Gå til innhold

Hvor henvender man seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen ting i barnehagen til barnet mitt som jeg reagerer på. Ting som har med stell og hygiene og utforming av bygget.  Har prøvd å snakke med styrer, ingen respons, annet enn at sånn er det. Har tatt det opp på foreldremøte, Og det var bare bortforklaringer.. ingen forbedring. (Noe av greia er at barna ikke vasker hendene etter dobesøk pga manglende vask på bad) de har ingen vasker som er tilrettelagt de små. Før måltider blir det brukt våtservietter. Jeg syns dette er uholdbart. Vil ta det høyere opp. Kanskje kommune eller kommunelege. Greia er at jeg vet ikke hvem jeg skal snakke med. Fylkesmann? Kommunelege? Hvem er høyere opp enn styrer/eier? Har kommunen noe med hva en privat barnehage gjør? 

Anonymkode: 70913...934

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sender først klage til rådmannen i fin kommune. Så må du eventuelt sende til fylkesmannen om rådmannen ikke kan gjøre noe. Nytter ikke sende til fylkesmannen først. Kommunen må ha sett klagen først.

Anonymkode: 28c9d...7df

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sender først klage til rådmannen i fin kommune. Så må du eventuelt sende til fylkesmannen om rådmannen ikke kan gjøre noe. Nytter ikke sende til fylkesmannen først. Kommunen må ha sett klagen først.

Anonymkode: 28c9d...7df

Så høyt opp trenger hun ikke gå, ikke alle kommuner har rådmenn heller.

Du begynner med barnehagekontoret. Hjelper ikke det så tar du kopien og sender til kommunens helseavdeling. 

Særlig håndvask er langt under normalt å gjøre med våtservietter på grunn av manglende vask. Er bygget godkjent til barnehage? 

Anonymkode: 6dfa5...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...