AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg ønsker kanskje en til. Har en fra før. Han har tre. Ingen felles. Vanskelig å vite hvor viktig ett barn til er for meg. Anonymkode: 48f66...105
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Mener du om noen har gått fra mannen basert på uenighet om man skal ha barn eller ikke? Eller generelt hvordan det er å gå fra mannen? (men det må du jo allerede ha erfart?) Kan ikke hjelpe deg her, jeg har vært veldig klar på at det er fullstendig uaktuelt for meg å gå inn i et forhold med noen som vil ha flere barn. Hadde jeg derimot ønsket flere så ville jeg nok vært like tydelig andre veien. Jeg har en venninne som møtte en som hadde barn fra før og som sa han ikke ville ha flere barn. Etter hvert som forholdet utviklet seg så satte hun tydelig foten ned. Hun visste hun ville ha barn, om han ikke ville ha flere så var ikke forholdet liv laga for hennes del. Nå har de 3 barn sammen, i tillegg til de to han hadde fra før. Du må bare bestemme hva som er viktigst for deg tenker jeg. Ønsker du sterkt et barn til så syns jeg du skal gå for det. Da tydeligvis med den følgen at du må finne deg en ny mann. Absolutt ingen ideell situasjon hvis dere er involvert i hverandres barn, men dere har i det minste ingen felles barn. Anonymkode: af932...ef7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Ja. Tenker om jeg skal gå på grunn av uenighet. For alt jeg vet blir det ingen barn om jeg går, men vet liksom ikke hvordan det blir å tenke hva, hvis, om jeg velger å bli og ikke får flere. Redd for å angre på begge deler. Anonymkode: 48f66...105
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Man bør ta sin hatt og gå. Anonymkode: dc463...588
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Vel, vi er en bonusfamilie og jeg hadde nok gått om han ikke ville ha barn med meg (også). Våre fellesbarn limte oss mer sammen, og alle barna opplever at vi er en «ekte familie» fordi de nå er knyttet sammen via felles søsken, sier de. Det har vært tøft til tider, når hans eks har lagt oss for hat, men vi har barn sammen og et mål om en god oppvekst for alle barna, sammen. Uten fellesbarn, kan det nok være jeg ikke hadde orket alle fæle sms’r, samværssabotasjen, baksnakkingen fra hans eks, og flyttet ut. Dessverre. Men ser hvor fantastisk vi er sammen som foreldre for alle ungene. Verdt det. Anonymkode: 3753c...a79
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, vi er en bonusfamilie og jeg hadde nok gått om han ikke ville ha barn med meg (også). Våre fellesbarn limte oss mer sammen, og alle barna opplever at vi er en «ekte familie» fordi de nå er knyttet sammen via felles søsken, sier de. Det har vært tøft til tider, når hans eks har lagt oss for hat, men vi har barn sammen og et mål om en god oppvekst for alle barna, sammen. Uten fellesbarn, kan det nok være jeg ikke hadde orket alle fæle sms’r, samværssabotasjen, baksnakkingen fra hans eks, og flyttet ut. Dessverre. Men ser hvor fantastisk vi er sammen som foreldre for alle ungene. Verdt det. Anonymkode: 3753c...a79 Huff 🤭 Anonymkode: dc463...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå