AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Prøver prøver prøver. Leter leter leter ... vet vi traff el! Skal ha mensen på mandag førstkommende - tre dager til. Men allerede på fredag som var begynte brystspreng. Ømme som fy!!! Og vokst! I tillegg små stikker det litt i siden og murrer i rygg og mage. Ja dette ligner på mens men disse ømme brystene kommer alltid noen dager før mens -'ikke en uke før! Nå i dag - tre dager før mens er de ikke så ømme lenger men større. Men! Har alltid masse masse hvit lotion aktig utflod og vannete utflod men denne gangen har jeg omtrent ingenting. Taler dette positivt? Anonymkode: 876dc...8b1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Som regel er det utflod før eventuell graviditet, men det er så forskjellig. Vanskelig å si om det er et godt tegn egentlig. Anonymkode: 93247...faa
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Håper og tror at du er gravid😊 Oppdater videre!
Ede Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Så spennende! Du kan teste allerede nå om du tar en slik "test tidlig test"! Tvi, tvi!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Vel i dag - tre dager før mens - forventet mens på mandag - har jeg hatt mer vondt i korsryggen og litt murringer i magen. Det er ikke nødvendigvis noen gode tegn for meg. Det pleier skje rett før mens. Ikke murringen - men korsryggen! Det er veldig vanlig. Fortsatt lite eller absolutt ingen utflod. Det er totalt uvanlig! Pleier å ha masse! To be continued Anonymkode: 876dc...8b1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 Tok en billig test fra ebay. Sp blenda hvit som overhodet mulig v:( burdte vel slått ut i dag synes jeg. Anonymkode: 876dc...8b1
Rosewood Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en billig test fra ebay. Sp blenda hvit som overhodet mulig v:( burdte vel slått ut i dag synes jeg. Anonymkode: 876dc...8b1 Samme her Jeg venter mens i morgen. Har gått rundt med murringer i magen, vært oppblåst (liksom sliter med å lukke igjen jeansen), ekstremt varm i ansiktet. Hadde lite utflod, noe som også er uvanlig for meg før mens. Men i går kom der noe hvitt, lotion aktige greier. Har skjønt at det KAN være et tegn. Også har jeg vært i merkelig humør - pleier liksom å bli psyko-bitch og irritabel når jeg har PMS, mens nå har jeg vært mer lattermild - ler av ingenting og får skikkelig latterkramper hele tiden. Kjøpte test i går på apoteket (lovet meg selv at jeg skulle vente til over helga hvis ikke mens dukket opp, men klarte ikke vente), og den var blendahvit.. Men jeg testet på ettermiddagen da, og vet ikke helt om jeg fikk det så godt til. Håper ikke mensen dukker opp!! Men jeg har lest om flere da, som har testet negativt før IKM også positivt etter IKM. Det kan ta litt før det gir utslag på test. Så vi bør ikke gi opp håpet enda! ❤️
Ede Skrevet 2. februar 2018 #8 Skrevet 2. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en billig test fra ebay. Sp blenda hvit som overhodet mulig v:( burdte vel slått ut i dag synes jeg. Anonymkode: 876dc...8b1 Ikke noe godt tegn så klart, men betyr ikke at du ikke er gravid. Jeg vet ikke hvor sensitive de ebay testene er...? Men du testet jo uansett på et tidlig tidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #9 Skrevet 2. februar 2018 Spennende spennende. Vi er to i samme båt! Jeg fikk også litt sånn hvit lotion aktig i dag faktisk men så ble det borte igjen. Det murrer godt i korsryggen så jeg tror det går mot mens her også dessverre .... så stakk på butikken og kjøpte en pakke bind og tamponger. Da er jeg klar i allefall! Men håper jeg kan kaste den i søppelen Hehe. Anonymkode: 876dc...8b1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #10 Skrevet 3. februar 2018 Da kan jeg bekrefte at alt er normalt før ikm. Her kom mensen!!! Anonymkode: 876dc...8b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå