Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #1 Del Skrevet 9. februar 2005 Husker fra flere år tilbake at et kjøkkenfirma her i Bergen reklamerte med at de kunne "spraymale" kjøkkeninnredningen så den blir "ny". Noen som vet hvilket firma dette er, og eventuelt pris og resultat? Har tenkt å friske opp kjøkkenet men å male selv er både tidkrevende og kan bli stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. februar 2005 #2 Del Skrevet 9. februar 2005 Nærmeste billakkerer kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #3 Del Skrevet 9. februar 2005 Nærmeste billakkerer kan hjelpe deg. Virkelig? :o Wow, hadde jeg aldri tenkt på. Har du erfaringer på området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 10. februar 2005 #4 Del Skrevet 10. februar 2005 En venninne av meg fikk spraylakket dørene sine hos en billakkerer. Det var riktignok soveromsskapsdører, men går jo for det samme. Resultatet var glatte blanke dører, uten penselstrøk, støv og andre ting som gjerne fester seg i malingen før den er tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. februar 2005 #5 Del Skrevet 13. februar 2005 Virkelig? :o Wow' date=' hadde jeg aldri tenkt på. Har du erfaringer på området?[/quote'] Kjenner en billakkerer Har vurdert å lure ham til å male kjøleskapet mitt også, skapdører blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå