AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #21 Skrevet 1. februar 2018 Hvem tar opp dette med analsex, når hun svarer "Neste gang!"? Er det deg er det mest sannsynlig at hun føler det som press og mas, men synes at det er vanskelig å si nei, så hun sier neste gang, og utsetter istedenfor. Men ønsker egentlig å bare si nei. Dersom hun er den som tar det opp kan det enten være at hun har litt lyst til å prøve, men det blir for skremmende når alt kommer til alt, eller at hun har dårlig samvittighet fordi hun husker at hun sa neste gang sist gang, og derfor på en måte ber om en utsettelse. Uansett, jeg tror du skal legge bort analsex, for det er ikke noe som står høyt på hennes ønskeliste. Å ta det opp kan derfor ødelegge mye for dere, ved at hun føler press og dårlig samvittighet. Klærene... det er vanskelig å ta på seg noe man ikke føler seg komfortabel med, og så liksom skulle bli kåt. Det kan bli veldig kunstig for henne. Min mann elsker for eksempel å se meg i sexy undertøy, men å ta på meg det gjør meg på en måte mer selvbevisst og selvkritisk enn når jeg er naken. Jeg vet at HAN tenner på det, men jeg kikker i speilet og ser heller at det ikke sitter slik jeg gjerne skulle ønske. Undertøyet synliggjør mine komplekser, om du forstår. Jeg gjør det likevel av og til, for hans skyld, men jeg lar helst være. Hvor flink er du til å få henne til å føle seg sexy og attraktiv i hverdagen? Eneste grunnen til at jeg faktisk av og til trekker i sexy undertøy for ham er at han generelt er flink til å vise meg at han synes at jeg er sexy, og fordi responsen hans når jeg gjør det er det samme. Han får meg altså til å glemme komplekser litt, fordi han daglig viser at han synes at jeg er sexy. Uten dette kunne han bare glemme at jeg trakk på meg noe som helst av sexy klær eller undertøy. Er du selv en leken og oppmerksom elsker? Det er vanskelig å være leken med en superseriøs elsker, som er mer opptatt av det tekniske enn stemning og tone. Kos, lek og latter løser opp mye. Å skape nærhet og samhold. Anonymkode: 4bdf2...ee4 11
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #22 Skrevet 1. februar 2018 38 minutter siden, Zanzibar3 skrev: For det første så bør det nå være klart for deg at hun ikke ønsker å kle seg i de klærene du kjøper eller ha analsex. Så ikke stress mer med det, la det ligge. Det er mulig at hun oppfatter det som mas og derfor lukker seg helt. Prøv å heller gå inn fra en mjukere vinkel. Hvis du vil vite hva hun liker prøv å kanskje gi henne en massasje, varm henne forsiktig opp, og se hvordan hun reagerer på forskjellige typer stimuli. Kanskje hun synes det er ubehagelig å diskutere og at det er lettere for henne å gi respons på denne måten. ja jeg er innforstått med det. Bare synd at hun ikke klarer å si det.. Jeg ønsker virkelig at hun skal tørre å være tydelig på hva hun vil. Jeg er overbevist om at det vil være bedre for oss begge om vi klarer å være åpen og ærlig mot hverandre. Er fult klar over at det kan være skummelt, for det kan jo plutselig vise seg at vi er totalt forskjellig og ikke passer sammen. Men det er jo også på den måten man finner ut om man har funnet den rette eller ikke. Og dette gjelder på alle områder, ikke bare sex. Har tenkt en del på hvordan jeg kan gå frem på en forsiktig måte, og lurer på om det kan være en ide å faktisk prate litt om hvordan vi skal kunne prate om sex sammen. Prøve å få forståelse om at ønsker og savn ikke er ment som noen form for kritikk. For det er jo ikke snakk om at det har vært helt jævlig akkurat, bare snakk om hvordan bli bedre for hverandre og om det lar seg gjøre.. Anonymkode: b0466...cc4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #23 Skrevet 1. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem tar opp dette med analsex, når hun svarer "Neste gang!"? Er det deg er det mest sannsynlig at hun føler det som press og mas, men synes at det er vanskelig å si nei, så hun sier neste gang, og utsetter istedenfor. Men ønsker egentlig å bare si nei. Dersom hun er den som tar det opp kan det enten være at hun har litt lyst til å prøve, men det blir for skremmende når alt kommer til alt, eller at hun har dårlig samvittighet fordi hun husker at hun sa neste gang sist gang, og derfor på en måte ber om en utsettelse. Uansett, jeg tror du skal legge bort analsex, for det er ikke noe som står høyt på hennes ønskeliste. Å ta det opp kan derfor ødelegge mye for dere, ved at hun føler press og dårlig samvittighet. Klærene... det er vanskelig å ta på seg noe man ikke føler seg komfortabel med, og så liksom skulle bli kåt. Det kan bli veldig kunstig for henne. Min mann elsker for eksempel å se meg i sexy undertøy, men å ta på meg det gjør meg på en måte mer selvbevisst og selvkritisk enn når jeg er naken. Jeg vet at HAN tenner på det, men jeg kikker i speilet og ser heller at det ikke sitter slik jeg gjerne skulle ønske. Undertøyet synliggjør mine komplekser, om du forstår. Jeg gjør det likevel av og til, for hans skyld, men jeg lar helst være. Hvor flink er du til å få henne til å føle seg sexy og attraktiv i hverdagen? Eneste grunnen til at jeg faktisk av og til trekker i sexy undertøy for ham er at han generelt er flink til å vise meg at han synes at jeg er sexy, og fordi responsen hans når jeg gjør det er det samme. Han får meg altså til å glemme komplekser litt, fordi han daglig viser at han synes at jeg er sexy. Uten dette kunne han bare glemme at jeg trakk på meg noe som helst av sexy klær eller undertøy. Er du selv en leken og oppmerksom elsker? Det er vanskelig å være leken med en superseriøs elsker, som er mer opptatt av det tekniske enn stemning og tone. Kos, lek og latter løser opp mye. Å skape nærhet og samhold. Anonymkode: 4bdf2...ee4 Først, hun foreslo å kjøpe glidekrem (men da var den allerede på vei), jeg nevner aldri analsex, det er det hun som gjør. komplekser forstår jeg, men da må hun ikke oppmuntre meg til å kjøpe sexy klær og undertøy til henne. jeg prøver så godt jeg kan å vise at jeg synes hun er dritfin, men kunne sikkert vært bedre. Men nå som forvirringen er stor, så er jeg nok ikke like flink. jeg tror jeg er en leken elsker og tenkerne veldig på at hun skal ha det godt og få orgasme. Anonymkode: b0466...cc4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #24 Skrevet 1. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksempel: hun åpner seg, og sier at du har en sur eim i kroppslukten din, og du har dårlig ånde. Dette er faktorer som ikke er så lett å gjøre noe med, siden vi normalt ikke kjenner sånt selv. Jeg er temmelig sikker på at du hadde googlet opp og ned, for å finne dietter, deodoranter, kremer og såper, for å gjøre noe med det. Men når alt kom til alt, ville du nok alltid hatt en tvil til din egen kroppslukt og ånde etterpå. Jeg har aldri hatt ønske om å prøve analsex, hadde mannen min spurt om det, hadde han fått nei. I rett øyeblikk kunne jeg kanskje sagt «kanskje», og sett for meg en muliget i 2045. Hadde han da kommet hjem med rekvisitter for å legge til rette, så hadde jeg tatt det som en forventning og et krav. Da hadde jeg mistet fokus når vi hadde sex, og tenkt at «jeg håper han ikke prøver seg i dag igjen. Jeg må gjøre sånn, sånn, sånn og håpet han glemmer det». Samme om han kom hjem med klær til meg, da hadde jeg følt meg som en knulledukke, som skulle sprade rundt i leiligheten til hans velbehag. Det er noe nedverdigende i å bli styrt på den måten, vær heller glad for at hun har egen vilje g står i mot presset. Anonymkode: f6e6c...203 Om hun synes jeg lukter vondt og har dårlig ånde, håper jeg hun kan gi beskjed. Koster meg ikke en kalori ekstra å tygge mer tyggis, evt. bruke andre hjelpemidler, og en desj med parfyme om det kunne hjulpet. Om dette ikke holdt, så måtte jeg tatt meg en tur til fastlegen for råd. Om ingenting ville fungert, så hadde jeg ikke kunne gjort noe med det og måtte akseptert dette. Om hun ikke kunne det, så ville det vært synd. Men som sagt, lite å gjøre med den saken da. Anonymkode: b0466...cc4 1
bortebra Skrevet 1. februar 2018 #25 Skrevet 1. februar 2018 Jeg skjønner til dels hva du mener, hun er nokså lukket og du er åpen, så det blir ujevnt, og begge er kanskje usikre på hver sin kant. Kanskje det bor en masse hemmelige fantasier i henne, eller kanskje hun bare er mindre seksuell enn deg. Begge deler er mulig. Jeg har hatt kjærester som jeg for så vidt har hatt grei sex, men hvor jeg har skjønt at sex ikke er like viktig, eller - vel - har så mange dimensjoner for dem som for meg, og så har jeg hatt kjærester som jeg og de har utvida den seksuelle horisonten på. Og det er et stort ankepunkt for meg om det seksuelle ikke stemmer. (Det skal sies at det som regel oppleves som meget positivt hos partnere når jeg viser at jeg faktisk liker sex, noe som får meg til å tro at mange kvinner underspiller viktigheten av det i samlivet.) 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #26 Skrevet 1. februar 2018 5 minutter siden, bortebra skrev: Jeg skjønner til dels hva du mener, hun er nokså lukket og du er åpen, så det blir ujevnt, og begge er kanskje usikre på hver sin kant. Kanskje det bor en masse hemmelige fantasier i henne, eller kanskje hun bare er mindre seksuell enn deg. Begge deler er mulig. Jeg har hatt kjærester som jeg for så vidt har hatt grei sex, men hvor jeg har skjønt at sex ikke er like viktig, eller - vel - har så mange dimensjoner for dem som for meg, og så har jeg hatt kjærester som jeg og de har utvida den seksuelle horisonten på. Og det er et stort ankepunkt for meg om det seksuelle ikke stemmer. (Det skal sies at det som regel oppleves som meget positivt hos partnere når jeg viser at jeg faktisk liker sex, noe som får meg til å tro at mange kvinner underspiller viktigheten av det i samlivet.) Og begge deler er helt greit. Men hvordan kan jeg få henne til å åpne seg og fortelle hvem av de hun er? Det ville være utrolig trist om det blir slutt mellom oss på grunn av antakelser (feile eller riktige), i stedet for at en våget å være åpen og ærlig på hvem en er. Den sjansen må hun jo få, så hvordan kan jeg få henne til å gripe den? Anonymkode: b0466...cc4
Ansagt Skrevet 1. februar 2018 #27 Skrevet 1. februar 2018 Det er mange her som svarer veldig direkte på tingene du tar opp. Jeg ser at det grunnleggende problemet er at du (TS) ønsker litt mer effort i sexlivet og pirre hverandre og utvikle det videre med ting man tenner på. I motsetning så virker ikke partneren din åpen for å gjøre noen ekstra effort og hun kommer heller ikke med noen ønsker eller hva som tenner henne. Sorry man, hun er bare ikke så seksuell av seg som du skulle ønske. Sånn sett ser jeg at dere ikke er så seksuelt kompatible hvis du bare går rundt og er kåt og vil utforske, mens hun bare vil holde det på fast lavt nivå. Det som er viktig her er hvor gamle dere er? Ting kan endre seg også, eller i værste fall ikke i det hele tatt. Hvis hun går på prevensjonsmidler, forsøk en periode uten og så om ikke hormonene har fucka sexlysten (og våtheten) hennes..! Vanligere enn du tror. 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #28 Skrevet 1. februar 2018 Omg, uansett hva som nevnes her, så er det hun som er problemet, for deg. Hun vil ikke, hun gjør ikke, hun forteller ikke, hun veileder ikke. Du er jo en fantastisk kar, som står klar til endre deg og gjøre alt for henne. Stinn i selvtillit, for du takler alt. Ikke en gang vond kroppslukt og dårlig ånde hadde vært et problem for deg Jeg tror du og selvtilliten din er din største fiende. Menn som ikke kan se sin egen utilstrekkelighet er skremmende. Det er vanskelig å åpne seg for noen som selv aldri er svake. Din selvgodhet skremmer henne vekk. Dere er ikke kompatible, la noen andre få gjøre henne lykkelig. Anonymkode: f6e6c...203 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #29 Skrevet 1. februar 2018 Du gjør det her vanskligere enn nødvendig. 1. Du må lære deg å lese signaler. Åpenbart har hun ikke lyst på analsex - slutt å mas om det. 2. SNAKK MED HENNE - på en normal måte. Du virker litt nedlatende. Si noe ala " Du, jeg vet jeg har tatt opp dette før, men vil bare snakke med deg om det igjen. Elsker sexen vår, og elsker deg, men jeg vil at vi skal bli litt flinkere på å gi hverandre tilbakemelding. Jeg vil verken at du skal kle deg i spesielle klær eller undertøy, eller ha analsex dersom du IKKE VIL - men blir jo forvirret når du hinter til at du noen ganger vil, også skjer det ikke. Jeg vil kun gjøre noe begge er komfertable med, og vil 100% - så ikke føl deg presset til noenting!! Men vil gjerne ha tilbakemelding på HVA du liker, og ikke bare få tilbake svar som "meg". Liksom si om du liker at jeg går ned på deg, hvilke stilling du liker best, om du liker å bli berørt på en spesiell måte! Du tenner meg så sykt mye, og eneste jeg vil er at vi orater om det!!" ???? Og istedet for å foreslå at hun må gjøre smertefulle, potensielt skadelige ting (analsex) - kan du ikke foreslå at hun tar deg med dildo? (er jo du som har prostata) At hun rimmer deg/du rimmer henne? Osv. Kommer hun når dere har sex? Hva er det som egentlig er problemet, uten om analsex og utkledning? Du virker nok veldig masete for henne - det føles som du presser og forventer - det er utennende og du skyver henne vekk. Kan du ikke fokusere på at du skal gi HENNE nytelse? Og om du tenner på henne, og elsker henne - er verken analsex eller utkledning viktig. Og dude - sex er ikke alt ass, hva skal du gjøre om hun får fødselskader og aldri kan ha sex igjen, eller blir lam? Skal du droppe hu fordi dere ikke kan ha sex liksom? Anonymkode: 29c9a...db0 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #30 Skrevet 1. februar 2018 Altså det med anal sex er ganske kinkig. Det at hun sier neste gang kan handle om at hun egentlig ikke vil, eller hun måtte legge en kabel da du ville ha deg. Ikke alltid det passer vet du. Sexy undertøy er jo råharry. Kanskje hun og syntes det ? Dere må jo uansett prate sammen. Anonymkode: 06725...987 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #31 Skrevet 1. februar 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjør det her vanskligere enn nødvendig. 1. Du må lære deg å lese signaler. Åpenbart har hun ikke lyst på analsex - slutt å mas om det. 2. SNAKK MED HENNE - på en normal måte. Du virker litt nedlatende. Si noe ala " Du, jeg vet jeg har tatt opp dette før, men vil bare snakke med deg om det igjen. Elsker sexen vår, og elsker deg, men jeg vil at vi skal bli litt flinkere på å gi hverandre tilbakemelding. Jeg vil verken at du skal kle deg i spesielle klær eller undertøy, eller ha analsex dersom du IKKE VIL - men blir jo forvirret når du hinter til at du noen ganger vil, også skjer det ikke. Jeg vil kun gjøre noe begge er komfertable med, og vil 100% - så ikke føl deg presset til noenting!! Men vil gjerne ha tilbakemelding på HVA du liker, og ikke bare få tilbake svar som "meg". Liksom si om du liker at jeg går ned på deg, hvilke stilling du liker best, om du liker å bli berørt på en spesiell måte! Du tenner meg så sykt mye, og eneste jeg vil er at vi orater om det!!" ???? Og istedet for å foreslå at hun må gjøre smertefulle, potensielt skadelige ting (analsex) - kan du ikke foreslå at hun tar deg med dildo? (er jo du som har prostata) At hun rimmer deg/du rimmer henne? Osv. Kommer hun når dere har sex? Hva er det som egentlig er problemet, uten om analsex og utkledning? Du virker nok veldig masete for henne - det føles som du presser og forventer - det er utennende og du skyver henne vekk. Kan du ikke fokusere på at du skal gi HENNE nytelse? Og om du tenner på henne, og elsker henne - er verken analsex eller utkledning viktig. Og dude - sex er ikke alt ass, hva skal du gjøre om hun får fødselskader og aldri kan ha sex igjen, eller blir lam? Skal du droppe hu fordi dere ikke kan ha sex liksom? Anonymkode: 29c9a...db0 Her var det mye bra! Også litt moralisering og synsing rundt hvor viktig sex burde være i et forhold. Det må jo være opp til hvert enkelt forhold hvor viktige grensene, lystene og innholdet i sexen skal være. Det kjipt å føle seg presset til å gjøre ting, men det er også kjipt å ikke få prøve fantasiene sine. Kommunikasjon er alt og det virker som han forsøker. Han forsøker å hinte til hva han ønsker, og hun klarer ikke tydelig ikke å si fra at hun ikke vil. Han forsøker å spørre hva som tenner henne, men hun svarer avvikende på dette også. Her er det noe som ikke funker til tross for at den ene parten prøver å snakke om det. Ingen vits i å svartmale analsex som farlig og skadelig, noe som ikke er sant. I såfall har du gjort alt feil. Han kunne like gjerne ønsket en eller annen,annen ting som tente han (feks sexy undertøy som han skriver) men analsex tenner tydeligvis lunta til en eller annen bombe hos dere jenter som ikke liker det eller en eller annen gang har følt dere presset. Det er lov å ikke like ting og man må si fra når man ikke vil, men dette skjer jo ikke i den seksuelle relasjonen her i det hele tatt virker det som og ingen svar kommer i noen ender. Ellers har jeg liten forståelse for jenter som ikke vil kle seg i sexy undertøy for typen sin. Det er absolutt på et minimum nivå av hva man kan unne en parter sexuelt. Det er forsåvidt min personlige melding fra et forhold hvor vi unner hverandre nytelse og har lov og spørre og avslå om man ikke vil. Det bør begynne der! Anonymkode: b12e5...214
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #32 Skrevet 1. februar 2018 Ikke sikkert din samboer er som meg, men kan jo bidra med egen erfaring. Jeg er en typisk vanilje-elsker, fornøyd med vanlig sex. Jeg har egentlig ikke fantasier tror jeg, ikke noe mer spennende saker enn det vi allerede gjør da. Men nå har min partner ytret ønske om analgreier, snakker dirty og spør meg om å dele mine fantasier og sånt og jeg føler meg som verdens kjedeligste person! Prøver å strekke meg litt, men det blir helt feil for meg, han er veldig opptatt av at jeg liker dette selv, men det gjør jeg jo egentlig ikke, vil bare gjøre det for han. Jeg har fått mindre sexlyst etter det, føler meg utilstrekkelig liksom. Anonymkode: 5a19a...530 7
Ansagt Skrevet 1. februar 2018 #33 Skrevet 1. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert din samboer er som meg, men kan jo bidra med egen erfaring. Jeg er en typisk vanilje-elsker, fornøyd med vanlig sex. Jeg har egentlig ikke fantasier tror jeg, ikke noe mer spennende saker enn det vi allerede gjør da. Men nå har min partner ytret ønske om analgreier, snakker dirty og spør meg om å dele mine fantasier og sånt og jeg føler meg som verdens kjedeligste person! Prøver å strekke meg litt, men det blir helt feil for meg, han er veldig opptatt av at jeg liker dette selv, men det gjør jeg jo egentlig ikke, vil bare gjøre det for han. Jeg har fått mindre sexlyst etter det, føler meg utilstrekkelig liksom. Anonymkode: 5a19a...530 Er det sånn at du bare ikke lar deg tenne av noe spesielt? Eller er det det at “vanlig sex“ er mer enn tilfredsstillende nok for deg? Tenkt over hva som tenner deg lettest: noe spesifikt fysisk, visuelt eller emosjonelt?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #34 Skrevet 1. februar 2018 3 minutter siden, Ansagt skrev: Er det sånn at du bare ikke lar deg tenne av noe spesielt? Eller er det det at “vanlig sex“ er mer enn tilfredsstillende nok for deg? Tenkt over hva som tenner deg lettest: noe spesifikt fysisk, visuelt eller emosjonelt? Jeg tenner på partneren min, utseendet og kontakt. Vanlig sex er tilfredstillende for meg. Da mener jeg ikke sånn bare misjonær, men heller ikke sånn eksperimentell sex. Anonymkode: 5a19a...530 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #35 Skrevet 3. februar 2018 På 1.2.2018 den 22.03, AnonymBruker skrev: Her var det mye bra! Også litt moralisering og synsing rundt hvor viktig sex burde være i et forhold. Det må jo være opp til hvert enkelt forhold hvor viktige grensene, lystene og innholdet i sexen skal være. Det kjipt å føle seg presset til å gjøre ting, men det er også kjipt å ikke få prøve fantasiene sine. Kommunikasjon er alt og det virker som han forsøker. Han forsøker å hinte til hva han ønsker, og hun klarer ikke tydelig ikke å si fra at hun ikke vil. Han forsøker å spørre hva som tenner henne, men hun svarer avvikende på dette også. Her er det noe som ikke funker til tross for at den ene parten prøver å snakke om det. Ingen vits i å svartmale analsex som farlig og skadelig, noe som ikke er sant. I såfall har du gjort alt feil. Han kunne like gjerne ønsket en eller annen,annen ting som tente han (feks sexy undertøy som han skriver) men analsex tenner tydeligvis lunta til en eller annen bombe hos dere jenter som ikke liker det eller en eller annen gang har følt dere presset. Det er lov å ikke like ting og man må si fra når man ikke vil, men dette skjer jo ikke i den seksuelle relasjonen her i det hele tatt virker det som og ingen svar kommer i noen ender. Ellers har jeg liten forståelse for jenter som ikke vil kle seg i sexy undertøy for typen sin. Det er absolutt på et minimum nivå av hva man kan unne en parter sexuelt. Det er forsåvidt min personlige melding fra et forhold hvor vi unner hverandre nytelse og har lov og spørre og avslå om man ikke vil. Det bør begynne der! Anonymkode: b12e5...214 Det gjorde godt å få litt forståelse her. Takk skal du ha. Ganske trist å lese igjennom så mange rare svar hvor jeg ikke klarer å kjenne meg igjen i forhold til hva jeg faktisk har skrevet og lurer på. Men men, dette viser vel bare at det tydelig vis ikke nødvendigvis skal være så enkelt å prate om sex med det motsatte kjønn.. Anonymkode: b0466...cc4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #36 Skrevet 3. februar 2018 På 1.2.2018 den 21.02, AnonymBruker skrev: Du gjør det her vanskligere enn nødvendig. 1. Du må lære deg å lese signaler. Åpenbart har hun ikke lyst på analsex - slutt å mas om det. 2. SNAKK MED HENNE - på en normal måte. Du virker litt nedlatende. Si noe ala " Du, jeg vet jeg har tatt opp dette før, men vil bare snakke med deg om det igjen. Elsker sexen vår, og elsker deg, men jeg vil at vi skal bli litt flinkere på å gi hverandre tilbakemelding. Jeg vil verken at du skal kle deg i spesielle klær eller undertøy, eller ha analsex dersom du IKKE VIL - men blir jo forvirret når du hinter til at du noen ganger vil, også skjer det ikke. Jeg vil kun gjøre noe begge er komfertable med, og vil 100% - så ikke føl deg presset til noenting!! Men vil gjerne ha tilbakemelding på HVA du liker, og ikke bare få tilbake svar som "meg". Liksom si om du liker at jeg går ned på deg, hvilke stilling du liker best, om du liker å bli berørt på en spesiell måte! Du tenner meg så sykt mye, og eneste jeg vil er at vi orater om det!!" ???? Og istedet for å foreslå at hun må gjøre smertefulle, potensielt skadelige ting (analsex) - kan du ikke foreslå at hun tar deg med dildo? (er jo du som har prostata) At hun rimmer deg/du rimmer henne? Osv. Kommer hun når dere har sex? Hva er det som egentlig er problemet, uten om analsex og utkledning? Du virker nok veldig masete for henne - det føles som du presser og forventer - det er utennende og du skyver henne vekk. Kan du ikke fokusere på at du skal gi HENNE nytelse? Og om du tenner på henne, og elsker henne - er verken analsex eller utkledning viktig. Og dude - sex er ikke alt ass, hva skal du gjøre om hun får fødselskader og aldri kan ha sex igjen, eller blir lam? Skal du droppe hu fordi dere ikke kan ha sex liksom? Anonymkode: 29c9a...db0 Det hadde vært helt konge om hun ville rimmet, brukt dildo på meg, brukt strapon på meg. Men hvordan kan vi nå dette punktet når ting er blitt som det er blitt. Kommer jo ikke videre. Hadde hun klart å være åpen og ærlig om hva hun liker og ikke liker, så jeg ikke blitt så usikker som jeg er nå. Jeg føler meg rett og slett ikke trygg på henne i forhold til sex. Når hun sier det ene men gjør det andre, så er det ikke lett å vite hva jeg skal tro. Jeg kunne fint ramser opp en hel del jeg kunne tenke meg å prøve/gjør, men tenkte som så at det kanskje var greit å begynne i det små... Anonymkode: b0466...cc4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #37 Skrevet 3. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært helt konge om hun ville rimmet, brukt dildo på meg, brukt strapon på meg. Men hvordan kan vi nå dette punktet når ting er blitt som det er blitt. Kommer jo ikke videre. Hadde hun klart å være åpen og ærlig om hva hun liker og ikke liker, så jeg ikke blitt så usikker som jeg er nå. Jeg føler meg rett og slett ikke trygg på henne i forhold til sex. Når hun sier det ene men gjør det andre, så er det ikke lett å vite hva jeg skal tro. Jeg kunne fint ramser opp en hel del jeg kunne tenke meg å prøve/gjør, men tenkte som så at det kanskje var greit å begynne i det små... Anonymkode: b0466...cc4 Er da ikke værre enn å si det du sa nå "jeg blir forvirret når du sier motsiende ting, kan du bare være ærlig, og SNAKKE om noe - så er jeg fornøyd, men jeg trenger faktisk bedre kommunikasjon om forholdet skal funke for meg" Anonymkode: 29c9a...db0 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #38 Skrevet 3. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært helt konge om hun ville rimmet, brukt dildo på meg, brukt strapon på meg. Men hvordan kan vi nå dette punktet når ting er blitt som det er blitt. Kommer jo ikke videre. Hadde hun klart å være åpen og ærlig om hva hun liker og ikke liker, så jeg ikke blitt så usikker som jeg er nå. Jeg føler meg rett og slett ikke trygg på henne i forhold til sex. Når hun sier det ene men gjør det andre, så er det ikke lett å vite hva jeg skal tro. Jeg kunne fint ramser opp en hel del jeg kunne tenke meg å prøve/gjør, men tenkte som så at det kanskje var greit å begynne i det små... Anonymkode: b0466...cc4 Det er jo åpentbart at hun ikke er interessert i alt dette, da ville hun jo om hun ikke turte snakke om, hintet ved å gjøre Anonymkode: 5a19a...530 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #39 Skrevet 3. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært helt konge om hun ville rimmet, brukt dildo på meg, brukt strapon på meg Hva får det til å tro at hun er interessert i alt dette? Hun føler seg presset til å ha analsex med deg fordi hun ønsker å fortsette forholdet med deg, men er usikker fordi hun egentlig ikke vil men føler hun må, derfor utsetter hun det. Hun er sikkert redd for hvilke andre ønsker som dukker opp så jeg tror ikke du burde nevne at det overnevnte det vil skremme henne lengre bort fra deg. Det er ikke sånn at alle kvinner intresserer seg for sånt. Anonymkode: 5a19a...530 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #40 Skrevet 3. februar 2018 Kanskje du oppnår mer ved å fokusere på å lytte til hennes ønsker, framfor å dele dine egne. Anonymkode: e06f1...29f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå