AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Er det bare jeg som ikke liker Marcus og Martinus sin musikk? De er sånn falskt er overglade, påtatte og tilgjorte. Når de «synger» så synger de på engelsk-dialekt. Sånn: you are ælektrisk... eller, so æ whistled on you... Også er de sinnsykt hippe. Like hippe som Justin Bieber. Ikke imponert. Anonymkode: 38aa2...532 2
puppi Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Er du i målgruppen deres, altså jenter 8-14 år? Siden du har en trang til å mene noe om dem? Tipper for den gjengse 12-åring er dem heeeelt bae 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har vel hittil til gode å møte noen over 20 som er fan av dem - noe som jo er helt greit og naturlig siden de er to unge gutter som lager musikk for barn. Anonymkode: 4d45a...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Men de er jo tross alt norske da! Derfor blir de bel regnet som Norges svar på Justin Bieber... Anonymkode: ca33e...c8c
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Nå er ikke Marcus og Martinus, voksen musikk heller da Det er jo barn som hører på de.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 Enig med TS helt grusom musikk og musikkvideoer. Men ungene liker vell det . Synes det er i samme sjangeren som teletubbies sangene, men er jo en grunn til at jeg ikke liker det, er jo rettet mot barn . Anonymkode: 3d12b...da4 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 Musikken er ille, men det som er verre er at de ikke framstår som noen trivelige unger/ungdommer. Ikke i det hele tatt. Tror det er behov for rådgivere der. Anonymkode: c1523...2fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå