AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Har bygget seg opp masse spenning, følte virkelig at kjemien var der. Men så ble det bare rart, ubehagelig, kleint og litt sånn at jeg bare ville vekk derfra. Vet godt at det er mitt ansvar også. Men greia er at jeg ikke var forberedt på hvor usikker og klønete han var, og greide ikke håndtere det. Skulle sikkert ha tatt mer over kontrollen og gjorde forsåvidt det også, men det gjorde det ikke noe bedre. Det viktigste poenget er kanskje at jeg føler meg litt løyet til, fordi han på meldinger har vært ganske "flink" til å skrive opphissende ting om hva han skulle "gjøre med meg" - som var en evighet unna hva han faktisk gjorde med meg for å si det på den måten... Uansett. Nå blir jeg dratt i to retninger. Den seksuelle delen av meg sier nei nei nei og lengter tilbake til ff-en som jeg har hatt fantastisk sex med, men ikke truffet etter at jeg begynte å date. Den romantiske delen sier at jeg må holde ut, finne frem godfølelsen jeg hadde før vi hadde sex og satse på at det blir bedre. Noen som har opplevd noe liknende og kan gi råd i ene eller andre retningen? Har ingenting med størrelse å gjøre, bare så det er sagt. Anonymkode: 72d0a...601 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 stakkarn, han ble kanskje kjempe nervøs! prestasjonsangst? Fallet blir dessverre større når man maler opp dette fantastiske bildet om hvordan det kommer til å bli, hva han skal gjøre med deg vise versa.. Kanskje man ikke skal ta en strek over det etter ett ligg? om man skal "velge side" så blir jeg dratt mer mot hans side. Hadde du hatt samme tanker om dere skulle ha sex for første gangen å han ikke fikk opp den? Nei, han kanskje igjen var så nervøs at det ikke gikk bare.. Men igjen, jeg hadde kanskje forsøkt en gang til hvertfall.. det finnes jo mange fisker i havet ser man det fra den andre siden. lykke til Anonymkode: 8f10d...a3c 4
Ulla Ullsokk Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Jeg synes du skal gi han en sjangse til. Hvis det fortsatt føles likt, så passer dere ikke sammen. Men hvis du digger han ellers, så er det verdt å sjekke ut om det var nervøsitet. 6
Viktualia Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Man må bruke tid på å bli kjent på det seksuelle planet også. Er det ikke ganske vanlig at det er litt klønete og kleint til å begynne med? 1
Jentadi Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Enig med @Ulla Ullsokk. Gi han en sjanse til og støtt han mer. Vær på og gjør ditt for at det skal bli bra. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 56 minutter siden, Viktualia skrev: Man må bruke tid på å bli kjent på det seksuelle planet også. Er det ikke ganske vanlig at det er litt klønete og kleint til å begynne med? Hmm, kanskje du har rett. Jeg har egentlig ikke erfaring med kløvning og klein sex siden jeg var tenåring. Mine forventninger er kanskje for høye. Men enkelte ting var rett og slett ubehagelig/vondt, og etterhvert følte jeg jeg måtte slutte å korrigere han fordi det ble for mye... 1 time siden, Ulla Ullsokk skrev: Jeg synes du skal gi han en sjangse til. Hvis det fortsatt føles likt, så passer dere ikke sammen. Men hvis du digger han ellers, så er det verdt å sjekke ut om det var nervøsitet. Ja, og skulle ønske jeg liksom hadde lyst til å prøve igjen. For har lyst til å være med han igjen, snakke med han, date. Men på grunn av svaret til brukeren over er jeg nesten engstelig. Anonymkode: 72d0a...601
DonaldDuck Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Har bygget seg opp masse spenning, følte virkelig at kjemien var der. Men så ble det bare rart, ubehagelig, kleint og litt sånn at jeg bare ville vekk derfra. Vet godt at det er mitt ansvar også. Men greia er at jeg ikke var forberedt på hvor usikker og klønete han var, og greide ikke håndtere det. Skulle sikkert ha tatt mer over kontrollen og gjorde forsåvidt det også, men det gjorde det ikke noe bedre. Det viktigste poenget er kanskje at jeg føler meg litt løyet til, fordi han på meldinger har vært ganske "flink" til å skrive opphissende ting om hva han skulle "gjøre med meg" - som var en evighet unna hva han faktisk gjorde med meg for å si det på den måten... Uansett. Nå blir jeg dratt i to retninger. Den seksuelle delen av meg sier nei nei nei og lengter tilbake til ff-en som jeg har hatt fantastisk sex med, men ikke truffet etter at jeg begynte å date. Den romantiske delen sier at jeg må holde ut, finne frem godfølelsen jeg hadde før vi hadde sex og satse på at det blir bedre. Noen som har opplevd noe liknende og kan gi råd i ene eller andre retningen? Har ingenting med størrelse å gjøre, bare så det er sagt. Anonymkode: 72d0a...601 Stakkars mann. Han har sikkert vært veldig nervøs. Kanskje har han også skjønt selv at han har gått høyt ut, og vært redd for å ikke klare å levere. Dette kan ha med trygghet å gjøre. Jeg ville gitt han en sjanse til, og bare roet ned forventningene i forkant. Vær flink til å fortelle og vise han hva du liker. Han har sikkert ikke noe mot at du tar kontrollen, når han er så nervøs som det virker som han er. Det kan være at han i senga er en ulv i fåreklær, og at han blir bra når han blir trygg. Endret 1. februar 2018 av DonaldDuck 4
Viktualia Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 Hvis alt klaffer seksuelt fra første gang har man FLAKS. Akkurat som når man virkelig føler at man kjenner hverandre fra første samtale. Ellers må man bruke tid på å lære hverandre å kjenne i senga som i alle andre sammenhenger. Ingen kan garantere at det retter seg, men det blir helt feil å bedømme om dere fungerer sammen seksuelt etter ett klønete forsøk. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har aldri opplevd at sex har vært fantastisk første gangen med noen nye. Man kjenner jo ikke hverandres kropper i det hele tatt, og det blir rart, kanskje litt flaut, kleint og keitete. Med han jeg er sammen med nå tok det en tre, fire ganger før det ble skikkelig digg, men nå er det jo fantastisk. Anonymkode: 33b07...fe0 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 Hvorfor har du sex når du ikke er gift med ham? Hva tror du skjer når du dør når du blir gammel, egentlig, har du tenkt på det? Anonymkode: b25d0...a47 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 Førstegangssex er sjelden noen høydare. Som regel vil det bedre seg veldig med tiden. Anonymkode: e3205...126
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 Noen har det bare i kjeften. Gi det noen omganger til. Bedrer seg ikke da så er dere nok ingen match dessverre. Anonymkode: 1d741...f80 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 Føler meg litt misforstått her. Jeg vet selvfølgelig at sex som oftest blir bedre etterhvert. Og jeg går med på at mine forventninger kanskje var litt vel høye. Litt fordi JEG har opplevd god førstegangssex flere ganger. Men mest fordi han har bygget opp forventningene noe så innmari på meldinger. Så når jeg skriver skuffet i overskriften mener jeg ikke skuffet fordi han ikke slo pusten ut av meg med helt utenomjordiske heftige moves. Jeg mener skuffet fordi 1. jeg føler at han løy for meg og 2. det var rett og slett ubehagelig og vondt, litt sånn at jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig å tro at det der er deilig. TS. Anonymkode: 72d0a...601 2
Shamgura Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 Prøv noen flere ganger. God sex handler ofte om å forstå hverandre (og hverandres behov). Dette er ikke noe man nødvendigvis greier etter ei natt.
Shamgura Skrevet 1. februar 2018 #15 Skrevet 1. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg litt misforstått her. Jeg vet selvfølgelig at sex som oftest blir bedre etterhvert. Og jeg går med på at mine forventninger kanskje var litt vel høye. Litt fordi JEG har opplevd god førstegangssex flere ganger. Men mest fordi han har bygget opp forventningene noe så innmari på meldinger. Så når jeg skriver skuffet i overskriften mener jeg ikke skuffet fordi han ikke slo pusten ut av meg med helt utenomjordiske heftige moves. Jeg mener skuffet fordi 1. jeg føler at han løy for meg og 2. det var rett og slett ubehagelig og vondt, litt sånn at jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig å tro at det der er deilig. TS. Anonymkode: 72d0a...601 Hvorfor føler du deg lurt, og hvorfor var det vondt?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #16 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, Shamgura skrev: Hvorfor føler du deg lurt, og hvorfor var det vondt? Føler meg lurt på grunn av at han nesten har fremstilt seg som en sexgud når vi har vært i det humøret på meldinger. Det var vondt fordi han var hardhent og brå med hender og munn. Vet ikke hvor detaljert du vil ha det. Tok blant annet et skikkelig grep i meg der nede med hånda da han skulle inni meg, gikk seriøst ilinger gjennom hele kroppen. Anonymkode: 72d0a...601 1
Shamgura Skrevet 1. februar 2018 #17 Skrevet 1. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg lurt på grunn av at han nesten har fremstilt seg som en sexgud når vi har vært i det humøret på meldinger. Det var vondt fordi han var hardhent og brå med hender og munn. Vet ikke hvor detaljert du vil ha det. Tok blant annet et skikkelig grep i meg der nede med hånda da han skulle inni meg, gikk seriøst ilinger gjennom hele kroppen. Anonymkode: 72d0a...601 Nei så fælt! Sa du noen til han? Fy faen ... stakkars 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #18 Skrevet 1. februar 2018 5 minutter siden, Shamgura skrev: Nei så fælt! Sa du noen til han? Fy faen ... stakkars Ba han om å være forsiktig. Korrigerte han flere ganger ellers også, men som sagt ble det nesten pinlig til slutt slik at jeg sluttet å korrigere og bare ville bli ferdig. Men han gjorde ikke andre ting som var i nærheten av like vondt som det, heldigvis! Anonymkode: 72d0a...601
Shamgura Skrevet 1. februar 2018 #19 Skrevet 1. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ba han om å være forsiktig. Korrigerte han flere ganger ellers også, men som sagt ble det nesten pinlig til slutt slik at jeg sluttet å korrigere og bare ville bli ferdig. Men han gjorde ikke andre ting som var i nærheten av like vondt som det, heldigvis! Anonymkode: 72d0a...601 Seksuell kjemi er viktig, og det der var jo bare helt missmatch. Jeg ville gitt faen jeg. Han gadd ikke lytte til deg når du forsøkte å si ifra. Boi bai! 2
FluffyJuggernaut Skrevet 1. februar 2018 #20 Skrevet 1. februar 2018 Sexen høres forferdelig ut. Greit at kvinner er ikke lagd av glass, men man har jo nervetråder i kroppen, au. Trodde det var bare klønete sex, men han høres hardhendt ut. Hva sa han når du sa au eller ro ned? Det virker som du tilslutt ga opp på at sexen skulle bli god og bare ville bli ferdig. Om du liker han ellers og tror han blir å ta hensyn til din nytelse sånn kan bli bedre neste gang så ville jeg ha gitt han en ny sjanse. Og jeg skjønner at du ble skuffet om han hadde lagt opp til forføring og forspill, men så er han brå og hardhendt. Dere bør nok ha dere en prat selv om jeg skjønner det er vanskelig så tidlig. Og om han ikke er lydhør for hva du sier, så ville jeg ikke gitt han en ny sjanse, sex skal ikke være vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå