Gå til innhold

90 days to wed: Before the 90 days

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, lillemy02 skrev:

Det er tre stykk fra tidligere sesonger som ikke er sammen lenger. Anfisa er fortsatt gift med jorge. Abby og Shaun er ikke sammen lenger giftet seg aldri. Nicole og azan giftet seg aldri og hun flyttet tilbake men de er i gang og filmer ny sesong nå. 

Mange fleste enn 3 par som ikke er gift. Blandt annet danielle og Mohammad. 

Anonymkode: 2d50a...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange fleste enn 3 par som ikke er gift. Blandt annet danielle og Mohammad. 

Nei av de som giftet seg er det kun tre Daniella og Mohammed er en av de. Så er det Chelsea og Yamir og Jason og Cassia dey er kun de tre som er skilt. Ja det er flere som ikke er sammen men de var i before The 90 days og endte aldri opp med å gifte seg

Skrevet
Akkurat nå, lillemy02 skrev:

Nei av de som giftet seg er det kun tre Daniella og Mohammed er en av de. Så er det Chelsea og Yamir og Jason og Cassia dey er kun de tre som er skilt. Ja det er flere som ikke er sammen men de var i before The 90 days og endte aldri opp med å gifte seg

Ja men da er vi enig :) tenkte på alle i alle oppfølgerne også jeg 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men da er vi enig :) tenkte på alle i alle oppfølgerne også jeg 

Ja det er jeg enig i. Jeg er en «blodfan» og følger mange diskusjonsgrupper, youtubere og instagaram med 90day fiance tea. Og bare så det er sagt det er få som vet det om meg 🤣🤣🤣 men jeg har fått mannen like hekta! Vet også mye om den sesongen som går nå, den er ikke like morsom dessverre. Mye dystre skjebner ute og går der. 

Skrevet

Ja det er jeg enig i. Jeg er en «blodfan» og følger mange diskusjonsgrupper, youtubere og instagaram med 90day fiance tea. Og bare så det er sagt det er få som vet det om meg 🤣🤣🤣 men jeg har fått mannen like hekta! Vet også mye om den sesongen som går nå, den er ikke like morsom dessverre. Mye dystre skjebner ute og går der. 

Samme her 🙈 følger de på Instagram også . Og ja forteller hele omverden om det. De blir bare oppgitt 😂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her 🙈 følger de på Instagram også . Og ja forteller hele omverden om det. De blir bare oppgitt 😂

Bra det er flere av oss 🤣 burde danne en klubb! Snakket høyt om det på jobben en gang med en som ogsp fulgte med og alle rundt bare wtf!! Hva slags serie er dette liksom 🤣

Skrevet

Bra det er flere av oss 🤣 burde danne en klubb! Snakket høyt om det på jobben en gang med en som ogsp fulgte med og alle rundt bare wtf!! Hva slags serie er dette liksom 🤣

Til og med sønnen min på 10 har blitt hekta. Og nå Angela gav Michael ring klikka han helt - Hæ? Er ikke det mannen som lilsom skal gi ring? Dessuten vil han der bare ha Trump og ikke hun damen 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til og med sønnen min på 10 har blitt hekta. Og nå Angela gav Michael ring klikka han helt - Hæ? Er ikke det mannen som lilsom skal gi ring? Dessuten vil han der bare ha Trump og ikke hun damen 

🤣🤣🤣ja datteren min på 13 lurer fortsatt på om ricky fortsatt sitter i den bare og venter på «Melissa»

Skrevet

Hva skjedde egentlig med chelsea og yamir?

Skrevet
2 timer siden, hobbykokken skrev:

Hva skjedde egentlig med chelsea og yamir?

De skilte seg hun er nå gift med en annen kvinne. 

Skrevet

Angela og michael? Er dette lenge siden eller nytt? Husker ikke de(googlet og fant bilde men ringer fortsatt ingen bjelle)

Anonymkode: cdfd7...554

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angela og michael? Er dette lenge siden eller nytt? Husker ikke de(googlet og fant bilde men ringer fortsatt ingen bjelle)

Forje sesong som ble vist i USA 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forje sesong som ble vist i USA 

Jeg ser på TLC Norge. Ligger vi veldig mye etter her?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på TLC Norge. Ligger vi veldig mye etter her?

Hvilke par er med på tlc Norge nå da? 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke par er med på tlc Norge nå da? 

I Norge er det happily ever after? Nå. 

Anonymkode: c2331...682

Skrevet

Hva med hun afroamerikanske som ble sammen med den nigerianske prinsen som catfishet hun...trodde alle visste om nigeriansk prins scammen....  til og med etter at hun fant ut han løy om alt så ville hun fortsatt ha han  :( Noen ganger får jeg lyst til å rope til skjermen halloooo våkn opp! 

Anonymkode: 34e15...3e2

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med hun afroamerikanske som ble sammen med den nigerianske prinsen som catfishet hun...trodde alle visste om nigeriansk prins scammen....  til og med etter at hun fant ut han løy om alt så ville hun fortsatt ha han  :( Noen ganger får jeg lyst til å rope til skjermen halloooo våkn opp! 

Anonymkode: 34e15...3e2

Hun endte faktisk opp med å gifte seg med han 👏👏👏👏 at det går an! 🙄

• Liker 2
Skrevet

Hva skjedde med han gamle alkoholikeren som giftet seg med hun fra Thailand. Han lignet på danny de vito. 

Anonymkode: 87f01...190

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med han gamle alkoholikeren som giftet seg med hun fra Thailand. Han lignet på danny de vito. 

Anonymkode: 87f01...190

He he de har det faktisk helt topp sammen🤣 han er faktisk ganske morsom han David . Han underviser i engelsk nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...