Andie Skrevet 9. februar 2005 #1 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg skal søke på diverse sommerjobber og lurer på en ting. Jeg kan stort sett arbeide hele sommeren, bortsett fra ei uke jeg lenge har planlagt å reise bort. Bør jeg oppgi i søknaden når jeg kan jobbe, eller skal jeg ikke skrive noe om at jeg ikke har mulighet til å jobbe den ene uka? Er litt redd for å ikke få sommerjobb hvis jeg skriver det. Men det må jo komme frem før eller siden. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 9. februar 2005 #2 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg ville ventet til intervjuet med å si det, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 9. februar 2005 #3 Del Skrevet 9. februar 2005 Du har helt klart mindre (liten) mulighet til å få sommerjobb når du kommer med krav om egen ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
biobabe Skrevet 9. februar 2005 #4 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har alltid skrevet når jeg kan jobbe og ikke i sommerjobbsøknader, og det har alltid gått bra. Men hvis du skal bort i fellesferien så er det veldig dumt. Det er jo da alle de fast ansatte skal ha ferie - og også grunnen til at de ansetter ferievikarer. Om du ikke nevner det i søknad og så nevner det på eventuelt intervju - det blir hipp som happ - altså hvis du skal bort i fellesferien. Ellers er det vel valgfritt! Lykke til - og ikke mist motet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andie Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 9. februar 2005 Takk for svar! Jeg vet enda ikke hva jeg skal skrive, jeg får se det litt an. I noen annonser ber de om at man oppgir i hvilket tidsrom man kan jobbe, i andre står det ikke noe om det. Hmm, litt dumt at jeg allerde har bestilt billetter til den turen. Kanskje jeg ikke vil få sommerjobb pga dette? Er det noen som vet hvilken dato fellesferien er fra? Jeg skal bort fra 4.juli til 10.juli, vil dette da være i fellesferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 10. februar 2005 #6 Del Skrevet 10. februar 2005 Fellesferien er i juli - vet ikke dato - men hele juli er jo vanlige feriemåneder i bedriftene. I alle år jeg har vært i arbeid så har vi aldri hatt ferievikarer som skal ha ferie. De har valgt å jobbe så lenge de har fått lov og heller tatt litt ferie etterpå - før skolen starter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå