AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Føler jeg har «brukt opp» netflix og viaplay, og finner ingen nye serier jeg kan se der lengre. Derfor ønsker jeg gjerne tips til gode serier som ligger tilgjengelig enten på Sumo/Cmore eller amazon prime. Må være lett underholdning. Gjerne drama. Har sett Greys anatomy og alt som ligner på slike type serier, som jeg elsker. Anonymkode: 846a6...a20
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har amazon prime, men skal slette meg etter at gratis perioden er over, jeg kan ikke fatte og begripe at den møkka der er blitt laget. Enkelte serier er blokkert med mindre du bor i usa. Kjedelige serier, vi snakker jalla som ingen gidder og se. Ett ELENDIG meny oppsett, søkefunksjonen funker ikke. Skal jeg se de seriene jeg vil der, må jeg benytte meg av VPN. Skal du se fra mobil til tv, gjennom chromecast, er det bare og drite i, så langt er de ikke kommet der, Du må laste ned ytterligere program fra Aamazon som krever tilgang til ALT. Kort og godt, mitt råd, hold deg unna. Anonymkode: dae83...337
Gjest GiftMann38 Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Amazon Prime har alle episodene fra Seinfeld. Case closed.
Titania Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Har du sett The good doctor? ligger på sumo 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, Titania skrev: Har du sett The good doctor? ligger på sumo Ja har sett det, og synes det er en kjempefin serie. Har sett den australske doktorserien på sumo også. Eneste er saving hope som ikke fenget meg, ga opp etter noen episoder. Ts Anonymkode: 846a6...a20
♥Missy♥ Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 På 1.2.2018 den 14.17, Titania skrev: Har du sett The good doctor? ligger på sumo Enig med denne 😊✌🏻
Ruthven Skrevet 10. februar 2018 #7 Skrevet 10. februar 2018 Younger på Sumo På Prime Video (som er billig, €2.99/29kr, per mnd): The Marvelous Mrs Maisel This is Us Hot in Cleveland Red Oaks Community American Gods House The Big C The Night Shift
Scherbatsky Skrevet 11. februar 2018 #8 Skrevet 11. februar 2018 Skriver under på This Is US. Min beste Sumo anbefaling er Madam Secretary. En av de fineste seriene jeg vet om. Velskrevet, aktuell og med det fineste ekteskapet på prime TV. Gåsmamman - har ikke sett enda, men skal visstnok være veldig bra. Jane The Virgin - koselig og fin. Modus Parks and Recreation - en av mine komi-favoritter, bare man kommer seg gjennom første sesong (de fant virkelig viben sin på slutten av 2. sesong)
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #9 Skrevet 11. februar 2018 Det Tredje Øyet på Sumo Anonymkode: 02286...914
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #10 Skrevet 13. februar 2018 Jeg kan anbefale prime fordi det er så latterlig billig. 30 spenn liksom. Så jeg har det i tillegg til HBO. Anbefaler for så vidt sistnevte, du nevnte ikke den i innlegget ditt. Anonymkode: 5d910...1d0
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2018 #11 Skrevet 13. februar 2018 The Heart Guy på Sumo Handler om en legedude på den australske landsbygda. Anonymkode: d826c...a68
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #12 Skrevet 18. februar 2018 Amazon Prime: American Gods, McMafia Sumo: Homeland, Kingdom Anonymkode: 2005c...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå