Gjest Axl Rose Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg blir skremt av denne mobbingen som spesielt kvinner holder på med. I dag hørte jeg kvinnfolk som snakket stygt om ei tynn kvinne igjen. Vil dele det, kanskje noen kan gi svar på hvorfor i helvete noen holder på sånn? Jeg og ei venninne møttes for å spise i ettermiddag. Vi satt bak to kvinner som hadde litt ekstra på kroppen. De hadde også hver sin unge med seg og hun ene så gravid ut. Denne venninnen min er ganske tynn. Hun har slitt med litt av hvert og har ikke noe særlig med former, men nydelig er hun. Snill som et lam også. Hun er ingen kjerring som sitter å baksnakker andre. Det var også ei annen jente/kvinne et stykke i fra de kvinnfolka med barna. Hun var også veldig tynn ikke så ulik venninnen min. Når hun gikk å skulle bestille mat så hørte jeg de her kjerringene begynte å snakke om denne jenta. Jeg spisset ørene, og fikk med meg det de sa. "har du sett noe så stygt? Så tynn og formløs. Menn liker ikke sånt mer så skjønner ikke jenter for tiden som skal være så tynne, å den rumpa da? Helt flat. Stygt rett og slett." De sa mye stygt om denne stakkars jenta. Bak ryggen på henne. Hun gikk der, smilende og bestilte maten sin. Visste ingenting om hva de her jævlige kjerringene sa om henne. Jeg så venninnen min hørte det samme som meg og jeg så hvor lei seg hun ble. Jeg ble så forbanna og sa vi går her i fra. Når jeg gikk forbi kjerringene så sa jeg høyt til de "dere trenger ikke sitte der å snakke dritt om andre, dere er langt i fra noen skjønnheter selv, og dere kan begynne å trene og ta vare på deres egen kropp i stedet for å snakke dritt om folk dere er sjalu på". Nei jeg klarer ikke å styre kjeften når jeg blir skikkelig forbanna på noen og mobbere fortjener dritt tilbake. Hørte de ropte psycho etter meg, men jeg ga faen og gikk. Hvorfor denne helvetes mobbingen mot tynne mennesker? Er det så normalt å være feit nå at alle som er tynne fortjener å bli snakket dritt om? Hvilken verden er det vi lever i? Til og med jeg som er mann har hørt dritt om meg selv for jeg er tynn/slank. Jeg er ikke en tynn strek akkurat. Har muskler, men hjelper ikke det tydeligvis. Må alle ha fett for å bli godtatt? Noen kg ekstra? Får vente til jeg blir i 40-50 åra, kanskje jeg får ølmage og passer mer inn da. Heldigvis tar ikke jeg meg nær av sånt, husk at jenter/kvinner er mer følsomme. Det er jævlig å se hvor stygge jenter og kvinner er mot tynne mennesker. Har faktisk aldri hørt menn snakke dritt om de, men hørt mange kvinner. Skamme seg. Handler alt om sjalusi eller? Har også en kompis som har litt ekstra på kroppen. Aldri hørt drittsnakk av han. Jeg godtar også folk i alle størrelser. Snakker ikke dritt om de, men mobbing hater jeg. De fortjener dritt tilbake. Dagens utblåsing!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Bunner i sjalusi Var ei smellfeit jente som alltid skulle komme med stygge kommentarer til venninna si som var veldig tynn (sistnevnte er også min venninne). Det oste sjalusi lang vei. De aller fleste vil i dag ha en slank kropp, og det kan man ikke nekte for. Anonymkode: da85e...64a 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Ja, sånn er det, det er ikke ok å bemerke i noen form overvekt, men tynne folk, da er det visst helt greit da. Ikke greit! Anonymkode: 832b4...5fa 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 9 minutter siden, Axl Rose said: Det er jævlig å se hvor stygge jenter og kvinner er mot tynne mennesker. Og du tror ikke jenter med litt ekstra på kroppen får høre det, ikke bare fra andre kvinner, men også fra menn? Vet ikke hvorfor det er slik, men det er like mye (om ikke mye mer) slengbemerkninger den andre veien. Anonymkode: dd7b5...bf0 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Du kan oversette det til "det er ikke alltid så pent med tynn kropp heller". De prøver nok mest av alt å overbevise seg selv om at de er fine, men dessverre gjør de det ved å rakke på de som er det motsatte av dem selv. De er sikkert vant til å høre shitloads av negative ting om damer med en del ekstra kilo, og så snur de på det og tar igjen. Tykke rakker ned på tynne, lave på høye og det samme motsatt vei. Det er ikke uvanlig. Det samme skjer hos menn også, men der er det særlig de svært muskuløse som rakker ned på "pinglene". De sier sjelden rett ut at de synes tynne menn er stygge, men det skinner gjennom likevel. Det både tynn-haterne, tykk-haterne og utrent-haterne egentlig sier er vel at de synes de selv er fine. Anonymkode: 63e56...09d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Jeg ble rakket ned på av samme overvektige person, både når jeg var overvektig og når jeg ble normalvektig... Anonymkode: 8b17e...d5f 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 Mobbere mobber ikke grunnet sjalusi. De mobber fordi de oppnår tilfredstillelse av å plage andre. Anonymkode: 8b17e...d5f 3
Gjest Axl Rose Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du tror ikke jenter med litt ekstra på kroppen får høre det, ikke bare fra andre kvinner, men også fra menn? Vet ikke hvorfor det er slik, men det er like mye (om ikke mye mer) slengbemerkninger den andre veien. Anonymkode: dd7b5...bf0 Det er ikke greit noen veier og jeg kan gjerne skjelle ut idioter som mobber feite, men mest av alt vil folk at feite skal slanke seg for sin egen helse. Det er ikke moro å se på at noen ødelegger seg selv for de er lat. Ja det finnes nok av de som bare er lat. Blir ikke slank av det. De som sliter håper jeg får hjelp. Fedme er ikke sunt, ikke undervekt heller, men ingen skal mobbes for det. Nå var dette ei normalvektig som ble snakket dritt om hvis hun veier omtrent som venninna mi. Tynn men ikke sykelig tynn. Det er ikke greit for de som har blitt mobbet for vekta å ta igjen mot uskyldige mennesker. Som ikke har gjort en dritt. Kun de som mobber som fortjener dritt tilbake. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan oversette det til "det er ikke alltid så pent med tynn kropp heller". De prøver nok mest av alt å overbevise seg selv om at de er fine, men dessverre gjør de det ved å rakke på de som er det motsatte av dem selv. De er sikkert vant til å høre shitloads av negative ting om damer med en del ekstra kilo, og så snur de på det og tar igjen. Tykke rakker ned på tynne, lave på høye og det samme motsatt vei. Det er ikke uvanlig. Det samme skjer hos menn også, men der er det særlig de svært muskuløse som rakker ned på "pinglene". De sier sjelden rett ut at de synes tynne menn er stygge, men det skinner gjennom likevel. Det både tynn-haterne, tykk-haterne og utrent-haterne egentlig sier er vel at de synes de selv er fine. Anonymkode: 63e56...09d Mennesker er så forbanna onde. Angripe andre for å føle seg selv bedre. Fortjener en komet i hodet og utrydde menneskene hvis ikke folk kan skjerpe seg. Kanskje det blir fred på jorda da. Null mobbing.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sånn er det, det er ikke ok å bemerke i noen form overvekt, men tynne folk, da er det visst helt greit da. Ikke greit! Anonymkode: 832b4...5fa Ja ganske ironisk og fælt egentlig. Det er tabu og ikke sosialt akseptabelt å kommentere overvektige, men tynne er visst fritt vilt. Har selv opplevd mye mobbing for å være tynn, og syntes det ble så ille at jeg fikk sosial angst , aldri gikk på stranden, aldri gikk i singlet eller t skjorter og shorts, hadde på flere strømpebukser under buksen for å se noen cm tykkere ut og slippe kommentarer, og holdt meg innendørs alle varme sommerdager der oversized genser ble for varmt. Det var bra at du sa fra ts, men du burde ikke gått til angrep på dems utseende men heller forklart for dem at det er ufint å snakke og tenke sånn om andres kropper og at de sikkert ikke hadde syntes det hadde vært hyggelig om folk mente så mye om dems kropper heller, at de burde kommet lengre som mennesker å oppføre seg på en måte som er bedre for verden og folk og ikke nedrivende og funnet seg noe mer positivt og oppbyggende å prate om. Og om de skal prate negativt så får de holde praten om seg selv og ikke om andre. Anonymkode: 57d77...3b6 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja ganske ironisk og fælt egentlig. Det er tabu og ikke sosialt akseptabelt å kommentere overvektige, men tynne er visst fritt vilt. Har selv opplevd mye mobbing for å være tynn, og syntes det ble så ille at jeg fikk sosial angst , aldri gikk på stranden, aldri gikk i singlet eller t skjorter og shorts, hadde på flere strømpebukser under buksen for å se noen cm tykkere ut og slippe kommentarer, og holdt meg innendørs alle varme sommerdager der oversized genser ble for varmt. Det var bra at du sa fra ts, men du burde ikke gått til angrep på dems utseende men heller forklart for dem at det er ufint å snakke og tenke sånn om andres kropper og at de sikkert ikke hadde syntes det hadde vært hyggelig om folk mente så mye om dems kropper heller, at de burde kommet lengre som mennesker å oppføre seg på en måte som er bedre for verden og folk og ikke nedrivende og funnet seg noe mer positivt og oppbyggende å prate om. Og om de skal prate negativt så får de holde praten om seg selv og ikke om andre. Anonymkode: 57d77...3b6 Dette er veldig feil. Tynne blir hyllet av samfunnet, og de har vært hyllet en god stund. Overvektige blir kalt dumme, late og andre stygge ting av HELE samfunnet. Når de mobber overvektige kaller de det for "må jo tenke på helsa! er ikke sunt"! BULLSHIT! De driter i helsa til de overvektige, de ønsker bare å tråkke på noen. Det er virkelig mye mer utbredt å mobbe overvektige enn å mobbe tynne. Jeg synes ingen av delene er korrekt. Jeg synes mennesker som mobber generelt er drittmennesker. Anonymkode: ccfe1...86c 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 43 minutter siden, Axl Rose skrev: Jeg blir skremt av denne mobbingen som spesielt kvinner holder på med. I dag hørte jeg kvinnfolk som snakket stygt om ei tynn kvinne igjen. Vil dele det, kanskje noen kan gi svar på hvorfor i helvete noen holder på sånn? Jeg og ei venninne møttes for å spise i ettermiddag. Vi satt bak to kvinner som hadde litt ekstra på kroppen. De hadde også hver sin unge med seg og hun ene så gravid ut. Denne venninnen min er ganske tynn. Hun har slitt med litt av hvert og har ikke noe særlig med former, men nydelig er hun. Snill som et lam også. Hun er ingen kjerring som sitter å baksnakker andre. Det var også ei annen jente/kvinne et stykke i fra de kvinnfolka med barna. Hun var også veldig tynn ikke så ulik venninnen min. Når hun gikk å skulle bestille mat så hørte jeg de her kjerringene begynte å snakke om denne jenta. Jeg spisset ørene, og fikk med meg det de sa. "har du sett noe så stygt? Så tynn og formløs. Menn liker ikke sånt mer så skjønner ikke jenter for tiden som skal være så tynne, å den rumpa da? Helt flat. Stygt rett og slett." De sa mye stygt om denne stakkars jenta. Bak ryggen på henne. Hun gikk der, smilende og bestilte maten sin. Visste ingenting om hva de her jævlige kjerringene sa om henne. Jeg så venninnen min hørte det samme som meg og jeg så hvor lei seg hun ble. Jeg ble så forbanna og sa vi går her i fra. Når jeg gikk forbi kjerringene så sa jeg høyt til de "dere trenger ikke sitte der å snakke dritt om andre, dere er langt i fra noen skjønnheter selv, og dere kan begynne å trene og ta vare på deres egen kropp i stedet for å snakke dritt om folk dere er sjalu på". Nei jeg klarer ikke å styre kjeften når jeg blir skikkelig forbanna på noen og mobbere fortjener dritt tilbake. Hørte de ropte psycho etter meg, men jeg ga faen og gikk. Hvorfor denne helvetes mobbingen mot tynne mennesker? Er det så normalt å være feit nå at alle som er tynne fortjener å bli snakket dritt om? Hvilken verden er det vi lever i? Til og med jeg som er mann har hørt dritt om meg selv for jeg er tynn/slank. Jeg er ikke en tynn strek akkurat. Har muskler, men hjelper ikke det tydeligvis. Må alle ha fett for å bli godtatt? Noen kg ekstra? Får vente til jeg blir i 40-50 åra, kanskje jeg får ølmage og passer mer inn da. Heldigvis tar ikke jeg meg nær av sånt, husk at jenter/kvinner er mer følsomme. Det er jævlig å se hvor stygge jenter og kvinner er mot tynne mennesker. Har faktisk aldri hørt menn snakke dritt om de, men hørt mange kvinner. Skamme seg. Handler alt om sjalusi eller? Har også en kompis som har litt ekstra på kroppen. Aldri hørt drittsnakk av han. Jeg godtar også folk i alle størrelser. Snakker ikke dritt om de, men mobbing hater jeg. De fortjener dritt tilbake. Dagens utblåsing! Men hvorfor legger du deg på samme nivå selv? Jeg synes heller ikke man skal mobbe folk, tykk eller tynn, men disse damene holdt det jo dem i mellom, og slengte det ikke opp i trynet på damene slik du gjorde. Enten man er tynn eller for tykk, så vil det alltid være noen som liker å snakke dritt. Nå er det faktisk langt mer sosialt akseptert og sett på som penest å være slank i dagens samfunn, så noen kvalm sutring om at det er fælt å ha den kroppen som alment er sett på som penest, gidder jeg egentlig ikke. Ikke tror jeg jenter er verre enn gutter på å dømme etter kroppen heller. Anonymkode: ae760...856 1
Gjest Axl Rose Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor legger du deg på samme nivå selv? Jeg synes heller ikke man skal mobbe folk, tykk eller tynn, men disse damene holdt det jo dem i mellom, og slengte det ikke opp i trynet på damene slik du gjorde. Enten man er tynn eller for tykk, så vil det alltid være noen som liker å snakke dritt. Nå er det faktisk langt mer sosialt akseptert og sett på som penest å være slank i dagens samfunn, så noen kvalm sutring om at det er fælt å ha den kroppen som alment er sett på som penest, gidder jeg egentlig ikke. Ikke tror jeg jenter er verre enn gutter på å dømme etter kroppen heller. Anonymkode: ae760...856 Fordi de fortjente dritt tilbake. Få tørr å angripe mobbere tilbake. Jeg tørr. Det bør flere også gjøre. Det værste er at de hadde barn. Er det rart barn mobber med sånne foreldre? De lærer fra de er små.
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 Jeg tror det kommer til å bli verre å være tynn fremover når "alle" etterhvert blir overvektige. Før var tynn normalen og få var misunnelige. Nå er de som er misunnelige betydelig flere.... 1
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2018 #15 Skrevet 1. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig feil. Tynne blir hyllet av samfunnet, og de har vært hyllet en god stund. Overvektige blir kalt dumme, late og andre stygge ting av HELE samfunnet. Når de mobber overvektige kaller de det for "må jo tenke på helsa! er ikke sunt"! BULLSHIT! De driter i helsa til de overvektige, de ønsker bare å tråkke på noen. Det er virkelig mye mer utbredt å mobbe overvektige enn å mobbe tynne. Jeg synes ingen av delene er korrekt. Jeg synes mennesker som mobber generelt er drittmennesker. Anonymkode: ccfe1...86c Nå blir overvektige kvinner hyllet for å ha "former" En slank jente har ofte mer former enn en overvektig en. Likevel hører man sjelden at en kvinne på 60 kg bli hyllet på samme måten. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #16 Skrevet 1. februar 2018 Da jeg gikk på folkehøyskole lærte jeg at mobbing av tynne ikke er like ille som mobbing av tykke. Anonymkode: 18f47...b36
Gjest Axl Rose Skrevet 1. februar 2018 #17 Skrevet 1. februar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg gikk på folkehøyskole lærte jeg at mobbing av tynne ikke er like ille som mobbing av tykke. Anonymkode: 18f47...b36 Jo det er like ille.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #18 Skrevet 1. februar 2018 2 hours ago, Axl Rose said: Det er ikke greit noen veier og jeg kan gjerne skjelle ut idioter som mobber feite, men mest av alt vil folk at feite skal slanke seg for sin egen helse. Det er ikke moro å se på at noen ødelegger seg selv for de er lat. Ja det finnes nok av de som bare er lat. Blir ikke slank av det. De som sliter håper jeg får hjelp. Fedme er ikke sunt, ikke undervekt heller, men ingen skal mobbes for det. Nå var dette ei normalvektig som ble snakket dritt om hvis hun veier omtrent som venninna mi. Tynn men ikke sykelig tynn. Det er ikke greit for de som har blitt mobbet for vekta å ta igjen mot uskyldige mennesker. Som ikke har gjort en dritt. Kun de som mobber som fortjener dritt tilbake. Mennesker er så forbanna onde. Angripe andre for å føle seg selv bedre. Fortjener en komet i hodet og utrydde menneskene hvis ikke folk kan skjerpe seg. Kanskje det blir fred på jorda da. Null mobbing. Hovedinnlegget ditt speiler at det er mye verre for undervektige å bli "mobbet" enn det er for undervektige. Flott at du vil at alle skal være idealvektige, og at "feite" kvinner/folk skal slanke seg. Dessverre er det slik at noen folk har helsetilstander som gjør det vanskelig for dem å være normalvektige (kan kun snakke for meg selv, men jeg går på ganske tunge antidepressiva/antipsykotiske medisiner som gjorde at jeg la på meg voldsomt og derfor nesten ikke kan spise noe hvis jeg skal holde meg normalvektig. Jeg var undervektig før jeg begynte med medisiner og fikk mange færre slengbemerkninger om vekten min da enn nå). Psykologiske og medisinske faktorer er ting folk på en tilfeldig restaurant som ser meg ikke vet noe om. Selvsagt skal ingen mobbes i et ideelt samfunn, og selvsagt er det ikke greit for noen å mobbe andre mennesker for noe. Det gjelder alle i samfunnet, enten de er tykke, tynne, har en annen hudfarge, en annen religion, et annet livssyn, osv.. Men samfunnet er dessverre ikke ideelt. De fleste mennesker har en tendens til ondskap når det gjelder det som får seg selv til å føle seg usikre. Eksempler: å rakke ned på tynne mennesker fordi de er nærmere samfunnets skjønnhetsideal, å rakke ned på overvektige mennesker fordi de er lengre unna samfunnets skjønnhetsideal, å rakke ned på utlendinger fordi de har en annen hudfarge enn "oss", å rakke ned på utlendinger fordi de ikke kan flytende norsk som "oss", osv.. Vet dog ikke at vedkommende fortjener en komet i hodet for å komme med en refleksiv bemerkning for å bevare egen selvtillit,. Fortjener alle som sier "Herregud, jævla utlending" en komet i hodet fordi en person fra Pakistan ikke klarer å si "én nachos med kylling" perfekt på flytende norsk på TGI Fridays etter at han/hun har vært i landet i tre måneder? Anonymkode: dd7b5...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #19 Skrevet 1. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Hovedinnlegget ditt speiler at det er mye verre for undervektige å bli "mobbet" enn det er for undervektige. Flott at du vil at alle skal være idealvektige, og at "feite" kvinner/folk skal slanke seg. Dessverre er det slik at noen folk har helsetilstander som gjør det vanskelig for dem å være normalvektige (kan kun snakke for meg selv, men jeg går på ganske tunge antidepressiva/antipsykotiske medisiner som gjorde at jeg la på meg voldsomt og derfor nesten ikke kan spise noe hvis jeg skal holde meg normalvektig. Jeg var undervektig før jeg begynte med medisiner og fikk mange færre slengbemerkninger om vekten min da enn nå). Psykologiske og medisinske faktorer er ting folk på en tilfeldig restaurant som ser meg ikke vet noe om. Selvsagt skal ingen mobbes i et ideelt samfunn, og selvsagt er det ikke greit for noen å mobbe andre mennesker for noe. Det gjelder alle i samfunnet, enten de er tykke, tynne, har en annen hudfarge, en annen religion, et annet livssyn, osv.. Men samfunnet er dessverre ikke ideelt. De fleste mennesker har en tendens til ondskap når det gjelder det som får seg selv til å føle seg usikre. Eksempler: å rakke ned på tynne mennesker fordi de er nærmere samfunnets skjønnhetsideal, å rakke ned på overvektige mennesker fordi de er lengre unna samfunnets skjønnhetsideal, å rakke ned på utlendinger fordi de har en annen hudfarge enn "oss", å rakke ned på utlendinger fordi de ikke kan flytende norsk som "oss", osv.. Vet dog ikke at vedkommende fortjener en komet i hodet for å komme med en refleksiv bemerkning for å bevare egen selvtillit,. Fortjener alle som sier "Herregud, jævla utlending" en komet i hodet fordi en person fra Pakistan ikke klarer å si "én nachos med kylling" perfekt på flytende norsk på TGI Fridays etter at han/hun har vært i landet i tre måneder? Anonymkode: dd7b5...bf0 Rettelse: "mye verre for undervektige å bli mobbet enn det er for dem som er overvektige" Anonymkode: dd7b5...bf0
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2018 #20 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hovedinnlegget ditt speiler at det er mye verre for undervektige å bli "mobbet" enn det er for undervektige. Flott at du vil at alle skal være idealvektige, og at "feite" kvinner/folk skal slanke seg. Dessverre er det slik at noen folk har helsetilstander som gjør det vanskelig for dem å være normalvektige (kan kun snakke for meg selv, men jeg går på ganske tunge antidepressiva/antipsykotiske medisiner som gjorde at jeg la på meg voldsomt og derfor nesten ikke kan spise noe hvis jeg skal holde meg normalvektig. Jeg var undervektig før jeg begynte med medisiner og fikk mange færre slengbemerkninger om vekten min da enn nå). Psykologiske og medisinske faktorer er ting folk på en tilfeldig restaurant som ser meg ikke vet noe om. Selvsagt skal ingen mobbes i et ideelt samfunn, og selvsagt er det ikke greit for noen å mobbe andre mennesker for noe. Det gjelder alle i samfunnet, enten de er tykke, tynne, har en annen hudfarge, en annen religion, et annet livssyn, osv.. Men samfunnet er dessverre ikke ideelt. De fleste mennesker har en tendens til ondskap når det gjelder det som får seg selv til å føle seg usikre. Eksempler: å rakke ned på tynne mennesker fordi de er nærmere samfunnets skjønnhetsideal, å rakke ned på overvektige mennesker fordi de er lengre unna samfunnets skjønnhetsideal, å rakke ned på utlendinger fordi de har en annen hudfarge enn "oss", å rakke ned på utlendinger fordi de ikke kan flytende norsk som "oss", osv.. Vet dog ikke at vedkommende fortjener en komet i hodet for å komme med en refleksiv bemerkning for å bevare egen selvtillit,. Fortjener alle som sier "Herregud, jævla utlending" en komet i hodet fordi en person fra Pakistan ikke klarer å si "én nachos med kylling" perfekt på flytende norsk på TGI Fridays etter at han/hun har vært i landet i tre måneder? Anonymkode: dd7b5...bf0 Skrur antidepressiva ned forbrenningen? Jeg trodde de først og fremst økte apetitten. Hvilke medikamenter går du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå