Gå til innhold

Crispy Duck Kit fra Jacobs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det godt? 

Anonymkode: a1456...6e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig! Men ikke særlig stor porsjon. Litt lite mat til to personer. 

Skrevet
10 minutter siden, Marixxx skrev:

Veldig! Men ikke særlig stor porsjon. Litt lite mat til to personer. 

Takk for nyttig info! Da burde man vel enten kjøpe 2, eller ha forrett og dessert til. Vi er storspisere begge to :) 

Ts 

• Liker 1
Skrevet

Så det i butikken en gang, vurderer å prøve. Hva er prisen? 

Anonymkode: 559a7...54e

Skrevet

Nei jeg likte det ikke på grunn av smaken på sausen. Men kjøttet og lefsene var gode. 

Anonymkode: fa902...ce0

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg likte det ikke på grunn av smaken på sausen. Men kjøttet og lefsene var gode. 

Viktig at hoisinsausen er god. Kjøpte en gang en woksaus på Obs som var heslig. Smakte jul, mener jeg å huske. Ikke en smak jeg vil ha i kinamat! 

Ts 

Skrevet

Kutt agurk og gulrøtter i tynne stenger. Finhakk litt vårløk. Pakk hver pannekake med litt kjøtt, saus og grønnsaker, og voila - god og NOK mat til 2 personer😊

Anonymkode: 30f47...4d2

• Liker 2
Skrevet
På 1.2.2018 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Enig i dette :) 

Anonymkode: 2d093...967

Skrevet

Vi liker den (gubben og jeg), men bruker annen hoisin saus siden vi ikke er veldig begeistret for den som følger med i pakka.  Vi synes den har ekkel bismak. Denne kjøper vi vanligvis: https://kolonial.no/produkter/7426-blue-dragon-rich-hoisin-sauce-019l/?gclid=EAIaIQobChMIpI_1gciI2QIVr73tCh23ywxaEAAYASAAEgIyPfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Sammen med staver av vårløk og agurk synes vi det er greit med mat til to, men noe knapt.  To kits til tre voksne er nok perfekt.

• Liker 2
Skrevet

Spist den mange ganger, og det holder ok til to hvis du skal ha litt annen «snop» på kvelden 😁

Anonymkode: 3e3b7...7b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...