Gå til innhold

veier 90 kilo og er 182 cm- er bekymret at daten blir skuffet? erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er forresten mann som vil møte en date via tinder så hun ser det ikke klart at jeg er feit :( 

Anonymkode: f4882...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra! 😊 Jeg har vært på date med noen overvektige menn, det har ikke vært noe problem. Jeg syns ikke du hørtes spesielt feit ut heller for å være ærlig. Er det krise så kan du legge ut bilde av hele deg, eller fortelle daten det. Personlig syns jeg du bare skal møte opp på date og kose deg så får det gå som det går :) 

• Liker 5
Skrevet

Kjæresten min er like høy og veier omtrent det samme, han er kjempefin. Jeg, som mange andre jenter liker litt lubne gutter. Ingenting å bekymre seg for! 

• Liker 8
Skrevet

Du burde virkelig sende bilde i helfigur

Anonymkode: 52416...d3e

Skrevet

Hvorfor ikke vise hvem du er på Tinder? Jeg hadde blitt irritert, for jeg hadde møtt en mann som ikke var stolt av seg selv, og som ville snike inn noen ekstra kilo...hva annet er som ikke sies? Jeg har datet større menn enn deg, men de har hatt nye bilder, ikke skjult seg på noe vis. Har møtt de som har jugd på alder, vekt, høyde...gidder ikke å møte dem igjen.

Anonymkode: d3007...a2c

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke vise hvem du er på Tinder? Jeg hadde blitt irritert, for jeg hadde møtt en mann som ikke var stolt av seg selv, og som ville snike inn noen ekstra kilo...hva annet er som ikke sies? Jeg har datet større menn enn deg, men de har hatt nye bilder, ikke skjult seg på noe vis. Har møtt de som har jugd på alder, vekt, høyde...gidder ikke å møte dem igjen.

Dette. Problemet er ikke å være feit, men «jeg later som jeg er slank på bildene». Har også datet folk som tydeligvis hadde flere år gamle bilder. 

Anonymkode: a98bc...36b

• Liker 5
Skrevet

Du virker ikke feit. Jeg synes personlig det ikke er noe fint med for tynne heller.

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

altså man skal jo legge sine beste bilder på Tinder?

Skal man ikke det?

føler jeg at jeg blir sett på som en raring hvis jeg tar et bilde hvor magefettet er i fokus...

Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal man ikke det?

føler jeg at jeg blir sett på som en raring hvis jeg tar et bilde hvor magefettet er i fokus...

I fokus? Gi deg mann

Ha et bilde i helfigur. Du er i fokus ikke magefettet ditt

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 7
Skrevet

Dette kan jo bety så mangt. Det forteller oss ingenting om hvordan du ser ut! Har du muskler, skikkelig ølmage eller er du jevnt over litt lubben? 

Jeg er kvinne da, men 183 høy og 85 kg. Er ikke overvektig eller «feit» i det hele tatt. Vekt forteller ingenting om utseende.

jeg for min del liker menn man kan kose seg med, som er litt store og trygge, kan kose seg med god mat og vin i helgene. Liker ikke menn som bor på treningssenteret :P kan godt hende hun blir positivt overrasket!

Anonymkode: da7d7...1a2

• Liker 6
Gjest Fillerista
Skrevet

Jeg er 182 cm og veier 88 kg og ser helt smashing ut :edie:

Muskler veier mer enn fett, men jeg har en god blanding og greier ikke å se for meg at du skal være så veldig overvektig?

Uansett, kjør på denne gangen og ta det som det kommer. Også bruker du mer representative bilder i fremtiden.

Skrevet

Jeg er kvinne, 178, og veier 84 kg, bruker medium i topp, og 38/40 i bukse. Aldri gått høre at jeg er feit i alle fall, og jeg er ikke spesielt mange kg unna deg, og lavere. 

Anonymkode: 1145b...ee6

• Liker 4
Skrevet

Du høres da ikke overvektig ut med de tallene der. Men er du «tynnfeit»? Utrent og dvask? «Ekte mannfolk» er over 1.80 og veier over 90kg. Det er sexy as fu***!! Ingenting er mer usexy enn en tynn liten strek av en guttekropp 

Anonymkode: a25f2...73a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 173 og veier 90 kilo. Ser normalvektig ut. Hilsen kvinne

Anonymkode: 5418b...570

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

er forresten mann som vil møte en date via tinder så hun ser det ikke klart at jeg er feit :( 

Feil fokus.  Jeg foreslår at du skal prøve å få til en hyggelig kveld på den daten. Glem hvordan du blir oppfattet og kos dere. God kommunikasjon og samhandling er noe som kan gi mersmak,

• Liker 4
Skrevet

Jeg opplevde det en gang, møtte en mann som hadde en del "mer på kroppen" enn bildene tilsa. Jeg tenkte ikke så mye over det, bare "ok, det var sånn han så ut".

Ser uansett ikke noe galt med tallene dine, TS.

Anonymkode: 223ba...559

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 173 og veier 90 kilo. Ser normalvektig ut. Hilsen kvinne

Anonymkode: 5418b...570

haha Nå tror jeg at jeg bekymrer meg for mye da

ok da men det er bare at det ser at det er fett

Det er som er hele greia hvis jeg har kun en T-skjorte på meg

men hvis jeg har en genser da er det ikke klart...

Skrevet

Herregud ikke tenk på det du :klemmer: Om daten din ikke liker deg er det daten din som har et problem, ikke du! Du er flott som du er! Husk den beste utstrålingen er i et godt humør ;)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man ikke det?

Jo, men det er forskjell på å bare ha ansiktsbilder for å skjule at man ikke er slank. 

Tror ikke du trenger å ta bilde av magen altså :)

Bare et bilde i helfigur. Jeg bryr meg ikke om menn har litt ekstra på kroppen, men de bør være ærlig om det. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er kjempe sexy med menn som er litt lubne :nigo: Men da at de generelt er kraftig og ikke all fett er samlet rundt magen, som typisk ølmage. Ikke tenk så mye over det ts, du er nok bare litt lubben og det er flere som liker lubne mannfolk :)

Anonymkode: d34b0...61c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...