Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en uføresak behandles ferdig og så legges til behandling igjen samme dag. Har fått tilbakemelding i en bekjent om at dette indikerer avslag på søknaden og at da må også en annen saksbehandler behandle saken/ se på den. Det gjelder ikke attestering men altså til behandling to ganger. Hadde vært fint å høre andres erfaringer for nå ble jeg veldig urolig. Det er en måned siden saken ble endret til ferdig behandlet og så lagt til behandling igjen. Etter det har statusen på  Navsiden vært uendret. Noen som vil dele lignende erfaringer eller vet hva dette kan indikere?

Anonymkode: 33e49...327

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

av en bekjent*

Skrevet

Sånn som jeg har forstått det så er det flere saksbehandlere som ser på saken og så skal de være enige, enten du får uføretrygd eller ikke.

Anonymkode: 3e713...416

• Liker 1
Skrevet

Ikke nok med diverse facebookgrupper, men du må holde på her også. Du er rimelig intens angående det her altså!! VENT. PUST. Senk skuldrene. Du må vente (lenge) som de fleste andre. Sånn er det bare. Det at du maser i hytt og pine gjør ikke at det er høyere sjans for at du får godkjent søknad.

Anonymkode: 768a1...198

Skrevet

Jeg har ikke mast noen plass nei.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke mast noen plass nei.

Nei, OK :P

Anonymkode: 768a1...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...