Sofiii Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Hei Dere damer som ser helt unreal perfekte ut, hvilke "grep" tar dere? Fillere? Hvor? Vippeextensions? Negler? Hårfjerning? Spraytan ? Hva gjør dere mot cellulitter? Kviser? Utdyp!! Jeg synes det er så mange nydelige damer der ute og jeg forstår bare ikke hvordan dere får det til?? Ps. Jeg synes selvfølgelig at kvinner med sine skavanker og særegenheter også er flotte, men nå spør jeg her etter hva som kreves for å se tilnærmet photoshoppet ut i virkeligheten. No hate
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Fillere - ingen. Vipper - ingen. Negler - pedikyr to-tre ganger i året for grundig behandling og parafinvoks. En gang i uka fjerner jeg neglelakk, filer og former, fikser neglebånd. Bruker negleolje som jeg lar virke en times tid. Så underlakk, to lag farge, og overlakk. Hårfjerning - laser på legger, lår og bikinilinje. Epilator en gang i uka. Høvel under armene daglig. Spraytan - ingen, aldri funnet en løsning som ser naturlig ut. Cellulitter - trappeintervaller, kettlebells og slyngetrening Kviser - aldri hatt Hud og annet - kosthold, mye vann og sunt fett. Og ikke minst trening. Også unner jeg meg selv 1-2 timer på badet hver søndag. Et langt bad, kropps og ansiktspeeling, Rensemaske og fuktmaske. Hårmaske. Føtter og hender. Napping bryn. Anonymkode: 1bd01...96b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå