Polly Ester Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Skulle søke meg fram til ad aware fra lavasoft - og opp kommer det ganske mange andre adaware-prog. også. Og da ble jeg straks usikker... hvilken skal jeg bruke? Er den helt grei den jeg bruker, eller er det en annen som er bedre? Jeg har Norman antivirus, og ellers pop-up stopper i Opera (og kanskje i XP også?) Derfor lurer jeg på om noen har noen andre tips enn den jeg har brukt hele tiden? http://www.google.com/search?q=adaware&sou...=utf-8&oe=utf-8
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 www.download.com er egentlig et greit sted for å laste ned det meste. Direkte link til ad-aware her
Dru Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Alle resultatene på det søket viser til samme program, unntatt en, nemlig Ada-ware. Den tror jeg du bør holde deg langt unna.
Polly Ester Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2005 Nedlastning er ikke noe problem, det jeg egentlig lurte på var om det var noen særlig forskjell på de forskjellige programmene adaware. På google sto det listet opp ganske mange forskjellige like prog, og lurte på om en av de var bedre enn de andre eller noe sånt?
Polly Ester Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2005 Alle resultatene på det søket viser til samme program, unntatt en, nemlig Ada-ware. Den tror jeg du bør holde deg langt unna. Ikke de sponsored links på høyre side, vel? Eller? Men, da er det egentlig det samme, så jeg kan fortsette å bruke den jeg er vant til - den til lavasoft?
Dru Skrevet 9. februar 2005 #7 Skrevet 9. februar 2005 Jepp, den fra Lavasoft. Er bare den som duger. I tillegg kan du bruke Spybot S&D. Som en ekstra opprensker. De utfyller hverandre veldig bra. Men det er ikke nødvendig, sånn egentlig.
Polly Ester Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2005 Jepp, den fra Lavasoft. Er bare den som duger. I tillegg kan du bruke Spybot S&D. Som en ekstra opprensker. De utfyller hverandre veldig bra. Men det er ikke nødvendig, sånn egentlig. Jeg har alltid brukt begge deler - selv om Spybot aldri finner noe... Og så bruker jeg CCleaner. Er det noe annet jeg trenger for sikkerhet og opprydning av pc? (har fått ny pc i dag og driver og legger inn alt jeg trenger... )
Cronos Skrevet 10. februar 2005 #9 Skrevet 10. februar 2005 Last ned og kjør disse: # Ad-Aware SE 6.2 (versie 1.05) # Webroot SpySweeper 3 (1 # Spybot Search & Destroy 1.3 # SpywareBlaster 3.2 # McAfee Stinger (alle er kjente og kjære anti-spyware programmer)
koldbruna Skrevet 10. februar 2005 #10 Skrevet 10. februar 2005 Jeg bruker denne og synes den fungerer greit. http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå