Gå til innhold

Tror du Angelina Jolie blir sammen med Stoltenberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

image.thumb.png.e94136daf568743af34729ec83d2c55e.png

Angelina Jolie og Jens Stoltenberg har møttes for å diskutere voldtekt av kvinner i krigssituasjoner. Det er selvsagt en viktig diskusjon og fint at begge to engasjerer seg i det! Men tror dere de kommer til å knytte nærmere bånd? Angelina Jolie er singel og hun har jo tidligere klart å kapre Brad Pitt fra Jennifer Aniston. Da er det vel ikke umulig at hun klarer å kapre Stoltenberg også?

Ikke et vondt ord om Stoltenbergs nåværende kone, men jeg tror NATO kunne hatt godt av Jolie som førstedame. Det ville gitt organisasjonen positiv oppmerksomhet og ville gjort den til noe mer enn en arv fra den kalde krigen. 

Anonymkode: 00947...fbf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.thumb.png.e94136daf568743af34729ec83d2c55e.png

Angelina Jolie og Jens Stoltenberg har møttes for å diskutere voldtekt av kvinner i krigssituasjoner. Det er selvsagt en viktig diskusjon og fint at begge to engasjerer seg i det! Men tror dere de kommer til å knytte nærmere bånd? Angelina Jolie er singel og hun har jo tidligere klart å kapre Brad Pitt fra Jennifer Aniston. Da er det vel ikke umulig at hun klarer å kapre Stoltenberg også?

Ikke et vondt ord om Stoltenbergs nåværende kone, men jeg tror NATO kunne hatt godt av Jolie som førstedame. Det ville gitt organisasjonen positiv oppmerksomhet og ville gjort den til noe mer enn en arv fra den kalde krigen. 

Har ikke vært særlig engasjert i Stoltenberg, så han har kone....ikke forundrende. Men jeg tenker da mer på, om Jolie skal "stjele" enda en mann :fnise:

Anonymkode: a7833...f8b

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ja, de skal gifte seg neste sommer :roll:

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke vært særlig engasjert i Stoltenberg, så han har kone....ikke forundrende. Men jeg tenker da mer på, om Jolie skal "stjele" enda en mann :fnise:

Anonymkode: a7833...f8b

Har ikke vært så engasjert i Stoltenberg jeg heller, men jeg hadde nok blitt mer engasjert om han giftet seg med Jolie. :P

13 minutter siden, Calandria said:

Ja, de skal gifte seg neste sommer :roll:

Det hadde vært noe. Hadde han giftet seg mens han var NATOs generalsekretær så kunne det kanskje blitt et offentlig bryllup. Så får fiffen fra Hollywood minglet seg med forsvarsministre og generaler.  Bryllup hvor mennene er i uniform. :hjerter_rundt:

Skrevet

Pisspreik!

Er ikke dette en del av diskrimineringsproblemet? Fordi hun er en vakker, berømt kvinne tas oppmerksomheten vekk fra hva hun faktisk snakker om og jobber for, og man begynner å spekulere i en meningsløs fantasi om et forhold? Hvorfor kan man ikke vie oppmerksomhet til SAKEN? 

Jens Stoltenberg er gift. Hvirfor i all verden skulle hannbli sammen med en perifer jobbforbindelse? Fordi hun er av hunkjønn?

De skal gjøre en jobb, for faen! Jeg blir så provosert.

(Jeg er forresten ikke kvinne, bare så det er sagt).

Anonymkode: 04c5f...0de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...