Tonje123 Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Heisann! Til helgen skal vi være borte fra jenten vår på litt over 5 mnd fra lørdags morning til søndag formiddag. Hun skal da være hjemme med sin mormor som hun kjenner godt, og mormor kjenner godt til jentungen sine rutiner. Hun har også sovet sammen med henne to netter før noe som gikk kjempebra! Mormor har også vert barnepass midt på dagen da vi har vert på skitur et par timer, noe om også har gått helt fint. Siden jeg er fullt klar over at det ikke er anbefalt, har jeg snakket med helsesøster å hun sier vi bare kan dra med god samvittighet, og at det går helt fint! Er det noen som har erfaring med dette, og hvordan gikk det?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Måtte ha en operasjon i en annen by når jenta var 3 mnd. Det var sterkt anbefalt fra sykehuset at jeg hadde mannen med, da jeg trengte skyss til/fra + masse hjelpe og støtte dagen etter. Var borte fra Onsdag - Fredag. Mamma hadde jenta, hun hadde fått "trene" på å ha hun litt alene siden vi visste dette kom og var såpass alvorlig at det ikke kunne vente. Mamma er også vanvittig glad i barnebarnet sitt og god med barn, så jeg var ikke bekymret for om hun taklet dette. Mamma sov hos oss de to nettene, og vi skrev liste over rutiner (sånn hvis hun trengte), og lagde klart NAN ferdig målt og forklarte alt som trengte å forklares. Mamma sov på rommet til lille på madrass siden hun ikke sov for seg selv enda, og alt gikk superfint. Anonymkode: 2d5dc...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå