Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 (endret) Jeg har over litt tid testet venninners parfymer og syns det er rart at det lukter så forskjellig av oss med den samme duften. Det er ikke lett å skulle prøvelukte i butikk og klare å bestemme seg for noe når en har fem varianter oppover armene. Jeg liker både litt tunge varianter til kveldsbruk og blomstrende lette på dagtid. Har bestemt meg for at jeg skal kjøpe flere små flasker i tiden som kommer, for jeg har brukt altfor lite av det før og det er jo så nydelig med et lett hint av god parfyme. Så hva er din duft som får deg til å smile? Menn må også gjerne svare. Hva slags forhold har dere til egen godduft når det skal klargjøres for å gå ut? Blir det bare etterbarberingsvann, eller bruker dere ordentlige ting spesielt laget for menn? p.s. ja, jeg vet at enkelte ikke tåler parfyme og at de ikke liker at vi bruker det. Jeg tar hensyn og har med vilje latt være å spraye tråden med noe som helst. Endret 1. februar 2018 av Hoppetaujenta 4
dillyduzit Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er veldig glad i min Gucci Bloom EdP på dagtid, ellers er jeg også veldig glad i Caroline Herrera Good Girl på kveldstid. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Valentino Donna Anonymkode: 0e5e9...5df 2
Catie' Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Har du prøvd YSL Mon Paris? den har vært veldig populær men er nok mange den ikke faller i smak hos også 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2018 Har ikke testet noen av disse og skriver opp på liste nå. Takk for tips. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Chrystal Noir fra Versace. Anonymkode: e7823...940 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Cool Water fra Davidoff. Har vært min eneste parfyme i sikkert tolv år. Så glad i den! Anonymkode: 16409...cde 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chrystal Noir fra Versace. Anonymkode: e7823...940 Dette er min favoritt også. Anonymkode: 01b98...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har over litt tid testet venninners parfymer og syns det er rart at det lukter så forskjellig av oss med den samme duften. Det er ikke lett å skulle prøvelukte i butikk og klare å bestemme seg for noe når en har fem varianter oppover armene. Jeg liker både litt tunge varianter til kveldsbruk og blomstrende lette på dagtid. Har bestemt meg for at jeg skal kjøpe flere små flasker i tiden som kommer, for jeg har brukt altfor lite av det før og det er jo så nydelig med et lett hint av god parfyme. Så hva er din duft som får deg til å smile? Menn må også gjerne svare. Hva slags forhold har dere til egen godduft når det skal klargjøres for å gå ut? Blir det bare etterbarberingsvann, eller bruker dere ordentlige ting spesielt laget for menn? p.s. ja, jeg vet at enkelte ikke tåler parfyme og at de ikke liker at vi bruker det. Jeg tar hensyn og har med vilje latt være å spraye tråden med noe som helst. Spør om å få med små prøver på små beholdere fra parfymeriet, slik at du får prøvd hver duft for seg i ro og mak, før du bestemmer deg for duft. De bør også kunne lage til en liten prøvebeholder til deg dersom de ikke har, synes jeg. Anonymkode: 356df...c56 3
Gjest enigmatic Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 Har to favorittparfymer som jeg veksler på å bruke, og det er Always Red (Elizabeth Arden) og Orange (Hugo Boss).
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 Evt ha med egen pipette/ dråpeteller og spør om å få parfymeprøve på denne Anonymkode: 356df...c56 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 Man får også kjøpt slike små trakter og små flasker, slik at det er enkelt å lage en parfymeprøve: Det står at Sunvita har denne: Sikkert også billig på ebay, både for trakter og flasker. Anonymkode: 356df...c56 2
Gjest Peanut Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 Liker å se på denne siden om parfymer: https://www.fragrantica.com/ ^^, Ellers for øyeblikket liker jeg parfymer i fast form, kjøpt på LUSH ^^, Favvisen derfra er «I’m Home» (etterfulgt av «Cardamom Coffee», «Amelie Mae», «Rentless»).
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #15 Skrevet 1. februar 2018 Sensai the silk, er min favoritt.https://www.douglas.no/Parfyme-For henne-Parfyme-Sensai-Parfyme-for-henne-The-Silk_productbrand_3001017613.html?sourceRef=INVALID&productEntryPoint= https://www.douglas.no/Parfyme-For henne-Parfyme-Sensai-Parfyme-for-henne-The-Silk_productbrand_3001017614.html?sourceRef=INVALID&productEntryPoint= Anonymkode: 356df...c56 2
Superblomst Skrevet 1. februar 2018 #16 Skrevet 1. februar 2018 Litt flaut, men jeg er skikkelig glad i JLO sin Miami Glow Ellers er liker jeg godt å blande clean skin og clean cotton på dagtid. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #17 Skrevet 1. februar 2018 Dior Hypnotic Poison til kveldsbruk Anonymkode: 356df...c56 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #18 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spør om å få med små prøver på små beholdere fra parfymeriet, slik at du får prøvd hver duft for seg i ro og mak, før du bestemmer deg for duft. De bør også kunne lage til en liten prøvebeholder til deg dersom de ikke har, synes jeg. Anonymkode: 356df...c56 Det har jeg aldri tenkt på. Takk for forslag. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. februar 2018 #19 Skrevet 1. februar 2018 Må bare spør hvorfor bruke forskjellig parfyme om dagen og kvelden? Min favoritt nå er J Dior.
Gjest Uhumskheter Skrevet 1. februar 2018 #20 Skrevet 1. februar 2018 Burberry brit på kvelden, burberry brit sheer på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå