Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I trøndelag har det vært tropevarme de siste ukene, og jeg takler det ikke. Det er helt forferdelig. Jeg begynner nesten å grine noen dager, da vi ikke har aircondition på jobb, og bussene er kvelende varme... Bilen vår har ødelagt varmeapparat, og der er det konstant 40 grader så lenge sola er oppe. Jeg lurer noen ganger på om babyen kan bli kokt der inne, jeg rømmer snart hvis det ikke blir dritvær!

Andre sier jeg må være glad vi har finvær, men det er jeg ikke! Kan ikke vente til vinteren..........ARRRGGGHH flere som har det slik? Jeg er litt over 3 mnd på vei......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke litt gravid en gang, men jeg plages for det og gleder meg til høsten. Har sittet på kontoret (Hvor det er air-condition) mye mer enn høyst nødvendig i det siste bare for å ha det kjølig. Får ikke sove når det er så varmt om natten og holder på å klikke av søvnmangel også! Til og med hunden min er helt rar av varmen - for ikke å snakke om samboeren!

Leo

Skrevet

Kjenner meg godt igjen!! Elsker egentlig å ligge i solen....men nå når jeg er gravid så takler jeg det ikke :roll:

Synes det er alt for varmt,vil helst bare sitte i skyggen vis jeg kan!

Vi er nok også litt ekstra varme når vi er gravide??!!

Må nok bare holde ut,men det er ganske slitsomt :oops:

Klem fra Lillan

Gjest motorrypa
Skrevet

trur ikke du skal være redd du e alene om den saken. er i min femte mnd nå, å selv om det ikke er så varmt ute så holderjeg på å forgå av varmen. kjennes ut som om man ikke får puste,

trur det e ganske vanlig å være varm når man er gravid.

mye hormoner å sånt

Skrevet

Kjøp dere vifter til å ha hjemme, da vel. Det er kjempedeilig om natten. (Hvis det ikke er helt usolgt, da).

Er bare bittelitt gravid og fortsatt glad i varmen, jeg :)

Skrevet

Hei!

Jeg bor oxo i Trondheim, i en sørvendt leilighet og holder på å forgååååå! Egentlig er jeg ganske bra av kvalme etter at jeg begynte m B6, men denne varmen gjør at jeg blir helt utslått, kvalm, hodepine og deppa. Blir verre og verre utover dagen.

Jeg bruker vanligvis ikke å klage over godvær, men nå håper jeg på litt mindre sol altså. I dag er det jo bedre, men fredag til søndag har vært helt jævlig. På jobben ligger tempen rundt 30, så av og til håper jeg at jeg skal besvime og slippe å jobbe mer i varmen...

I går satt jeg m isbiter i en pose på hodet halve dagen. Ellers hjelper det å vasse i elva.

Jeg føler med deg og håper at trønderværet snart slår til igjen... Blir gal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...