AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Kjæresten min får ofte vondt i penis under/etter sex. Han forteller det svir, og penishode er som regel rødt etter samleie. Forhuden får ofte små rifter på noen mm, hovner opp og blir rød. En stor brems for sexlivet, og han vil ikke til legen å sjekke seg. Tiden etter sexen har han ofte vondt når han tisser, så går det over etter noen dager. Da har han såpass vondt at han som regel ikke vil ha sex, og om vi prøver, blir den ofte halv slapp. Jeg er som regel våt som en foss, og bruker glidemiddel om ikke. Vi har også prøvd med kondom, uten lykke. Begge er sjekket for kjønnssykdommer. Han får ikke smerter når han runker selv, men da drar han ikke forhuden bak. Dette skjer altså kun når/etter vi har sex. For noen mnd siden gikk det magisk nok over, og vi hadde sex 3-5 ganger om dagen, uten noe tegn til smerte eller ubehag. Men noen uker etterpå var det tilbake, slik det har vært i ca 3 år (så lenge vi har vært sammen). Hjelp. Anonymkode: e40df...6e4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Sopp? Det er ingen kjønnssykdom i så fall, men kan behandles. Få han til legen. Anonymkode: 39b87...ab9 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Sopp? Evt stram forhud? Men han må sjekke seg hos legen. Hvorfor vil han ikke det egentlig? Tror han at problemet går over hvis han nekter å gjøre noe med det? Hva skjer med st folk heller vil gå rundt å ha det vondt/ubehagelig fremfor å ta en kjapp tur innom legen? Forstår det virkelig ikke. Barnslig oppførsel Anonymkode: d7f26...790 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sopp? Evt stram forhud? Men han må sjekke seg hos legen. Hvorfor vil han ikke det egentlig? Tror han at problemet går over hvis han nekter å gjøre noe med det? Hva skjer med st folk heller vil gå rundt å ha det vondt/ubehagelig fremfor å ta en kjapp tur innom legen? Forstår det virkelig ikke. Barnslig oppførsel Anonymkode: d7f26...790 Kanskje jeg bare skal vise han denne tråden :-) Ja, jeg tror faktisk han tenker det skal gå over. Spessielt etter perioden hvor det faktisk gikk over for en stund. Skal trø litt hardere til verks for å få han til lege. Han kommer fra en øy hvor alle kjenner alle, inkludert legen. Jeg tror han syns det er pinlig å skulle treffe legen på butikken etterpå. Jeg trodde sopp ville ha smittet over til meg (er 3års sykepleierstudent, dog lite undervisning om underlivssykdommer), men jeg har spekulert litt i om det kan være stram forhud selv. Takk for tips! Anonymkode: e40df...6e4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Aids? Har han hatt noen homoseksuelle eskapader på si? Anonymkode: fa243...215
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Man kan ikke la bære å dra til legen bare fordi «alle kjenner alle». Legen har ikke lov til å diskutere helsen med han utenfor kontoret, så om de møtes på butikken så regner jeg med at de bare gir hverandre et nikk. Anonymkode: d7f26...790 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke la bære å dra til legen bare fordi «alle kjenner alle». Legen har ikke lov til å diskutere helsen med han utenfor kontoret, så om de møtes på butikken så regner jeg med at de bare gir hverandre et nikk. Anonymkode: d7f26...790 Man har ikke lov til å bryte fartsgrensen heller, men alle gjør det for det. Anonymkode: fa243...215
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #9 Skrevet 31. januar 2018 Stram forhud, må til lege. Anonymkode: d3fe1...edd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #10 Skrevet 31. januar 2018 Han m å til lege,det hadde jeg krevd Anonymkode: f5d52...294
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. januar 2018 #11 Skrevet 31. januar 2018 Som sagt tidligere, trang forhud. Siden han ikke drar huden over når han runker selv, så er det jo derfor han ikke får sår da. Han må nok til legen å klippe opp litt forhud
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #12 Skrevet 31. januar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man har ikke lov til å bryte fartsgrensen heller, men alle gjør det for det. Anonymkode: fa243...215 Deg om det Anonymkode: d7f26...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå