Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp begynt med dette. Noen som har gjort dette en stund med effekt? når så du effekten og hvor ofte ruller du? jeg gjør det foreløpig to ganger i måneden.

Anonymkode: e617e...e21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort dette med suksess før - men har blitt voldsomt skeptisk pga jeg husket på læren rundt hull i ørene piercinger og ødelagt finmotorikk. Jeg syns deg er veldig brutal og ekkel ting - men jeg tenkte at det er logisk først om man er faktisk forsiktig med den.

Så jeg føler den kan skade og også for mye krem absolutt.

Anonymkode: 07ee4...cdb

Skrevet

Jeg ble helt desperat og bestilte og brukte men jeg føler det er helt jævlig brutal ting men jeg har hørt at medisinsk så har de forsøkt på arrpasienter og jeg har faktisk et svært arr jeg - midt på låret.

så jeg har ikke vært så ekstremt begeistret men jeg ble helt desperat pga ødelagt hud av rynker solarium røyking og ingen mat/ vitaminer.

det virket i panna da!!!! Veldig bra!!!!

Anonymkode: 07ee4...cdb

Skrevet

Hvilken nålstørrelse bruker du? Bruker du noen andre produkter i tillegg?
Jeg har forsøkt dermarolling hjemme men merket ingen forskjell. Jeg rullet ca. 2-3 ganger i måneden. Ble skikkelig rød og tørr i ansiktet i ei uke etter hver gang jeg rullet, så orket det ikke lengre. Det var ikke verdt det. Brukte ingen spesielle produkter i tillegg da, utenom et lite serum som fulgte med rullen. Mulig huden min er litt for "ok" til at jeg kan forvente så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...