Gå til innhold

90 days to wed: Before the 90 days

kari2

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, lillemy02 skrev:

He he de har det faktisk helt topp sammen🤣 han er faktisk ganske morsom han David . Han underviser i engelsk nå.

I thailand? 

Anonymkode: 87f01...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer veldig på hvordan det gikk med hun som dro til Nederland og møtte han yngre.. husker ikke hva de heter..

Anonymkode: 7fc85...917

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer veldig på hvordan det gikk med hun som dro til Nederland og møtte han yngre.. husker ikke hva de heter..

Anonymkode: 7fc85...917

Drama drama drama. De klorte omtrent ut øynene på hverandre hver gang de møttes, skjelte hverandre ut i sosiale medier og oppførte seg generelt som 15-åringer begge to. Så de er ikke sammen lenger og kan nok fremdeles ikke være i samme land engang uten å fly på hverandre. 

Anonymkode: 2d50a...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg syns så synd på Olga!😟 Steven viser absolutt null forståelse, hun har nettopp tatt keisersnitt og fått et barn, og det eneste han gjør er å kritisere henne. Får helt vondt i hjertet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 20.12.2018 den 18.43, AnonymBruker skrev:

Drama drama drama. De klorte omtrent ut øynene på hverandre hver gang de møttes, skjelte hverandre ut i sosiale medier og oppførte seg generelt som 15-åringer begge to. Så de er ikke sammen lenger og kan nok fremdeles ikke være i samme land engang uten å fly på hverandre. 

Har du sett dette i et program eventuelt hvilket og når? 😬

Anonymkode: cdfd7...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var det sesongavslutning på forrige torsdag? Det siste jeg så var pedro slåsskampen og et tell all program. Og nå ser jeg at det ikke kommer ny episode på torsdag. Det kommer vel mer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett dette i et program eventuelt hvilket og når? 😬

Sett de sesongene de var med i, var vel to sesonger? Ser det på nett. Og så tell all + jeg får med meg litt på Instagram for jeg følger emnet #90daysfiancé

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det sesongavslutning på forrige torsdag? Det siste jeg så var pedro slåsskampen og et tell all program. Og nå ser jeg at det ikke kommer ny episode på torsdag. Det kommer vel mer?

Skal komme ny episode idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er onsdager det går. Neste onsdag skal alle møtes i studio og snakke.

Anonymkode: 9f34d...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, kari2 skrev:

Jeg syns så synd på Olga!😟 Steven viser absolutt null forståelse, hun har nettopp tatt keisersnitt og fått et barn, og det eneste han gjør er å kritisere henne. Får helt vondt i hjertet!

De har jeg ikke hørt om  Hvor ser dere dem, ikke på norsk tv?

Jeg ser på tlc på onsdagskvelder. Pablo angrep nylig broren til Chantel, Molly signerte skilsmissepapirer, David og Annie flyttet inn på et lagersted 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på tlc på onsdagskvelder. Pablo angrep nylig broren til Chantel, Molly signerte skilsmissepapirer, David og Annie flyttet inn på et lagersted 

Hvem er Pablo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, neiognei skrev:

Mener sikkert Pedro. 😛

Åja, trodde det var enda flere jeg ikke hadde fått med meg hvem var😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.1.2019 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på en nyere sesong. På swatchseries.to. 90 days to wed. Det er også trist å se på han som velger kona over ungene😕 For ei usympatisk dame🙀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, kari2 skrev:

Jeg ser på en nyere sesong. På swatchseries.to. 90 days to wed. Det er også trist å se på han som velger kona over ungene😕 For ei usympatisk dame🙀

Snakker du om David og Annie?

Anonymkode: 1ff9e...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker du om David og Annie?

Anonymkode: 1ff9e...8d1

Nei hun snakke om leida og han idioten som jeg ikke kommer på. Det er den nyeste sesongen og den er rett og slett tragisk. Virkelig mange av de partene er bare triste ikke noe gøy å se på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Snakk om "White Trash" da! Eventuelt "Black Trash" :ac:          

Anonymkode: 4cd0e...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 1/6/2019 at 11:05 PM, lillemy02 said:

Nei hun snakke om leida og han idioten som jeg ikke kommer på. Det er den nyeste sesongen og den er rett og slett tragisk. Virkelig mange av de partene er bare triste ikke noe gøy å se på 

Hvorfor diskuterer du de her? Det er et annet program, ikke det samme som before the 90 days. Sesongen sendes ikke en gang i Norge, så ikke rart folk her ikke vet hvem du snakker om.

Anonymkode: a15f1...fab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har familien og Danielle nedsatte kogntive evner? Jeg har en svigerinne som har det, og hun minner meg om Danielle. Trist at hun ble så lurt. 

Anonymkode: 87f01...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor diskuterer du de her? Det er et annet program, ikke det samme som before the 90 days. Sesongen sendes ikke en gang i Norge, så ikke rart folk her ikke vet hvem du snakker om.

Anonymkode: a15f1...fab

Det var hun om spurte jeg nevnte de ikke før det. Må jo gi en forklaring, når andre ikke vet hvem de er. Det er ikke jeg som begynte å diskutere de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...