Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fra naturens side fått utdelt nesten usynlige bryn, men mørkt hår. Har til nå brukt gel for å sminke de, men er litt lei av at de ser såpass "påtegnet" ut. Hvordan kan jeg sminke bryn og fortsatt se passe naturlig ut? Kan desverre ikke farge de heller, da de er veldig ujevne og tynne. 

Anonymkode: cdef1...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker øyebrynspenn fra Mary Kay. Jeg er møkklei mas og kjøpepress. Men med denne øyebrynspennen ser brynene helt naturlige ut, og det ser egentlig ikke ut som om de er tegnet på! Gir mye farge samtidig! Prøvd mange andre før, men denne er jeg virkelig fornøyd med.

Anonymkode: 0b1a2...537

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker øyebrynspenn fra Mary Kay. Jeg er møkklei mas og kjøpepress. Men med denne øyebrynspennen ser brynene helt naturlige ut, og det ser egentlig ikke ut som om de er tegnet på! Gir mye farge samtidig! Prøvd mange andre før, men denne er jeg virkelig fornøyd med.

Anonymkode: 0b1a2...537

Får man kjøpt den i en nettbutikk?:) den må isåfall prøves!

Skrevet

Brynpudder og kost fra bare minerals :) blivakker har pudderet i hvert fall.

Anonymkode: 9459d...a8e

• Liker 1
Skrevet

Tynn øyebrynsblyant fra Mac, for å fylle inn og definere form. Deretter øyebrynspudder fra BobbiBorown for å gi fylde. Børst godt gjennom med kost flere ganger for et naturlig resultat. Deretter øyebrynsgel. 

Klikk deg gjennom noen videoer på YouTube. Noen tar det litt langt.... men man får mange tips og triks, som gjør det enklere å prøve (og feile) på seg selv. 

Anonymkode: 435bb...b17

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tynn øyebrynsblyant fra Mac, for å fylle inn og definere form. Deretter øyebrynspudder fra BobbiBorown for å gi fylde. Børst godt gjennom med kost flere ganger for et naturlig resultat. Deretter øyebrynsgel. 

Klikk deg gjennom noen videoer på YouTube. Noen tar det litt langt.... men man får mange tips og triks, som gjør det enklere å prøve (og feile) på seg selv. 

Jeg syns det er gel som gir det typiske påtegnede preget. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er gel som gir det typiske påtegnede preget. 

Blank gel for å sette brynene, selvfølgelig etter å ha gredd godt gjennom. Ser ofte veldig "pudret" ut uten det, og veldig naturlig ut med. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blank gel for å sette brynene, selvfølgelig etter å ha gredd godt gjennom. Ser ofte veldig "pudret" ut uten det, og veldig naturlig ut med. 

Men jeg har tragisk hårvekst fra naturens side. Er det fortsatt nødvendig med gel når store deler av brynet er tegnet?

Skrevet

Jeg har også ujevne bryn, og ikke så veldig tykke. Men jeg farger de selv hjemme uansett, for da er de lettere og jobbe med når man skal legge annen sminke på brynene. Så bruker jeg en øyenbrynsblyant, men markerer de ikke så veldig og lager ikke veldig sterke streker. Men bruker den mer til å fylle inn der det mangler og der brynene er ujevne, og legger lett farge over det meste av brynet. Men prøver å unngå tydelige, skarpe linjer innerst mot øyene for da ser det fort hardt ut. Og så avslutter jeg med øyenbryns gel :) 

Anonymkode: c3f4c...82d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig tynne typiske "ginger" øyenbryn selv om jeg har jordbærblondt hår, men får likevel utrolig nok komplimenter for dem. Problemet mitt er at de er tynne, har få hår, ingen spesiell form og nærmest usynlige når det kommer til farge. Min rutine er å først bruke et tynt lag med gel over brynet, deretter fylle inn med et brunfarget øtenbrynspudder (i moderate mengder) der jeg mangler hår, ønsker å definere formen, og generelt for å få mørkere bryn, kan eventuelt også legge på en enda mørkere brunfarge i tillegg dersom jeg ønsker å ha det litt mer dramatisk. Til slutt bruker jeg en litt mørk grå øyenbrynspenn for å definere formen ytterligere. Ender i alle fall opp med et relativt flidd og naturlig resultat :) Har ikke peiling på hva produktene heter, men jeg bruker i alle fall sånn liten stiv kost som er trekantformet-ish 

Anonymkode: 0db8a...14d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også usynlige bryn, dog er jeg blond. Men jeg bruker pudder fra anastacia, + brynspennen for litt definisjon, og alle tror det er naturlig:) Anastacia er litt dyr, men er så drøy i bruk at jeg har jo pudderet i årevis enda jeg bruker det hver dag:P

Anonymkode: d7b52...286

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker brow wiz fra Anastasia + brow gel for å børste de oppover for en "bustete" look. Brynene mine har aldri sett så naturlig ut som nå, jeg er platina blond og nesten ingen farge på brynene. En lett hånd når det kommer til påføring er viktig og husk å blende fargen inn i brynet.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Har i første omgang kjøpt brynpenn fra jan thomas faktisk, syns den var ganske bra! Og siden vita hadde 40% på alt fra jan thomas endte det opp med at jeg kjøpte med meg altfor mye annet også:fnise: skal teste andre produkter når lommeboka har det bedre:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...