AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Kan noen hjelpe meg på hvordan jeg kan sikre meg mot eventuelle kreditorer fra mannen i ekteskapet. Vi eier hus og bil 50/50. Skal man skrive skjøte og særeie? Anonymkode: b6441...79a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Ingen som kan hjelpe? Anonymkode: b6441...79a
Gjest HanenIFlokken Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 (endret) Ja skjøtet skal vise hvem som eier hvor mye av dere. Kreditorer har mulighet til å kreve hans del av husets verdi med salg av hus som siste utvei. Om du står med 70% og han med 30% kan huset kreves solgt likevel. Du Kan skrive særeie, men i forhold til huset er det det som står på skjøtet som teller uansett Endret 31. januar 2018 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 19 timer siden, HanenIFlokken skrev: Ja skjøtet skal vise hvem som eier hvor mye av dere. Kreditorer har mulighet til å kreve hans del av husets verdi med salg av hus som siste utvei. Om du står med 70% og han med 30% kan huset kreves solgt likevel. Du Kan skrive særeie, men i forhold til huset er det det som står på skjøtet som teller uansett Tenker jo at hele huset er på mitt navn i skjøtet. Da er jeg sikret? Anonymkode: b6441...79a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen hjelpe meg på hvordan jeg kan sikre meg mot eventuelle kreditorer fra mannen i ekteskapet. Vi eier hus og bil 50/50. Skal man skrive skjøte og særeie? Anonymkode: b6441...79a Kreditorer fra mannens ekteskap de er vel helst arvinger som skal ha sitt uansett hva du prøver å finne på både å rote med av papirer og å kalle dem. Advokathjelp er vanligvis den beste hjelpen for folk i juridiske kniper. Anonymkode: ebd63...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå