liker 7
Skrevet

Aldri! Jeg har ingen interesse av å ha sex med en som gjør det for penger og ikke fordi han tenner på meg. Det er så sykt turnoff at det er utenkelig for meg. Hvor desperat er man ikke når man går til det skrittet? Mer tragisk blir det ikke.

Anonymkode: 9a5b2...e46

• Liker 8
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

• Liker 4
Skrevet

I denne tråden: kvinner som demonstrerer kunsten å bedra seg selv. :ler:

Anonymkode: 7af47...fa0

• Liker 8
Skrevet

Nei da hadde jeg heller klart meg med sølibat (undervurdert det, har vært 5 år i strekk i sølibat plaget meg ikke det spor) og kjøpt meg en katt eller bamse å ha nærhet og kos fra.  Jeg syntes sexkjøpere er skammelig..... Har mistet respekten for de guttene jeg vet om og kuttet kontakt som venn når jeg har fått høre de har kjøpt sex. Syns ikke det er greit uansett omstendigheter

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

På seg selv kjenner man ingen andre.

Anonymkode: 9a5b2...e46

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

:veslejenta:

Anonymkode: 7ccea...646

• Liker 6
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det? Jeg har levd i 12 år på det meste uten sex, og flere perioder med mer eller mindre uregelmessige års mellomrom.  

Endret av Arabella
  • Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Thyra skrev:

Kunne dere, hvis det var den eneste måten dere kunne få sex og nærhet? Hvis dere følte dere ensomme? Hvis det bare var veldig lenge siden sist? 

For meg hadde det vært helt utenkelig. Jeg ville aldri klart å nyte sex med en person jeg visste gjorde det kun for pengene. Da ville jeg mye heller levd i sølibat resten av livet. Orgasmer kan man fikse selv.

Jeg tror kanskje du gjør det rett i å definere kjøpe.. 

Så vidt meg fortalt så er det flere og flere kvinner, også Norske som drar til utlandet og finner seg en "kjentmann" på stranda som pleier og viser de rundt under ferien. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mener du man bedrar seg selv når man ikke har samleie med mennesker man ikke har følelser for?

Anonymkode: 8bf2e...64a

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Warning warning: Tragisk tapermann som ikke drar damer og har vurdert å kjøpe sex i selvmedlidenhet - DETECTED

Anonymkode: 9bb02...d67

• Liker 10
Skrevet

Nei.

Ensomhet blir ikke 'kurerert' av sex, ikke engang midlertidig. Hadde bare følt meg enda mer ensom dersom sexen måtte kjøpes.

Anonymkode: fde82...712

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, jaha? Tror du kvinner tenker med vaginaen på samme måte som menn tenker ledning penis? Vi tåler faktisk å gå uten sex uten å synke så lavt st vi må kjøpe et menneske (det finnes sikkert noen unntak) 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh, jaha? Tror du kvinner tenker med vaginaen på samme måte som menn tenker ledning penis? Vi tåler faktisk å gå uten sex uten å synke så lavt st vi må kjøpe et menneske (det finnes sikkert noen unntak) 

Ledning=med ** 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri. Jeg får ikke noe ut av å ha sex med en fremmed som ikke veit hva jeg liker. Dessuten hadde jeg ikke klart å slappe av nok til å få noe ut av det. 

Hørt om sprit?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kjøpe sex og å kjøpe mennesker er to vilt forskjellige ting da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...