ajarRun Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er innfør og har så vidt råd til champis til caviaren, og jeg har et helt ok liv. 2
kvinneguide Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg er innfør og har så vidt råd til champis til caviaren, og jeg har et helt ok liv. Hvis du ikke er ufør er du vel før? Hvis du er innfør så er du ikke utfør 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Å være ufør fra ung alder har rasert så store deler av livet mitt økonomisk og sosialt. Anonymkode: 5b90d...837 10
WubWub Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har nok penger til å regelmessig reise jorden rundt, eie 2 leiligheter uten gjeld og shoppe klær for flere tusen hver måned så jeg lider ingen nød. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Ja. Mennesker liker meg, har gode venner, en fantastisk kjæreste. Har en hobby jeg driver med når jeg orker. Mediterer. Forsøker å nyte de få aktivitetene jeg kan drive med, og setter kanskje bedre pis på en stille stund med en bok og kopp kaffe enn de fleste andre. Om jeg blir invitert ut å spise er det like stor begivenhet for meg som eget bryllup er for andre. Anonymkode: 700c9...b1b 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Akkurat nå, WubWub skrev: Jeg har nok penger til å regelmessig reise jorden rundt, eie 2 leiligheter uten gjeld og shoppe klær for flere tusen hver måned så jeg lider ingen nød. Løgn. Anonymkode: f6b14...9fb 13
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 3 minutter siden, WubWub said: Jeg har nok penger til å regelmessig reise jorden rundt, eie 2 leiligheter uten gjeld og shoppe klær for flere tusen hver måned så jeg lider ingen nød. Dette er vel ikke å leve på fattigsomgrensen akkurat Anonymkode: 700c9...b1b 6
WubWub Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Løgn. Anonymkode: f6b14...9fb Nope. Flere her inne som har sett bilder av leilighetene mine og turene mine til italia, spania, asiatiske land, tyrkia, kroatia osv. I 2016 besøkte jeg 6 land utenfor eurosonen. i 2017 ble det "bare" 4 utenlandsferier men da med lengre varighet. I 2018 har jeg planlagt å være i Tyrkia fra mai til slutten av juli.
WubWub Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er vel ikke å leve på fattigsomgrensen akkurat Anonymkode: 700c9...b1b Fattigdomsgrensen er rundt 190 000 i året om jeg ikke husker helt feil? Hvor ligger jeg sånn ca da om jeg mottar 20 500 utbetalt i måneden i uføretrygd?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, WubWub skrev: Nope. Flere her inne som har sett bilder av leilighetene mine og turene mine til italia, spania, asiatiske land, tyrkia, kroatia osv. I 2016 besøkte jeg 6 land utenfor eurosonen. i 2017 ble det "bare" 4 utenlandsferier men da med lengre varighet. I 2018 har jeg planlagt å være i Tyrkia fra mai til slutten av juli. Den stusselige leiligheten i den tråden hvordan man tolket leiligheten? Og de destinasjonene er vel ikke jorden rundt? Alle drar til Tyrkia forresten. Mest Harry stedet. Anonymkode: f6b14...9fb 11
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, WubWub said: Fattigdomsgrensen er rundt 190 000 i året om jeg ikke husker helt feil? Hvor ligger jeg sånn ca da om jeg mottar 20 500 utbetalt i måneden i uføretrygd? 20 000 x 12 = 246 000 Og det er etter skatt. Vet ikke om fattigdomsgrensen er før eller etter skatt. En vanlig ung ufør har ca utbetalt 192 000 i året Anonymkode: 700c9...b1b 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 Har jeg et bra liv sammenliknet med hvordan livet mitt var for 10 år siden og jeg hadde samboer, jobb, var godt i gang med studier og hadde mange venner, nei, sammenliknet med det, så er livet mitt nå helt forferdelig. Sammenlikner du livet mitt med sånn det var for to år siden da jeg lå på jernbaneskinnene regelmessig, og jeg hadde så mye angst at jeg ikke klarte å dra på butikken 15 minutter unna, så er livet mitt nå helt utrolig bra! Anonymkode: c5ca4...b4f 3
WubWub Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den stusselige leiligheten i den tråden hvordan man tolket leiligheten? Og de destinasjonene er vel ikke jorden rundt? Alle drar til Tyrkia forresten. Mest Harry stedet. Anonymkode: f6b14...9fb Ikke akkurat stusslig , området og blokkene her har blitt svært populære da oslofolk har begynt kjøpe de opp så prisene har skutt i været. Det ligger sentralt til og det er høy standard. Taksten på leiligheten min har økt med 2 mill siden jeg kjøpte den. Kjøpte den for 2,7 mil, nå er den verdt 4.7mil. Jeg har jo reist til flere land enn det over årene. Men jeg reiser ikke bokstavelig talt hele verden rundt hvert eneste år. det blir dog mange land. Og jeg vet ikke hva harry betyr, men noe verre enn italia syntes jeg det ikke er i byen jeg bor. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #15 Skrevet 1. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å være ufør fra ung alder har rasert så store deler av livet mitt økonomisk og sosialt. Anonymkode: 5b90d...837 Må desverre signere denne. Å være ufør har gitt meg et liv med veldig dårlig livskvalitet, mest pga det økonomiske, men veldig mye det sosiale også og livsutfoldelse generelt. Hadde søkt aktiv dødshjelp om det var lov i norge Anonymkode: dc920...0c0 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #16 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, WubWub skrev: Ikke akkurat stusslig , området og blokkene her har blitt svært populære da oslofolk har begynt kjøpe de opp så prisene har skutt i været. Det ligger sentralt til og det er høy standard. Taksten på leiligheten min har økt med 2 mill siden jeg kjøpte den. Kjøpte den for 2,7 mil, nå er den verdt 4.7mil. Jeg har jo reist til flere land enn det over årene. Men jeg reiser ikke bokstavelig talt hele verden rundt hvert eneste år. det blir dog mange land. Og jeg vet ikke hva harry betyr, men noe verre enn italia syntes jeg det ikke er i byen jeg bor. Den så fryktelig stusselig ut. Helt uten stil. Anonymkode: f6b14...9fb 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #17 Skrevet 1. februar 2018 Nja, har det greit, men er singel, og alene det meste av tiden, savner jo det å ha en jobb, jobben jeg hadde med faglig utfordring og mestring og kolleger, savner det utrolig mye. Har ikke funnet og eller også har ikke helse nå til å melde meg hos Røde Kors etc om jeg nå ønsker å ha noe å gå til, å ha noe fellesskap å tilhøre, kunne bidra med noe. Skulle ønske det var noe jeg også kunne delta på. Anonymkode: 83976...e1a 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #18 Skrevet 1. februar 2018 27 minutter siden, WubWub said: Nope. Flere her inne som har sett bilder av leilighetene mine og turene mine til italia, spania, asiatiske land, tyrkia, kroatia osv. I 2016 besøkte jeg 6 land utenfor eurosonen. i 2017 ble det "bare" 4 utenlandsferier men da med lengre varighet. I 2018 har jeg planlagt å være i Tyrkia fra mai til slutten av juli. Bilder betyr da ikke noe som helst, du kunne da like gjerne leid den på air bnb eller vært i noen andre sin leilighet lite troverdig Anonymkode: 8f4e1...536 1
WubWub Skrevet 1. februar 2018 #19 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den så fryktelig stusselig ut. Helt uten stil. Anonymkode: f6b14...9fb Taksten og standarden er uavhengig av interiør
WubWub Skrevet 1. februar 2018 #20 Skrevet 1. februar 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bilder betyr da ikke noe som helst, du kunne da like gjerne leid den på air bnb eller vært i noen andre sin leilighet lite troverdig Anonymkode: 8f4e1...536 Tro hva du vil hehe men jeg lever ihvertfall veldig godt som uføretrygdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå