Gå til innhold

Ny Snapchat, vpn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny oppdatering på Snapchat. Var ikke spesielt nysgjerrig frem til alle begynte å sutre og klage. Oppdaterte Snapchat og angret øyeblikkelig. Har nå googlet rundt for å få gamle Snapchat tilbake. Mange sider foreslår vpn-apper. Hvor trygge / utrygge er disse? 

Anonymkode: 8c58d...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet knapt nok hva snapchat er, men kan svare på spørsmålet ditt om VPN. Det anbefales som regel ikke å bruke gratis apper, eller diverse nye apper som reklamerer "overalt", da det finnes få som beviselig har tatt vare på personvernet til folk slik de skal. PIA VPN er en av de som har eksistert lenge og har bevist at de ikke gir fra seg persondata, det er den tjenesten jeg bruker selv.

Anonymkode: 46b95...4c6

Skrevet (endret)

Hater den nye jeg også. Leste dette trikset som Marna la ut, men aner ikke om det funker. 

81CA9343-CB8A-4996-95AB-0FE67E60592C.png

Endret av Perle
Skrevet

Hva er greia med den nye snappen egentlig? Hvorfor hater dere den så? Jeg har oppdatert appen, men har fortsatt den gamle versjonen.

Anonymkode: c2e3b...ae4

Skrevet

News flash: Det der er et program for barn!

Anonymkode: a897b...c20

• Liker 1
Skrevet

Er denne updaten på Android, eller bare iOS foreløpig? Hakke sett snurten av dette her på min Samsung, og er egentlig nysgjerrig:laugh: 

Skrevet

Det er ikke mye å gjøre. Snapchat bestemmer hvordan appen skal fungere, og det er vanskelig å komme seg rundt :)

Skrevet
På 1.2.2018 den 13.50, jonassig94 skrev:

Det er ikke mye å gjøre. Snapchat bestemmer hvordan appen skal fungere, og det er vanskelig å komme seg rundt :)

Jeg tror de kommer til å endre dette. Instastory vil eksplodere. Slik de har lagt det opp nå er snapchat dønn ubrukelig.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hmm det har ikke endret det ennå. - Håper de snart vil fikse det :O

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så problematisk med den nye, jeg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...