AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 https://www.jjshouse.no/en/Women-S-Silk-Like-Satin-Stiletto-Heel-Closed-Toe-Pumps-Maryjane-With-Buckle-047138958-g138958/color__ivory Og er det noen som har erfaring med å bestille fra JJ`sHouse? Anonymkode: 68555...5c3
Silverferret Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Jeg bestilte akkurat noen brudeskofra JJs house, og de var mye trangere enn vanlig, så ville bestilt en størrelse større enn du vanligvis bruker.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Jeg synes ikke de er noe fine. Verken stroppen over, eller at de er så voldsomt spisse. De ser ikke spesielt behagelige ut heller, og det er jo sko man gjerne skal gå i i noen timer. Anonymkode: e5db8...c69
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke de er noe fine. Verken stroppen over, eller at de er så voldsomt spisse. De ser ikke spesielt behagelige ut heller, og det er jo sko man gjerne skal gå i i noen timer. Anonymkode: e5db8...c69 Jeg bruker bare spisse pensko, de er mer elegante og virker forlengende på kroppen. Jeg skal bruke de i max 6 timer, da skal jeg bytte til en annen kjole og andre sko. Høyden er bare 6 cm høye så hvis de er ubehagelige er det ikke pga. høyden. Anonymkode: 68555...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå