Gjest N-Nøff Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 (endret) Hva tenker du når du ser sterkt allergiske folk som storhandler allergener på butikken? Når de endelig kommer seg til kassen henger de kassabåndet, utslitt, mens de ber om to pakker paracet. Da tenker jeg, ikke rart du har så elendig helse når du kjøper hasselnøtter og timoteihøy! Endret 1. februar 2018 av N-Nøff
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Spør du folk hva de er allergiske mot mens du er ute og handler da? Anonymkode: 460a1...03f 5
Gjest N-Nøff Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør du folk hva de er allergiske mot mens du er ute og handler da? Anonymkode: 460a1...03f De står jo der, rødprikkete i ansiktet med et stort skilt hengende fra halsen, der det står: "Jeg er allergisk mot hasselnøtter og timotei".
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Pokker meg, tenker jeg da, der har de tenkt å ligge hjemme og slenge på sofaen og stappe i seg nøtter og høy til de blåses opp som flodhester i ansikt og svelg, og det på en helt alminnelig torsdag! Og hvem er det som må betale regninga for livsstilssykdommene deres? Jo, vi skattebetalere som sliter oss på jobb fra klokka seks om morgenen til langt på kveld. Nå har jeg naturligvis ingen fordommer, de får gjøre som de vil med sitt eget liv og sin egen kropp, men når de har med seg unger, da reagerer jeg. Å overføre vanene sine til stakkars små uskyldige barn er totalt uakseptabelt, de fortjener å lære at høy er noe vi bare unner oss ved spesielle anledninger. Så ser jeg disse elveblestbefengte grisene ha med seg små unger, ja da ringer jeg barnevernet! Anonymkode: b6a05...711 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Haha. Denne traff godt. Anonymkode: 9d6b9...d71 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Hvorfor blir du så provosert av allergikere? Dette er den andre tråden din, der du driver harselas med denne pasientgruppen Anonymkode: 77115...36f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 Jeg tenker at det er bra de ikke er tykke ... NB, før dere flyr i strupen på meg: det jeg vifter med er altså sarkasmeflagget Anonymkode: ac008...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er allergisk mot melkeprodukter, men det er ikke familien min. Man handler jo ikke kun til seg selv når man er ute Anonymkode: 83e02...38f 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pokker meg, tenker jeg da, der har de tenkt å ligge hjemme og slenge på sofaen og stappe i seg nøtter og høy til de blåses opp som flodhester i ansikt og svelg, og det på en helt alminnelig torsdag! Og hvem er det som må betale regninga for livsstilssykdommene deres? Jo, vi skattebetalere som sliter oss på jobb fra klokka seks om morgenen til langt på kveld. Nå har jeg naturligvis ingen fordommer, de får gjøre som de vil med sitt eget liv og sin egen kropp, men når de har med seg unger, da reagerer jeg. Å overføre vanene sine til stakkars små uskyldige barn er totalt uakseptabelt, de fortjener å lære at høy er noe vi bare unner oss ved spesielle anledninger. Så ser jeg disse elveblestbefengte grisene ha med seg små unger, ja da ringer jeg barnevernet! Anonymkode: b6a05...711 Allergi er ikke en livsstilssykdom Anonymkode: 77115...36f
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 Hvordan vet du at disse menneskene er allergiske? Det er jo ikke noe man kan se på folk....
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Allergi er ikke en livsstilssykdom Anonymkode: 77115...36f Nei, men jeg tror manglende evne til å gjenkjenne humor kan tyde på et par diagnoser. Anonymkode: b6a05...711
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg tror manglende evne til å gjenkjenne humor kan tyde på et par diagnoser. Anonymkode: b6a05...711 En tuller ikke med slikt. Det er faktisk mennesker som dør av allergi Anonymkode: 77115...36f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: En tuller ikke med slikt. Det er faktisk mennesker som dør av allergi Anonymkode: 77115...36f Denne tråden er ikke tull med allergi og allergikere. Den er et spark til folk med fordommer. Anonymkode: b6a05...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå