Gå til innhold

Hvordan vite om man er vid eller trang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 18ca3...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken rolle spiller det? For menn, i motsetning til kvinner hvor kuk ikke er kuk, så er fitte fitte. 

Anonymkode: 5b234...6d3

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken rolle spiller det? For menn, i motsetning til kvinner hvor kuk ikke er kuk, så er fitte fitte. 

For meg er egentlig kuk kuk. Penisenstørrelse kan man ikke gjøre noe med uansett, men jeg som kvinne kan jo øve på knipeøvelser dersom jeg skulle være for løs, om det gir mening? Så dersom det blir litt for lite friksjon, er det lettere for kvinnen å gjøre noe med problemet, enn for mannen. 

• Liker 7
Skrevet

jeg er jente, og jeg lurer også..

Har født tre barn. Har faktisk spurt noen gutter. Alle sa det var bra, bortsett fra en som mente han kunne kjenne at jeg hadde født :O

Han som mente det hadde faktisk en over gjennomsnittet stor en, men han hadde trang forhud, så den kunne ikke trekkes tilbake i stiv tilstand. Noen ganger hadde vi stress med å få den inn, så ble ganske lei meg når han sa det.

Likvel var han fornøyd med sexen, og mente det ikke hadde noe å si, men han kunne merke det altså.. :(

Anonymkode: ee421...b1d

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en del damer her som sier at de har fått kommentarer på at de er trange. Jeg har aldri fått sånne kommentarer, altså antar jeg at jeg ikke er spesielt trang. :) Men menn kommer, de, da, trang eller ikke. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg har et ganske greit syn på det her: Ønsker en mann sex med deg flere ganger, så er det fordi det føltes godt. Da er det ikke noe galt med din vagina. 

Slik burde menn som bekymrer seg over størrelsen også tenke. 

Anonymkode: c5bb3...e80

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et ganske greit syn på det her: Ønsker en mann sex med deg flere ganger, så er det fordi det føltes godt. Da er det ikke noe galt med din vagina. 

Slik burde menn som bekymrer seg over størrelsen også tenke. 

Hvis en mann ikke vil ha sex med ei dame etter første gang er det neppe fordi det er noe galt med fitta. Da er det av helt andre grunner, som lite delaktighet, dårlig kjemi eller noe sånt. Ikke fordi det ikke føltes godt å ha fitta rundt kuken.

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann ikke vil ha sex med ei dame etter første gang er det neppe fordi det er noe galt med fitta. Da er det av helt andre grunner, som lite delaktighet, dårlig kjemi eller noe sånt. Ikke fordi det ikke føltes godt å ha fitta rundt kuken.

Det kan være, og jeg hadde ikke umiddelbart tenkt at noe var galt med min vagina dersom en mann ikke ville ha sex med meg flere ganger. Jeg hadde vel mer tenkt at det ikke var det helt store totalt sett (manglende kjemi eller lignende, som jeg antagelig hadde merket selv og), eller at han bare var ute etter et nummer. 

Poenget mitt var at dersom han ønsker sex flere ganger, så gidder jeg ikke gå og lure på om det er noe galt med meg. Da hadde jeg enkelt og greit gått ut fra at han synes at det føltes godt. 

Samme dersom jeg ønsker sex med en mann flere ganger, da er det fordi det var deilig. Altså bør han ikke lure på om han ikke var bra nok, eller om størrelsen strekker til. Hadde han ikke vært bra nok, og hadde størrelsen vært et problem for meg, så hadde jeg ikke ønsket sex med ham flere ganger.

Enkelt og greit! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være, og jeg hadde ikke umiddelbart tenkt at noe var galt med min vagina dersom en mann ikke ville ha sex med meg flere ganger. Jeg hadde vel mer tenkt at det ikke var det helt store totalt sett (manglende kjemi eller lignende, som jeg antagelig hadde merket selv og), eller at han bare var ute etter et nummer. 

Poenget mitt var at dersom han ønsker sex flere ganger, så gidder jeg ikke gå og lure på om det er noe galt med meg. Da hadde jeg enkelt og greit gått ut fra at han synes at det føltes godt. 

Samme dersom jeg ønsker sex med en mann flere ganger, da er det fordi det var deilig. Altså bør han ikke lure på om han ikke var bra nok, eller om størrelsen strekker til. Hadde han ikke vært bra nok, og hadde størrelsen vært et problem for meg, så hadde jeg ikke ønsket sex med ham flere ganger.

Enkelt og greit! 

Men nå er nå slik at kvinner generelt ikke syns det er noe deilig med en liten penis. Klart det dreper selvtilliten til menn som ikke er velsignet med en stor kuk å vite at kjønnsorganet de besitter ikke er like deilig som en stor kuk. Tror nok de fleste menn ønsker at dama skal synes kuken deres er deilig, og om du er mindre så minsker den sjansen mangfoldig.

Dette forsåvidt noe du aldri vil forstå, for kvinner har ikke noe som egentlig kan sammenlignes. Som sagt, for menn er fitte fitte. Det er deilig uansett. Men for kvinner er ikke kuk kuk. Større er bedre.  

• Liker 1
Skrevet

Du sammenligninger ved å kjenne på venninnene dine og de på deg.

De fleste jenter samler venninnene sine til overnatting en gang i blant, og da blir tranghet/vidhet sammenlignet  Alternativ hvis du ikke har tid til en slumber party, så kan du sammenligne med jentene i fellesdusjen.

Anonymkode: 44d22...caf

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg er jente, og jeg lurer også..

Har født tre barn. Har faktisk spurt noen gutter. Alle sa det var bra, bortsett fra en som mente han kunne kjenne at jeg hadde født :O

Han som mente det hadde faktisk en over gjennomsnittet stor en, men han hadde trang forhud, så den kunne ikke trekkes tilbake i stiv tilstand. Noen ganger hadde vi stress med å få den inn, så ble ganske lei meg når han sa det.

Likvel var han fornøyd med sexen, og mente det ikke hadde noe å si, men han kunne merke det altså.. :(

Anonymkode: ee421...b1d

Du er "jente" som har født tre barn og har spurt noen "gutter" om hva de syntes om underlivet ditt. Jaja, sier ikke mer, jeg.

• Liker 21
Skrevet

Gynekologene sier til meg at jeg har en trang åpning og de er nødt til å bruke mindre verktøy. Jeg ble veldig plaget med små rifter i skjede inngangen med mannen min, selv om jeg blir veldig våt. Så gynekologene sier at det hadde med at jeg er trang og at han er nok litt for stor. Og når jeg lurte på om jeg gjorde knipeøvelsene rett, så gjorde jeg dem feil. Så jeg har trang åpning men er mer romslig inni.

Men må innrømme at jeg har selv begynt å tenke på både smak og tranghet etter noen debatter her inne. Når jeg spurte han om han kjente musklene der nede, så så han at han kjente dem godt i begynnelsen når han skal inn og når jeg kommer. F.eks den kjennes ikke lik ut som ett hardt håndholdt grep rundt penis, men er likevel 1000 ganger bedre. Han har bestandig fått høre at det er så deilig å være inni meg. Trangt, varmt og vått. Så regner med at han er fornøyd.

Anonymkode: 88c24...8b6

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gynekologene sier til meg at jeg har en trang åpning og de er nødt til å bruke mindre verktøy. Jeg ble veldig plaget med små rifter i skjede inngangen med mannen min, selv om jeg blir veldig våt. Så gynekologene sier at det hadde med at jeg er trang og at han er nok litt for stor. Og når jeg lurte på om jeg gjorde knipeøvelsene rett, så gjorde jeg dem feil. Så jeg har trang åpning men er mer romslig inni.

Men må innrømme at jeg har selv begynt å tenke på både smak og tranghet etter noen debatter her inne. Når jeg spurte han om han kjente musklene der nede, så så han at han kjente dem godt i begynnelsen når han skal inn og når jeg kommer. F.eks den kjennes ikke lik ut som ett hardt håndholdt grep rundt penis, men er likevel 1000 ganger bedre. Har bestandig fått høre fra han at det er så deilig å være inni meg. Trangt, varmt og vått. Så regner med at han er fornøyd.

Rettet opp en setting som ble veldig feil :fnise:

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke hørt "Gir gass" med Bøbben og Yogi?

Anonymkode: 33248...cf4

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke hørt "Gir gass" med Bøbben og Yogi?

Anonymkode: 33248...cf4

Jo, men den låta er mer et comeback til kvinners prat om størrelse. En forsvarsmekanisme, ikke at det egentlig ligger noe mer i det. Det er ikke menn som ikke får nytelse av ha kuken i fitta. Det er kvinner som ikke får nytelse av å ha en liten kuk i fitta, og derfor ditcher en liten kuk. Liten kuk er og blir turn-off for de fleste kvinner. 

• Liker 3
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Ehhhh, har du lest her inne eller? "Ingen" men vil ha en vid kvinne.

17 hours ago, AnonymBruker said:

For meg er egentlig kuk kuk. Penisenstørrelse kan man ikke gjøre noe med uansett, men jeg som kvinne kan jo øve på knipeøvelser dersom jeg skulle være for løs, om det gir mening? Så dersom det blir litt for lite friksjon, er det lettere for kvinnen å gjøre noe med problemet, enn for mannen. 

Selvfølgelig kan menn "endre" penisstørrelse. Jeg kom for litt over et penis enhancement forum hvor de gjør fysiske øvelser for å gjøre penis større (de kjøper ikke tullete legemidler som ikke fungerer).

Til TS, sjekk med en finger eller to? Får du inn fire fingre så er du nok kanskje litt vid.

Anonymkode: 2eadb...f17

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehhhh, har du lest her inne eller? "Ingen" men vil ha en vid kvinne.

Anonymkode: 2eadb...f17

Som sagt, det er en forsvarsmekaniske. Ikke at det ligger noe i det. Det er et svar på kvinners syn på størrelse.

• Liker 2
Skrevet

3-4 fingre , helt normalt , 4-5 fingre uten oppvarming da er man nok på den vide siden ja.

Anonymkode: 957ff...19a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3-4 fingre , helt normalt , 4-5 fingre uten oppvarming da er man nok på den vide siden ja.

Anonymkode: 957ff...19a

Jeg kan ikke tenke meg det er normalt med 3-4 fingre i skjeden heller uten oppvarming.

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er nå slik at kvinner generelt ikke syns det er noe deilig med en liten penis. Klart det dreper selvtilliten til menn som ikke er velsignet med en stor kuk å vite at kjønnsorganet de besitter ikke er like deilig som en stor kuk. Tror nok de fleste menn ønsker at dama skal synes kuken deres er deilig, og om du er mindre så minsker den sjansen mangfoldig.

Dette forsåvidt noe du aldri vil forstå, for kvinner har ikke noe som egentlig kan sammenlignes. Som sagt, for menn er fitte fitte. Det er deilig uansett. Men for kvinner er ikke kuk kuk. Større er bedre.  

"For menn er fitte fitte". Har tror jeg du skal snakke for deg selv. Har opplevd at dama syntes den var for stor og har også opplevd et par som var i overkant vide sånn at det ble lite friksjon. De aller aller fleste jeg har ligget med var det ikke noe jeg tenkte noe særlig over, siden de var helt normale. De aller fleste jenter har helt normale fine underliv, så er det noen som avviker ganske mye fra normalen, akkurat som for menn. Det finnes dog noen for alle.

Anonymkode: f2e2f...157

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...