Gå til innhold

Hersens snøvær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det aldri slutte? Jeg måker og måker og spar vekk, børster bilen og måker enda mer. Nå er jeg så lei, og tror jeg har møtt snøveggen... Det er da en trøst at jeg har blitt sterkere og bicepsene mine spretter fram 💪

Anonymkode: 2002e...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også drittlei.

Anonymkode: 96136...ddb

Skrevet

Flytt til Sandnes, Sola, Klepp, Time, Hå, Egersund. Der er det ikkje snø. Viss det kommer snø, så blir den som regel aldri liggende lenge.

Men, det kan komme mye snø og det blir kaldt og snøen blir liggende lenge.

Anonymkode: 687e2...3df

Skrevet

Det er faktisk vinter nå. I verste fall kan det snø helt til april/mai.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Arabella said:

jA

Anonymkode: 40445...1c9

Skrevet
27 minutter siden, Arabella skrev:

I fjor i juni kjørte jeg i kolonne over fjellet pga. kraftig snøfall og vind 😁

Anonymkode: e4644...7f6

Skrevet (endret)

Jeg husker 4. juni 1981. Jeg bodde i Kongsvinger den gangen. Det hadde snødd kraftig om natten. Jeg trodde ikke mine egne øyne, trodde jeg drømte, da jeg trakk vekk gardinene i soveromsvinduet om morgenen og så all snøen. Den forårsaket store skader både i byen og ellers i Hedmark, leste jeg i avisene.

Endret av Arabella
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Flytt til vestlandet, så blir snøen byttet ut med regn :P

Skrevet
10 hours ago, Arabella said:

Jeg husker 4. juni 1981. Jeg bodde i Kongsvinger den gangen. Det hadde snødd kraftig om natten. Jeg trodde ikke mine egne øyne, trodde jeg drømte, da jeg trakk vekk gardinene i soveromsvinduet om morgenen og så all snøen. Den forårsaket store skader både i byen og ellers i Hedmark, leste jeg i avisene.

Jøss....

Anonymkode: 96136...ddb

Skrevet

I Rørosdistriktet er det ikke helt uvanlig med et skikkelig snøfall rundt St.Hans. Glad jeg ikke bor der lenger.

Anonymkode: 16490...3d5

Skrevet

TS her. Vanligvis bor jeg på steder med kortere vinter eller ingen snø. Denne vinteren bor jeg langt i gokk midt i snøhaugen. Snøen har kommet så langt op at den er like høy som vinduene. Jeg har en lang og bratt bakke som jeg må kjøre opp, og noen ganger er jeg innestengt her til noen kommer og brøyter. Det har kommet MYE snø i år. Heldigvis bor jeg ikke her neste år. 

Anonymkode: 2002e...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...