AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er relativt ny i smartmobil-verdenen (!), og lurer på hva som er gøy og kult å laste ned av apper og slikt. Standardtingene som snapchat og tinder har jeg fått meg. Trenger ikke instagram eller twitter. Tenker både på spill og apper av praktisk art. Noen tips? Anonymkode: fe7dd...67b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Hvis du liker å synge anbefaler jeg Smule - sing! Det er en fantastisk karaokeapp 👌 Anonymkode: 00e3d...295
Hanne67 Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Appen 180.no Da ser man hvem som ringer, - også de som driver med telefonsalg etc. Via appen kan man lagre de som ringer i kontaktlista, så slipper man å skrive inn det. Man får også info om hvor de bor, og kan få veibeskrivelse.
Gjest 123Sol Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 (endret) Mattilbud. App som samler tilbudsaviser på mat og diverse annet. Storm/yr. Værapp ;p Bank på mobil, vipps, pasientsky. Pinterest - app hvor man kan lage samlinger av bilder. Kjekt hvis du trenger inspirasjon til mote, hår, interiør osv. Eller hvis du bare vil kikke. Endret 2. februar 2018 av 123Sol
Olava Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Spørs hva du liker av spill Musikkspill syns jeg Dancing line, Piano tiles 2 og Magic piano er morsomme Av ordentlig tidsfordrivspill (selv om de alle forsåvidt er det) har jeg dilla på Jelly splash og edderkoppkabal (spider solitair) Quizkampen er et morsomt quiz-spill Wordfeud er et morsomt ordspill. Kan spilles på norsk, engelsk eller andre språk Fightlist er også morsomt tidsfordriv, der får man et gitt tema, så skal man ramse opp alt man kommer på innen den kategorien i løpet av 30 sekunder. Man spiller mot én motpart. Kan spilles på norsk, engelsk og andre språk. Liker du å lese bøker på engelsk kan jeg anbefale å sjekke ut kindle og Amazon. Jeg fant fort ut at det er billigere å kjøpe e-bøker der først, og heller kjøpe de i fysisk form om jeg liker de godt nok til å kunne lese de om igjen og telefonen er jo stort sett alltid med, så da er bøkene alltid lett tilgjengelig. Om du er mye inne på finn.no så kan appen deres være grei å skaffe seg
Perelandra Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 - NRK, det er én for radio og én for TV - TuneIn, hør radio fra hele verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå