Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Vasken på badet er nesten tett, og jeg har glemt å kjøpe plumbo.. Mener jeg leste en gang noe om bakepulver og et eller annet i tillegg som var veldig effektivt til å åpne sluker med. Noen som vet hva jeg mener og hvordan det gjøres?
smile Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 jeg bruker aldri plumbo for da kan det bli forsteining i røra. Har kjøpt hos de som selgeer bad i det siste og det er så myer mer effektivt!
Windy Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Vi brukte Domestos Fresh (dorenseren ja ), funket utmerket!
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Aldri Plumbo!! Jeg har måttet ha rørleggervakta på besøk en gang etter at Plumboen sementerte fast avløpsrøret. Mudin heter den du får hos VVS-butikker og den er kjempeeffektiv og helt ufarlig.
Mrs. B Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Hva med å skru av det bøyde røret under vasken og så tømme dette? Utrolig hvor mye hår og sånt som samler seg inni der. Det er som regel alt som skal til.
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 jeg bruker aldri plumbo for da kan det bli forsteining i røra. Har kjøpt hos de som selgeer bad i det siste og det er så myer mer effektivt! Nemlig! Rørleggere er visstnok fortvilet over at så mange bruker plumbo.. Støtter forslaget om å løsne røret. Er mye rart der ja :-?
Gjest Leola Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Helt enig med Mrs. B - vi åpner og rensker rør og avløp hvis det tetner seg. Det er utrolig hvor mye hår og såperester man finner der :-?
ashera Skrevet 11. februar 2005 #8 Skrevet 11. februar 2005 Skru opp vannlåsen og rens opp! Ellers er cola en grei nødløsning. Vaktmesteren i en kirke jeg jobbet brukte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå