Gå til innhold

Jeg hater den nye versonen av Snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt alle storyene til kjendiser og andre som kommer opp hele tiden. Jeg klikker på de og velger «Vis mindre av dette», men neste gang jeg er innom er det bare en haug med nye. 

Er det noen måte å få vekk dette på?

Anonymkode: eb649...88a

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 1.2.2018 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Spesielt alle storyene til kjendiser og andre som kommer opp hele tiden. Jeg klikker på de og velger «Vis mindre av dette», men neste gang jeg er innom er det bare en haug med nye. 

Er det noen måte å få vekk dette på?

Anonymkode: eb649...88a

Jeg hater også oppdateringen. Jeg ønsker ikke oppdateringer i fra folk jeg ikke har lagt til selv. Synes også oppdateringen er uoversiktlig :/ Æsj, vil ha tilbake den gamle versjonen. 

Anonymkode: 63d29...76e

• Liker 11
Skrevet

Hvordan kan de lage noe oversiktlig om til noe så rotete? Jeg synes alltid oppdateringer er gøy og er åpen for forandringer. Men dette her var jo bare skrot. Har de rett og slett droppa å teste en betaversjon før de publiserte oppdateringene? 

Anonymkode: 55900...926

• Liker 7
Skrevet

Hva er det dritet med oppmerkomshetssyke å-kjendiser når man sveiper til høyre? Skal det liksom være i interessant? 

Anonymkode: eec2a...d16

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det dritet med oppmerkomshetssyke å-kjendiser når man sveiper til høyre? Skal det liksom være i interessant? 

Eneste fordel er at man nå aldri trenger å sveipe til høyre. Noen sinne :P 

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste fordel er at man nå aldri trenger å sveipe til høyre. Noen sinne :P 

Det er helt klart! 

Skrevet

Det er nok mest av alt en tilvendingssak :) 

Men nå er det jo også veldig mange som klager på den nye versjonen, så det kan jo hende snapchat bestemmr seg for å gjøre nye, mer oversiktlige endringer på appen igjen etterhvert. Jeg har akkurat fått det nye oppsettet, og syns også det er rotete. 

Skrevet

De første dagene jeg hørte folk klage på den nye snapchatoppdateringen stod det i min app store at snapchat var oppdatert og jeg antok at jeg hadde den nye versjonen. Jeg så ingen forskjell og trudde i mitt stille sinn at jeg er en så lite avansert bruker av snapchat at jeg bruker så få funksjoner at jeg ikke merker noen oppdatering.

Men i dag er alt nytt og jeg stiller meg bak alle som klager, dette var ikke bedre. En ting er iaf sikkert og det er at jeg skal slutte med å se mystories for jeg gidder ikke de greiene som har kommet.

Anonymkode: bee54...8d9

• Liker 8
Skrevet

Jeg måtte restarte appen, og da kom forandringen. Hmpf.... Hvor ble det av storienene? 

Skrevet

Jeg hater den 😭 må jeg sitte å bla igjennom 150 kontakter for å se storyen deres da, eller? Eller kommer de på toppen? 

Anonymkode: 36cbb...9d3

Gjest -Willow
Skrevet

Jeg er dårlig på å holde meg oppdatert på snapchat fra før av, men nå kommer jeg hvert fall ikke til å få med meg noe som helst.

Skrevet

Er det noe plass det går an å klage til? Hjelper det i så fall? 

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Hvor kan man klage på den nye Snapchat oppdateringen? Den er så rotete, og jeg misliker den sterkt! :( 

Skrevet

Hva er nytt? Merker ikke noe forskjell..

Anonymkode: 53675...7e6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er nytt? Merker ikke noe forskjell..

Anonymkode: 53675...7e6

Da er den ikke oppdatert :P

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater den 😭 må jeg sitte å bla igjennom 150 kontakter for å se storyen deres da, eller? Eller kommer de på toppen? 

Dette lurer jeg også på!

Det ser stadig ut som jeg har fått en ny snap på høyre side, altså fra noen som har postet i Mystories, men så er det bare alle disse reklame/kjendisgreiene der. Siden oppdateringen har jeg imidlertid ikke fått (eller sett) en eneste snap fra noen jeg faktisk følger! Er de et annet sted slik at jeg ikke finner dem, eller har flere bare gitt opp å poste etter oppdateringen?

Anonymkode: 06d6e...655

• Liker 2
Skrevet

Min har blitt tvangsoppdatert :grine:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns og den var litt merkelig,og veldig rotete og uoversiktelig men det jeg likte var den nye funksjonen hvor du tar en selfie også ligner avataren enda mer på deg selv enn den du lagde helt på frihånd. Det eneste er at jeg har ganske høye kinnben så fikk litt "skjelett look" men ellers ligna jeg mer på meg selv:fnise::ler:

Men det er muligens en oppdatering på bitmoj eller hva det heter og ikke snapchat i seg selv? Er elendig på sånt, bruker den mest til å kommunisere med en av mine beste veninner og lillesøstra mi :P

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg også på!

Det ser stadig ut som jeg har fått en ny snap på høyre side, altså fra noen som har postet i Mystories, men så er det bare alle disse reklame/kjendisgreiene der. Siden oppdateringen har jeg imidlertid ikke fått (eller sett) en eneste snap fra noen jeg faktisk følger! Er de et annet sted slik at jeg ikke finner dem, eller har flere bare gitt opp å poste etter oppdateringen?

Anonymkode: 06d6e...655

Hvis du ikke følger noen «store» snappere, havner de ikke på høyre siden. Men storyene dukker opp der avataren til snapperen er. Trykker du på det lille runde bildet får du opp storyen, og den hopper videre til neste som har lagt ut story. Alle som legger ut story havner opp mot toppen igjen, så man slipper å bla langt nedover for å se om noen har lagt ut. Så fort du har sett storyen havner de så langt ned på lista som de var i utgangspunktet. 

Anonymkode: c460f...772

• Liker 1
Skrevet

Hva er snapchat? Litt som whatsapp?

Anonymkode: f6bf5...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...