AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Noen som kan anbefale en bra body lotion eller et body butter? jeg har veldig tørr hud og skulle gjerne hatt en som faktisk hjelper gjerne litt mer langvarig effekt Tusen takk for tips! Anonymkode: 5dc21...cca
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Decubal (fås på apoteket). Finnes i original versjon med 38% fett, og "ekstermversjon" med 70% fett, beregnet på dem med ekstra tørr hud. Anonymkode: 2f684...43d 1
Gjest Annypanny Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har tørr hud om vinteren, og har veldig god erfaring med denne https://www.kicks.no/clarins/hudpleie/kroppspleie/body-lotion/moisture-rich-bodylotion-200-ml
Gjest Raptuza Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Denne sverger jeg til. Fyldig, rik kroppskrem i pumpeflaske fra franske La Roche Posay. Parfymefri og god for tørr og kløende kroppshud.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Bruker The body shop sin hemp bodylotion/butter. Lukter ikke spesielt godt, men den gjør en god jobb med å holde huden myk og fuktet. Anonymkode: afec8...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå