AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg har lagt på meg. Er 170 og veier 75 kg (30 år) så jeg er litt rund. Men jeg er mest missfornøyd med at jeg har fått rygg fett... 😔 og valke fra litt over midjen og mot ryggen. Høres dumt ut men d er et problem. Jeg hørte at du blir ikke kvitt rygg vakker, de er der for å bli. Stemmer det? Er det vanskeligere å bli kvitt? Har gått ned litt og ser det på magen men ikke noe på ryggen. Anonymkode: 47e20...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 31. januar 2018 #2 Del Skrevet 31. januar 2018 Selvfølgelig blir du kvitt de. Du må bare ned i fettprosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Del Skrevet 31. januar 2018 Det er ikke vanskeligere å bli kvitt enn annet fett, du må bare slanke deg. Anonymkode: 34a6c...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Del Skrevet 31. januar 2018 TS her. Så det er ikke som å prøve å bli kvitt en dobbelthake? Mange slanke som ikke får den bort? Anonymkode: 47e20...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Del Skrevet 31. januar 2018 Høres ut som dårlig BH hvis du får ryggvalker med den BMI'en. Anonymkode: 15a85...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Del Skrevet 1. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Så det er ikke som å prøve å bli kvitt en dobbelthake? Mange slanke som ikke får den bort? Anonymkode: 47e20...d18 Dette skyldes gjerne uelastisk hud, det er ikke det samme. Anonymkode: 34a6c...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå