AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Har tenkt på å flytte til Asker for å få hus, bor i rekkehus i Bærum nå. Men jeg er ikke så kjent, og det virker som om det er store forskjeller mellom områdene. Jeg ønsker meg natur, skiløyper, fin hage, og et helt gjennomsnittlig nabolag. Ikke for snobbete, men heller ikke shabby. Har to barn, så vil gjerne ha gode skoler og et godt oppvekstmiljø. Helst en hundremeterskog i nærheten. Virker som Høn/Vakås kan passe? Sem? Jeg jobber i Asker, men mulig jeg på sikt vil jobbe i Oslo så vi bør ikke bo altfor langt unna kollektivt. Mannen min jobber «overalt» i Oslo, så gode kollektivmuligheter er viktig for han og. Håper noen vil gi meg tips! Anonymkode: 5dbaf...afa
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Asker brukes av myndighetene som millitærbase for utenomjordisk traffikk og er en tidligere MASSEGRAV btw. Anonymkode: 2f4ce...d80
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Ånnerud? Der får du gangavstand til tog, bra barne-og ungdomsskoler, gangavstand til tjern å bade i samt golfbane og skiløype. Anonymkode: 572cb...6c4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er glad i områdene Høn, Vakås, Hvalstad og Billingstad. Flere av disse stedene kan du bo ganske nær både skiløyper og togstasjon. Ånnerud, som foreslått over er også koselig og har flere av disse tingene. Og Gullhella. Anonymkode: 5cd18...a4c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Jeg annbefaler Bleiker, Høn, områdene rundt sem/solli, Solvang. Vettre er flott, men lenger unna sentrum. Men det går busser til Oslo om man ikke vil gå til toget. Anonymkode: ea793...079
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Liker Kongsskogen. Og Holmen og Vollen, hvis du kommer nære vannet og unna motorveiståk. Anonymkode: 63a73...aee
Cleopatra. Skrevet 3. februar 2018 #9 Skrevet 3. februar 2018 På 1.2.2018 den 14.27, AnonymBruker skrev: Sandvika. Anonymkode: 249d7...187 Sandvika ligger ikke i Asker. TS; Høn/Vakås er fint! Samt Borgen om du liker skogen 2
Elizabeth2014 Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 Nesøya (bodde der selv i 3 år). Har også bodd på Vakås; et rolig, trygt og koselig sted.
HalldirV2 Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 På 1.2.2018 den 4.58, AnonymBruker skrev: Asker brukes av myndighetene som millitærbase for utenomjordisk traffikk og er en tidligere MASSEGRAV btw. Anonymkode: 2f4ce...d80 Jepp, det har jeg også hørt, i tillegg skal den hellige graven være gjemt i Asker, Illuminati har sitt hovedsete der, og tro det eller ei... Elvis lever fortsatt og bor på Skaugum. 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #12 Skrevet 4. februar 2018 Vardåsen. Rett ved skog, turområder, lysløype, flere vann, butikk, bhg og barneskole. ca 10 min buss til tog/sentrum. Anonymkode: 2115e...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #13 Skrevet 4. februar 2018 Mannen vil flytte til Nesøya. Er det fint der? Ser litt gor meg at det er hyggelig der, og ikke såå snobbete som ryktet tilsier....😬 Anonymkode: 5dbaf...afa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #14 Skrevet 5. februar 2018 På 31.01.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev: Har tenkt på å flytte til Asker for å få hus, bor i rekkehus i Bærum nå. Men jeg er ikke så kjent, og det virker som om det er store forskjeller mellom områdene. Jeg ønsker meg natur, skiløyper, fin hage, og et helt gjennomsnittlig nabolag. Ikke for snobbete, men heller ikke shabby. Har to barn, så vil gjerne ha gode skoler og et godt oppvekstmiljø. Helst en hundremeterskog i nærheten. Virker som Høn/Vakås kan passe? Sem? Jeg jobber i Asker, men mulig jeg på sikt vil jobbe i Oslo så vi bør ikke bo altfor langt unna kollektivt. Mannen min jobber «overalt» i Oslo, så gode kollektivmuligheter er viktig for han og. Håper noen vil gi meg tips! Anonymkode: 5dbaf...afa Hvor i Bærum bor du nå, kan jeg spørre om det? For vi lurer nemlig på å flytte dit. Trives du ikke der du bor? Jeg har en søster med familie som bor i Vettre i Asker og stortrives. Gode barnehager, gode skoler og masse barnefamilier. Ikke snobbete, blanding av rekkehus, eneboliger og tomannsboliger. Anonymkode: 76b9b...cc8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #15 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor i Bærum bor du nå, kan jeg spørre om det? For vi lurer nemlig på å flytte dit. Trives du ikke der du bor? Jeg har en søster med familie som bor i Vettre i Asker og stortrives. Gode barnehager, gode skoler og masse barnefamilier. Ikke snobbete, blanding av rekkehus, eneboliger og tomannsboliger. Anonymkode: 76b9b...cc8 Vil helst ikke si akkurat hvor, men kan generelt si at det er fint å bo de fleste steder i Bærum. Anonymkode: 5dbaf...afa 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #16 Skrevet 5. februar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen vil flytte til Nesøya. Er det fint der? Ser litt gor meg at det er hyggelig der, og ikke såå snobbete som ryktet tilsier....😬 Anonymkode: 5dbaf...afa Det er fint på Nesøya, men du må regne med å stå i kø for å komme deg fra/til øya i rushen. Noe mer «snobbete» enn mange andre områder er det jo, men det bor flust av folk med helt «vanlige» jobber der også. Anonymkode: 572cb...6c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå