AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Innihampen irriterende. Pga av "varekjøp med mobil" som kommer på over 250 kr hver måned. Jeg fatter ikke dette! Det kan være 5-6 mld hver mnd. Dette er ikke mld jeg sender selv, men får tilsendt uoppfordret. Aner ikke helt hvilke mld det er snakk om alltid heller. Hvordan ksn jeg stoppe slike mld? Istedenfor regning på 200kr, blir den på 400-500 kr takket være disse idiotiske meldingene. Anonymkode: c732d...81d
TMB Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Meld deg av informasjonstjenester på "min side" hos leverandøren din.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 12 minutter siden, TMB skrev: Meld deg av informasjonstjenester på "min side" hos leverandøren din. Takk! Men finner det ikke!?:( Har onecall. Anonymkode: c732d...81d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innihampen irriterende. Pga av "varekjøp med mobil" som kommer på over 250 kr hver måned. Jeg fatter ikke dette! Det kan være 5-6 mld hver mnd. Dette er ikke mld jeg sender selv, men får tilsendt uoppfordret. Aner ikke helt hvilke mld det er snakk om alltid heller. Hvordan ksn jeg stoppe slike mld? Istedenfor regning på 200kr, blir den på 400-500 kr takket være disse idiotiske meldingene. Anonymkode: c732d...81d Du får ikke stoppet dette. Har lest eller settmpå tv at det ikke lar seg stoppe. Du må bytte nummer. Anonymkode: 790e3...0e6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 12 minutter siden, TMB skrev: Meld deg av informasjonstjenester på "min side" hos leverandøren din. Det nytter ikke, der er heller ikke stopp meldimg. Telenor tror jeg det var som nullet ut trekket hos sine kunder. Anonymkode: 790e3...0e6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Du må bytte nr Anonymkode: 89e59...93b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Sjekka nå. Det heter innholdstjnester lg det hadde jeg aktivert. Likevel får jeg disse hersens meldingene. Aaaarg. Må jeg bytte nr altså? Satans ku altså. I-landsproblemer er også problemer🤣 Anonymkode: c732d...81d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 Du må jo se hvem det er du får innholdstjenester fra. Se hvilket kortnummer det er det kommer fra, sånn at du kan finne ut hvordan gå fram for å stoppe dem. Eventuelt ta kontakt med onecall og be dem sperre for innholdstjenester. Anonymkode: dfe7c...63e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #9 Skrevet 31. januar 2018 Det er det jeg ikke helt forstår. Når jeg går inn på fakturaoversikten står ikke disse numrene der. Så summene fra fakturaspesifikasjonen stemmer ikke med overens summen jeg betaler. Anonymkode: c732d...81d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #10 Skrevet 31. januar 2018 om fakturaen ikke stemmer overens, så må du jo kontakte dem som sender ut faktura... det sier seg vel selv? Anonymkode: dfe7c...63e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #11 Skrevet 31. januar 2018 Nei dæven det var ny info! Anonymkode: c732d...81d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #12 Skrevet 31. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekka nå. Det heter innholdstjnester lg det hadde jeg aktivert. Likevel får jeg disse hersens meldingene. Aaaarg. Må jeg bytte nr altså? Satans ku altså. I-landsproblemer er også problemer🤣 Anonymkode: c732d...81d Du har deltatt eller lagt igjen nummeret ditt på en side for konkuranser el. Noe med liten skrift har du samtykket i uten å være obs og dermed er det i gang. Inntil du får stoppet elendigheten. Anonymkode: 790e3...0e6
penny_ Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg ikke helt forstår. Når jeg går inn på fakturaoversikten står ikke disse numrene der. Så summene fra fakturaspesifikasjonen stemmer ikke med overens summen jeg betaler. Anonymkode: c732d...81d Ring operatøren din og spør hvordan du får stoppet det. Samtidig kan du si at du ikke vedkjenner deg å ha bestilt noe slikt. Da må operatøren ta kontakt med de som leverer tjenesten du har betalt for. De må bevise at du har bestilt noe. Svarer de ikke skal du få pengene tilbake. Sånn var det i alle fall da jeg jobbet med det. Endret 1. februar 2018 av penny_
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 10 timer siden, penny_ skrev: Ring operatøren din og spør hvordan du får stoppet det. Samtidig kan du si at du ikke vedkjenner deg å ha bestilt noe slikt. Da må operatøren ta kontakt med de som leverer tjenesten du har betalt for. De må bevise at du har bestilt noe. Svarer de ikke skal du få pengene tilbake. Sånn var det i alle fall da jeg jobbet med det. Tuusen takk for informativt og fint svar, penny:) Dette skal jeg absolutt gjøre! Anonymkode: c732d...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå