AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har ikke bestilt fra H&M på lenge før nå. Tidligere var de veldig raske med å sende ordrene men det ser ut til å ha endret seg nå. Hvor lang tid tar det ca nå for tiden? Anonymkode: adf91...6b0
Honey Dew Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 De er ekstremt raske. Det pleier å ta under en uke
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Du vet at H&M er rasister? Anonymkode: 608b1...72e
Gjest N-Nøff Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke bestilt fra H&M på lenge før nå. Tidligere var de veldig raske med å sende ordrene men det ser ut til å ha endret seg nå. Hvor lang tid tar det ca nå for tiden? Anonymkode: adf91...6b0 Fra jeg bestilte til jeg fikk hentemld tok det vel 3 arbeidsdager
Honey Dew Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at H&M er rasister? Anonymkode: 608b1...72e Gi deg 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Bestilte der tidligere i januar og det tok faktisk nesten to uker før jeg fikk ordren (og jeg bor rett ved HMs hovedlager i Norge). Jeg måtte også purre på kundeservice da det etter 11 dager stod at pakken fortsatt ikke var sendt iflg. sporingen til posten, men dette viste seg å ikke stemme, da det fortsatt stod at pakken ikke var mottatt av posten da jeg til slutt fikk pakken. Når jeg tenker på det så fikk jeg aldri svar fra kundeservice heller, så jeg tipper at det kan dreie seg om noen midlertidige problemer som har ført til at de har fått veldig mange henvendelser. Tidligere har de alltid vært ganske raske, såvidt jeg kan huske. Anonymkode: c0a85...859
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 Det kommer an på om de har varene på lager, eller noe. Jeg har erfart at det kan ta riktig kort tid, men også et par uker. Som regel står det forventet leveringstid på hver enkelt vare når du er i ferd med å bestille - noen tar lengre tid. Anonymkode: e559a...668
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Tok ca et par uker sist jeg bestilte der. Ble skuffet for jeg er vant til nettbutikker som sender innen 1-2 virkedager. Anonymkode: 17790...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå