Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å skaffe meg snap, men tenker at det ikke er noe vits å ha det siden jeg ikke har mange venner. De vennene jeg har (kan telle dem på den ene hånden) maser om at jeg skal få det, men syntes det er så pinlig....

Er det noe vits å ha det hvis man ikke har mange venner? Evt. kan de se hvor mange jeg har?

Anonymkode: c47a9...a4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ikke se hvor mange venner du har. Snap er gøy. Jeg synes du skal prøve.

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å skaffe meg snap, men tenker at det ikke er noe vits å ha det siden jeg ikke har mange venner. De vennene jeg har (kan telle dem på den ene hånden) maser om at jeg skal få det, men syntes det er så pinlig....

Er det noe vits å ha det hvis man ikke har mange venner? Evt. kan de se hvor mange jeg har?

Fordi du vil ha mest mulig snaps fra folk lizm? 

Anonymkode: c8458...c3d

Skrevet

Jeg syns du skal hoppe i det, å opprette snap 😊 ingen kan se hvor mange venner du har, det eneste man kan se, er snapscore, og den vil naturligvis være lav, om man akkurat har opprettet snap, eller snapper lite 😊

Anonymkode: ad24b...508

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du vil ha mest mulig snaps fra folk lizm? 

Anonymkode: c8458...c3d

Vil ikke ha mange snaps. Leser du innlegget igjen så skrev jeg at jeg var bekymret for om andre kunne se hvor mange venner jeg har...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du skal hoppe i det, å opprette snap 😊 ingen kan se hvor mange venner du har, det eneste man kan se, er snapscore, og den vil naturligvis være lav, om man akkurat har opprettet snap, eller snapper lite 😊

Anonymkode: ad24b...508

Da gjør jeg det :)

Skrevet

Jeg har heller ikke mange på snapchat (10-15 stykker), og som regel sender jeg bare til 3-4 venninner. Ingen kan se hvor mange venner du har på snapchat, og ingen bryr seg heller

Anonymkode: ccfb3...385

• Liker 2
Skrevet

Ingen ser hvor mange du sender snapen til, eller hvor mange venner du har. Jeg gidder ikke ha for mange på snapchat, for har ikke behov å dele de hverdagslige tingene med perifere venner.

Anonymkode: a767d...62d

• Liker 1
Skrevet

Mine foreldre har to venner på Snap. Meg og min søster, som begge er flinke til å dele hverdagen med dem. Noe som gir dem stor glede. Så antallet har ikke noe å si for kvalitet. 

Anonymkode: 162fe...b38

• Liker 3
Skrevet

Jeg har 3. Mine to barn pluss kjæresten.  Synes snap er veldig kjekt og morsom 

Anonymkode: 34685...8a6

• Liker 3
Skrevet

Snap er kjempegøy! Har noen venner, mamma og søsken der, og deler mest med noen få. Antall venner er virkelig ikke viktig, det er ingen som bryr seg om det. :) Er enig med dem som sier hopp i det, det er moro. Del mye tull, satser på du får mye gøy tilbake! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...