Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innihampen irriterende. Pga av "varekjøp med mobil" som kommer på over 250 kr hver måned. Jeg fatter ikke dette! Det kan være 5-6 mld hver mnd. Dette er ikke mld jeg sender selv, men får tilsendt uoppfordret. Aner ikke helt hvilke mld det er snakk om alltid heller. Hvordan ksn jeg stoppe slike mld? Istedenfor regning på 200kr, blir den på 400-500 kr takket være disse idiotiske meldingene.

Anonymkode: c732d...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld deg av informasjonstjenester på "min side" hos leverandøren din.

Skrevet
12 minutter siden, TMB skrev:

Takk! Men finner det ikke!?:( Har onecall. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innihampen irriterende. Pga av "varekjøp med mobil" som kommer på over 250 kr hver måned. Jeg fatter ikke dette! Det kan være 5-6 mld hver mnd. Dette er ikke mld jeg sender selv, men får tilsendt uoppfordret. Aner ikke helt hvilke mld det er snakk om alltid heller. Hvordan ksn jeg stoppe slike mld? Istedenfor regning på 200kr, blir den på 400-500 kr takket være disse idiotiske meldingene.

Du får ikke stoppet dette. Har lest eller settmpå tv at det ikke lar seg stoppe. Du må bytte nummer. 

Anonymkode: 790e3...0e6

Skrevet
12 minutter siden, TMB skrev:

Det nytter ikke, der er heller ikke stopp meldimg. Telenor tror jeg det var som nullet ut trekket hos sine kunder. 

Skrevet

Du må bytte nr 

Anonymkode: 89e59...93b

Skrevet

Sjekka nå. Det heter innholdstjnester lg det hadde jeg aktivert. Likevel får jeg disse hersens meldingene. Aaaarg. Må jeg bytte nr altså? Satans ku altså. I-landsproblemer er også problemer🤣

Skrevet

Du må jo se hvem det er du får innholdstjenester fra. Se hvilket kortnummer det er det kommer fra, sånn at du kan finne ut hvordan gå fram for å stoppe dem. Eventuelt ta kontakt med onecall og be dem sperre for innholdstjenester. 

Anonymkode: dfe7c...63e

Skrevet

Det er det jeg ikke helt forstår. Når jeg går inn på fakturaoversikten står ikke disse numrene der. Så summene fra fakturaspesifikasjonen stemmer ikke med overens summen jeg betaler.

Skrevet

om fakturaen ikke stemmer overens, så må du jo kontakte dem som sender ut faktura... det sier seg vel selv? 

Anonymkode: dfe7c...63e

Skrevet

Nei dæven det var ny info!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjekka nå. Det heter innholdstjnester lg det hadde jeg aktivert. Likevel får jeg disse hersens meldingene. Aaaarg. Må jeg bytte nr altså? Satans ku altså. I-landsproblemer er også problemer🤣

Du har deltatt eller lagt igjen nummeret ditt på en side for konkuranser el. Noe med liten skrift har du samtykket i uten å være obs og dermed er det i gang. Inntil du får stoppet elendigheten. 

Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jeg ikke helt forstår. Når jeg går inn på fakturaoversikten står ikke disse numrene der. Så summene fra fakturaspesifikasjonen stemmer ikke med overens summen jeg betaler.

Ring operatøren din og spør hvordan du får stoppet det.

Samtidig kan du si at du ikke vedkjenner deg å ha bestilt noe slikt. Da må operatøren ta kontakt med de som leverer tjenesten du har betalt for. De må bevise at du har bestilt noe. Svarer de ikke skal du få pengene tilbake. Sånn var det i alle fall da jeg jobbet med det.

Endret av penny_
Skrevet
10 timer siden, penny_ skrev:

Ring operatøren din og spør hvordan du får stoppet det.

Samtidig kan du si at du ikke vedkjenner deg å ha bestilt noe slikt. Da må operatøren ta kontakt med de som leverer tjenesten du har betalt for. De må bevise at du har bestilt noe. Svarer de ikke skal du få pengene tilbake. Sånn var det i alle fall da jeg jobbet med det.

Tuusen takk for informativt og fint svar, penny:) Dette skal jeg absolutt gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...