AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Hei. Har akkurat blitt sammen med en fyr, etter å ha holdt på i 3 måneders tid. Det jeg syntes er litt rart er at han, helt siden jeg ble kjent med han, har vært helt ekstrem med sosiale medier, da spesielt snapchat. Han er veldig aktiv der, mottar og sender snapper i ett kjør. Det tikker inn hele tiden, også på natten (han har aldri telefonen på lydløs). Dagen etter at vi ble "official" så slettet han snappen sin og opprettet en ny. Jeg lurte litt på hvorfor, men han ga ikke noe annet svar enn at han ville ha en ny start og ikke orka å begynne å slette massevis av folk, da kunne han heller lage en ny profil og adde de han ønsker å ha der. Nå føler jeg meg skikkelig paranoid, men ble plutselig redd for at han lagde ny konto for at ikke "alle" skal se at han har fått kjæreste? Hva hadde dere tenkt? (Og det verste er at vi er begge over 30, selv om vi høres ut som to fjortiser). Anonymkode: 92dae...847
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 jeg tenkte vel mer at han ønsket en ny start, og at de damene han evt snappet med skulle få en naturlig slutt. Anonymkode: bd590...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Det var vel for å bli kvitt andre damer som han kanskje har holdt litt varme. jeg ville tatt det som et kompliment jeg. Han har ikke behov for den kontakten lengre for nå har han jo deg. Anonymkode: e2e89...ab6 1
Carrot Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Når man går inn i et forhold har man to valg, stole på at det partneren sier er det de faktisk mener eller gå resten av livet å være usikker..
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Han har vel sikkert snappet en del med andre damer da vel, og nå som han har en kjæreste ønsker han ikke det lenger. At han sletter og lager ny konto taler mye for mengden damer han har snakket med. Anonymkode: d567c...9ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå