AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg jobber som sykepleier i kommunen, og har prøvd å forhøre meg om tilleggene, men det er ingen som har klart å svare. Jeg klarer ikke å lese svaret fra lønnsslippen. Tillegg for kveld og natt er 70 kr, helg er 40 kr. Får man begge tillegg f.eks for å jobbe søndag kveld, eller er det de 70 kr som "vinner"? Der jeg jobber får alle samme tillegg om man er sykepleier eller ufaglært.Hva er vanlig hos dere? Jeg har hørt at man får 40 % tillegg for å jobb kveld i Oslo kommune, at det da avhenger av lønn hvor mye tillegg man får. Anonymkode: 1f799...d45
Heisann1234 Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Man skal ha alle tilleggene hvis man for eks. jobber på søndag, eller til og med hvis søndagen er en helligdag. Vi har 64kr tillegg for kveld og det er samme som helsefagarbeidere, assistenter osv.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Man skal ha alle tilleggene Jobber du søndag kveld skal du ha både helg- og kveldstillegg! I min kommune er alle tilleggene like. Det tenker jeg er helt greit, det er jo like belastende for pleieass eller hjelpepleier å jobbe helg/natt/kveld som spl. Tilleggene er skammelig små da, men det er jo en annen diskusjon. Hvis jeg jobber f.eks. natt til 1. juledag (hvis dette er en søndag) får jeg natt-/kveldstillegg, helligdagstillegg OG helgetillegg. Bare for å illustrere Anonymkode: aa2a5...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå