Gå til innhold

Har stalka eksen, og ho har sååå mye bedre kropp enn meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takle det? Jeg er lubben og heng og sleng... uff, strekkermerker og det hele. 166 høy og 75 kilo ca. Har mest rundt mage, ikke bra.

Eksen har slitt med spiseforstyrrelser og det synes.. tynn som et spett, og pen også.

Jeg har ansiktet med meg, men hvordan kan jeg føle at han liker meg? Og er det mulig at han liker meg?

Anonymkode: 9de22...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du han bare kaster bort tiden sin på å være sammen med noen han ikke liker og er tiltrukket av? Jobb med selvtilliten din og slutt å sammenligne deg selv med alle andre. 

Anonymkode: 84f92...360

• Liker 5
Skrevet

Og jeg er sjalu på min eks snart kommende dame. Verden er fæl. Jeg er sjalu på ei dame som ikke finnes enda, men som jeg vet kommer 😢 Vi er vel bare slik. Usikre og litt dumme?

Anonymkode: 32e7f...780

Skrevet

I og med at han er sammen med deg, så vil jeg si: JA, han liker deg.

Det at du reflekterer dette tilbake til hvordan du selv ser ut, indikerer for meg at det handler om selvfølelse. Den er ikke enkel å fikse, men du kan jo starte med å finne ut hvilke ting som gjør at du føler deg bra som også er konstruktive for deg. Deretter prøve å gjøre mere av disse aktivitetene!

Du er bra nok som du er, men du fortjener ikke å være så hard mot deg selv.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takle det? Jeg er lubben og heng og sleng... uff, strekkermerker og det hele. 166 høy og 75 kilo ca. Har mest rundt mage, ikke bra.

Eksen har slitt med spiseforstyrrelser og det synes.. tynn som et spett, og pen også.

Jeg har ansiktet med meg, men hvordan kan jeg føle at han liker meg? Og er det mulig at han liker meg?

Vet dette av erfaring med venninner: det er slitsomt med ei som aldri kan spise det samme som oss andre. Som er "sær" i matveien og har problemer med mat. 

Har en kompis som var sammen med ei som hadde store problemer med mat og han er mye lykkeligere med ei som har normalt forhold til mat.

Anonymkode: f6133...dc5

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du at vi skal skrive at tynne jenter er fæle og ekle og at han har valgt deg for at "ekte kvinner" har former? Virker litt sånn, at du fisker etter noe, siden du nevner at hun har hatt spiseforstyrrelser.

Anonymkode: 75ab8...53f

• Liker 1
Skrevet

Sånn holdt jeg på med

de teiteste folk i åresvis og sammenlignet meg med folk som rett og slett viste seg å være idioter!!!!

jeg var helt teit for når kortene var endelig på bordet så viste det seg at grunnene til så stygge at de virkelig ikke tåler dagslys såkalte dagens lys. Det er en narkoman fjottehore som går rundt med full skidzofreni og hjernen på full tomgang at han er utvalgt adelig muslim og at det fjolset han visstnok bor med er adelig blått blod kun de 2 ingen andre og de er kronidioter og totalt tapere på alle plan privat og personlig også.

Anonymkode: 2781d...2e4

• Liker 2
Skrevet

Du får trene styrke da. Er ikke for sent

Anonymkode: 5d6e6...47d

• Liker 1
Skrevet

Måtte bare svare nå, før jeg fikk lest alle. Nei, vi er ikke sammen skjønner dere, vi dater. Han virker interessert nå (vi har hatt sengekos), men vet jo ikke.. han må jo gremmes tenker jeg. Men vi har fortsatt kontakt gjennom hele dagen og sånn..

ts

Skrevet

Tipper det er eksdama som har skrevet denne tråden, i en slags fantasi om at den nye dama er sjalu på kroppen hennes.

Anonymkode: 678ae...d67

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en BMI på 27,2 og er dermed overvektig. Du bør slanke deg ca 10 kg. Men det skal du gjøre fordi det er bra for helsa di, ikke fordi du skal konkurere med exen hans. Glem henne, fokuser på deg selv og forholdet ditt til kjæresten din.

• Liker 2
Skrevet

Legg det fra deg. Ingen liker en dame med så dårlig selvtillit. Hun har SPISEFORSTYRRELSER, er det virkelig SEXY?

Anonymkode: 53d76...2e0

Skrevet

nei nei, dette er ikke eksdama. Og eksdama aner ingenting om meg enda. Dette er bare meg og min dumme selvfølelse.

Jeg vil heller ikke at dere skal si at tynne damer er dumme, damer kan være dumme tynne og tykke.

Men kan en mann som har vært vandt til ei tynn flott ei bli vandt til ei som meg.. og på sitt vis like det? Det kan jeg ikke skjønne..

ts

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hulderen skrev:

Du har en BMI på 27,2 og er dermed overvektig. Du bør slanke deg ca 10 kg. Men det skal du gjøre fordi det er bra for helsa di, ikke fordi du skal konkurere med exen hans. Glem henne, fokuser på deg selv og forholdet ditt til kjæresten din.

jepp, jeg er det. Men det er nå slik jeg er nå... og det er nå jeg har møtt han.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...