Flittiglise Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Ja, det er sikkert utsolgt, men jeg finner ikke engang ut hvem som står for salget. Jeg skulle så veldig gjerne hatt 3 billetter dit, 22.juni. Det er sikkert mange av dere damer som vet hva man gjør hvis man vil ha billetter til noe som er utsolgt - ett eller annet sted er det vel noen som tilbyr bill. for salg... Litt grønn, satser på velvillig veiledning
delilah_ Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Hei! Jeg kjøpte billetter dit på Posten, så vidt jeg husker. (Har de ikke her så jeg får ikke sjekka..) Forøvrig har jeg to billetter jeg ikke får brukt, men du ville jo ha tre.. D
delilah_ Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Hei! Jeg kjøpte billetter dit på Posten, så vidt jeg husker. (Har de ikke her så jeg får ikke sjekka..) Forøvrig har jeg to billetter jeg ikke får brukt, men du ville jo ha tre.. D
Smilla78 Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Har du de 2 bilettene enda? Hvis ja kan du sende meg en pm? Jeg og sambo har sååååååååå lyst til å dra!
*Emma* Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Bare å gå inn på www.billettservice.no å bestille det. Prøvde nettopp jeg (avsluttet før jeg kjøpte da for jeg sal ikke)men jeg hadde ingen problemer med å få tak i billetter....den sa ihvertfall ikke noe om at det var utsolgt eller noe... http://www.ticketmaster.no/html/artist.htm...rtist=R%2EE%2EM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå