AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 ... og jeg vet ikke hva jeg føler om det. Vi hadde vært på et arrangement, men gikk fra dette etter et par timer for å kunne snakke bedre sammen. Satte oss på en pub, og plutselig kysset han meg. Jeg kysset av ren automatikk tilbake, men det ble et tørt, hardt og dårlig nuss. Han merket at responsen min ikke var den beste, så han unnskyldte seg. Min respons var da å gi han et nytt kyss, mens jeg etterpå forklarte at det bare kom litt brått på. Jeg var i ferd med å svare på et spørsmål om familien min (et spørsmål han hadde stilt selvfølgelig), da han kysset meg. Synes det ble veldig rart, og var ærlig med han om dette. Han unnskyldte seg og sa at han bare hadde veldig lyst til å kysse meg. Ville ikke at det skulle være noe press. Ble litt kleint etterpå, men hentet oss relativt kjapt inn igjen og pratet en times tid til før vi skilte lag med en klem. Jeg kysset eksen min på _første_ date, men da kom det ikke så brått på. Fyren jeg datet før nåværende kysset jeg ikke før 10. date (minst). Har nå litt blandete følelser rundt fyren. Kan det være at jeg fortsatt er litt overrumplet av kysset? Synes fyren er hyggelig og kjekk sånn ellers. Bør jeg gi han en ny sjanse? Anonymkode: 33e5b...0a2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Du kysset han tilbake på kyss nr 2. Skal han gi deg en ny sjanse ? Anonymkode: ad9d2...96e 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Om det ikke hadde vært interesse nok til ett kyss før tiende daten, så hadde jeg funnet meg noen andre... Anonymkode: 74397...733 12
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om det ikke hadde vært interesse nok til ett kyss før tiende daten, så hadde jeg funnet meg noen andre... Anonymkode: 74397...733 Agreed. Herlighet for en klein situasjon DU lagde for denne stakkars gutten som ville vise interesse på date nr to. Han ville bare vise at han var interessert, også lager du en klein situasjon der du forteller han at du syns det ble litt brått. Har du null sosiale antenner? Hva var poenget med å drepe spiriten til den gutten? Jeg syns ærlig talt det er du som ikke fortjener en ny sjanse Anonymkode: 8ead1...908 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Dump denne forferdelige mannen hvis kyss kommer brått på akkurat idet man er i ferd med å svare på et spørsmål. Anonymkode: d8f28...974 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Hvis du blir satt ut av et kyss når du dater en person så anbefaler jeg at du kanskje sier ifra tidlig at du ikke vil kysse før 10’ende Date. Det er normalt å kjenne på spenningen ved å kysse når man starter å Date. Anonymkode: 48947...5cf
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Synes du legger mye i et kyss - han ville vise han var interessert, og er man på date er det jo fordi man vil finne ut om det er romantisk interesse? Kysse på 10.date? Greit nok at man vil ta det rolig, men hjelpes. Hver sin smak, men hadde ikke en fyr prøvd å kysse meg på 2. eller 3.date hadde jeg antatt det ikke var noe romantisk interesse der, og ikke snakk om at jeg hadde dratt på date 4-10! Anonymkode: f4585...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du legger mye i et kyss - han ville vise han var interessert, og er man på date er det jo fordi man vil finne ut om det er romantisk interesse? Kysse på 10.date? Greit nok at man vil ta det rolig, men hjelpes. Hver sin smak, men hadde ikke en fyr prøvd å kysse meg på 2. eller 3.date hadde jeg antatt det ikke var noe romantisk interesse der, og ikke snakk om at jeg hadde dratt på date 4-10! Anonymkode: f4585...6ce Bra folk er forskjellige da. Min date tok mot til seg og kysset meg på sjette date, og selv om jeg gjerne ville ha gjort det tidligere også, var det helt perfekt. Vi er sammen nå, så det var iallefall ikke en dealbreaker. Anonymkode: 84673...9f8
WubWub Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 Stakkars gutt. Det du bør spørre deg om er vel heller "bør han gi meg en ny sjangse?"
FluffyJuggernaut Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 Jeg skjønner at du syns det kommer brått på. Ett kyss rett etter ett spørsmål om familien din og du er på tur til å snakke om familen er spesielt og setter ikke akkurat stemning for kyssing. Syns også man bør se om det virker som den andre parten faktisk er interessert, før man prøver seg. Noen nevnte at hun mangler sosiale antenner, hvor var hans? Det er ikke noe galt i å si i fra om hvorfor ting ble som de ble i den situasjonen. Men det virker jo som du liker han litt, så kanskje kan det være noe mer og hente. Følg magefølelsen din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå