tussi84 Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Hcg forrige uke 250 ca.. denne uka 1209.. Skal jeg ta det som positivt? Skulle være i uke 5 forrige uke, og så uke 6 nå.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Eh, hello. Det er jo helt perfekte tall Anonymkode: 46576...343
tussi84 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, hello. Det er jo helt perfekte tall Anonymkode: 46576...343 Stigningen er jo der.. men om det var 250 for en uke siden så virker det litt lavt med tanke på at det skal øke ca dobbelt annen hver dag. Tirsdag for 1 uke siden 250 Tors burde verdi hvert 500 Lør 1000 ca Mandag 2000 Tirsdag når 2 prøve ble tatt burde vært på 3000.. Og jeg hører jo om folk som gjerne har 10000 og sånn i verdi.. Derfor blir jeg veldig usikker på om tallene mine er noe bra
Daisy_B Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 39 minutter siden, tussi84 skrev: Stigningen er jo der.. men om det var 250 for en uke siden så virker det litt lavt med tanke på at det skal øke ca dobbelt annen hver dag. Tirsdag for 1 uke siden 250 Tors burde verdi hvert 500 Lør 1000 ca Mandag 2000 Tirsdag når 2 prøve ble tatt burde vært på 3000.. Og jeg hører jo om folk som gjerne har 10000 og sånn i verdi.. Derfor blir jeg veldig usikker på om tallene mine er noe bra Hvor mange dpo var du da første prøven ble tatt?
tussi84 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2018 18 minutter siden, Daisy_B skrev: Hvor mange dpo var du da første prøven ble tatt? Jeg aner ikke fordi jeg har så ustabil syklys grunnet pcos. Hadde siste mens i førsten av nov. Men legen antok at jeg var ca 5 uker forrige tirs da resultatet kom på 250. Så jeg kan ikke regne det ut fra forrige menstruasjon.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Det er ikke nøyaktig denne dobling, og noen dobler hcg på 24 timer, andre på 72 timer. Dette er fantastisk fine tall, innenfor referansene, og tegn på at alt er som det skal være med den lille. Husk at for bratt stigning kan være tegn på andre ting som er galt, du vil ha en fin middelvei, og det har du. Helt. Perfekt. Anonymkode: 46576...343
Daisy_B Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 54 minutter siden, tussi84 skrev: Jeg aner ikke fordi jeg har så ustabil syklys grunnet pcos. Hadde siste mens i førsten av nov. Men legen antok at jeg var ca 5 uker forrige tirs da resultatet kom på 250. Så jeg kan ikke regne det ut fra forrige menstruasjon. 5 uker er vel 21 dpo, hvis jeg ikke tar helt feil. Da trenger det ikke å være så lite: https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator (hvis tallene jeg plottet inn har falt ut, må du bare legge inn på nytt). Jeg lå også litt lavt i starten, men har kommet meg nesten halvveis nå.
Daisy_B Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke nøyaktig denne dobling, og noen dobler hcg på 24 timer, andre på 72 timer. Dette er fantastisk fine tall, innenfor referansene, og tegn på at alt er som det skal være med den lille. Husk at for bratt stigning kan være tegn på andre ting som er galt, du vil ha en fin middelvei, og det har du. Helt. Perfekt. Anonymkode: 46576...343 Det er en lav stigning, men enig med deg i at bratt er verre.
tussi84 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2018 53 minutter siden, Daisy_B skrev: 5 uker er vel 21 dpo, hvis jeg ikke tar helt feil. Da trenger det ikke å være så lite: https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator (hvis tallene jeg plottet inn har falt ut, må du bare legge inn på nytt). Jeg lå også litt lavt i starten, men har kommet meg nesten halvveis nå. Takk. Jeg får bare vente å se på hva ultralyden sier til onsdag. Håper det er noe liv der inne. Og som noen sier enkelte dobler på 72 timer.. og da er jeg innenfor normalen. Er nok litt vel bekymret siden jeg har mistet før i uke 11.
Vera Vinge Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 Er ikke dette litt individuelt, da? Jeg har tatt hcg i alle mine svangerskap på ca samme tidspunkt pga blødninger, og de har vært mildt sagt varierende. Med barn nr en og tre var nivået vanvittig mye høyere enn med nr to. Husker ikke verdiene på nr to, men alt var helt normalt selv om jeg fryktet lav stigning. Med de to andre har legene kommentert at det har vært "tvillinghøyt", og jeg har da også vært vanvittig kvalm, så ikke helt enkelt det heller.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #12 Skrevet 2. februar 2018 11 timer siden, tussi84 skrev: Stigningen er jo der.. men om det var 250 for en uke siden så virker det litt lavt med tanke på at det skal øke ca dobbelt annen hver dag. Tirsdag for 1 uke siden 250 Tors burde verdi hvert 500 Lør 1000 ca Mandag 2000 Tirsdag når 2 prøve ble tatt burde vært på 3000.. Og jeg hører jo om folk som gjerne har 10000 og sånn i verdi.. Derfor blir jeg veldig usikker på om tallene mine er noe bra Det er helt fint. Den skal dobbles 2-3 hvert døgn optimalt sett. Du er helt innafor. Anonymkode: 9399f...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå